Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

[IDEA] Umiejętność u pumpa 'Nietykalność".
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=187&t=34704
Strona 1 z 1

Autor:  LordPrzemko [ 27 Lut 2014, o 22:16 ]
Temat postu:  [IDEA] Umiejętność u pumpa 'Nietykalność".

Podczas wbicia Pumpmastera do naszej drużyny ciekawym rozwiązaniem byłoby gdyby wrzucał on całej drużynie tzw. Nietykalność. Byłaby to taka ochronka ale 100%, nikt by nas nie mógł drasnąć 8-), bo i tak przez taką zwykła ochronkę ataki przechodzą a o deszczu/obszarowych atakach nie wspomne :roll:.

Autor:  Nicolay [ 27 Lut 2014, o 22:20 ]
Temat postu:  Re: [IDEA] Umiejętność u pumpa 'Nietykalność".

Naprawdę uważasz, że gracze, którzy dostają Pumpa są na tyle pokrzywdzeni, że potrzebują kolejnego udogodnienia? Dasz 5 pa w dystans to te obszarówki co najwyżej lizną pasek hp, absolutnie nie jest to potrzebne.

Autor:  LordPrzemko [ 27 Lut 2014, o 22:30 ]
Temat postu:  Re: [IDEA] Umiejętność u pumpa 'Nietykalność".

Nicolay napisał(a):
Naprawdę uważasz, że gracze, którzy dostają Pumpa są na tyle pokrzywdzeni, że potrzebują kolejnego udogodnienia? Dasz 5 pa w dystans to te obszarówki co najwyżej lizną pasek hp, absolutnie nie jest to potrzebne.



Bo hlvl pokrzywdzeni nie są (a może i, znając procenty może się stać wszystko 8-) ) ale głównie chodzi mi o lowlvl np. taki 25lvl zostanie zaatakowany przez grupkę nobków po 40-50+lvl to te 4-5 pa nie wystarczy za bardzo bo obszarowy atak i tak przejdzie.

Autor:  Nicolay [ 27 Lut 2014, o 22:53 ]
Temat postu:  Re: [IDEA] Umiejętność u pumpa 'Nietykalność".

No nie wiem, ja na miejscu tych 40-50 lvl dałbym full w ucieczkę, a resztę w def - może Pumpowi nie starczyłoby pa, by ubić wszystkich?

Autor:  Kesus [ 28 Lut 2014, o 00:16 ]
Temat postu:  Re: [IDEA] Umiejętność u pumpa 'Nietykalność".

Nicolay napisał(a):
No nie wiem, ja na miejscu tych 40-50 lvl dałbym full w ucieczkę, a resztę w def - może Pumpowi nie starczyłoby pa, by ubić wszystkich?


Pump zabija wszystkich i ma liczbę ataków nieskończonnych ;)

@Topic
Nie lepiej dać ,np. wtapianie rozwinięte u pumpmastera na 7?

Autor:  seba11pl [ 28 Lut 2014, o 00:22 ]
Temat postu:  Re: [IDEA] Umiejętność u pumpa 'Nietykalność".

Mądry gracz nie da ucieczki na nowym pumpie... MO koszą jak chcą... chyba że ma 140 lvl 600+ zręki i tarcze/uniki

Autor:  LordPrzemko [ 28 Lut 2014, o 09:37 ]
Temat postu:  Re: [IDEA] Umiejętność u pumpa 'Nietykalność".

Nicolay napisał(a):
No nie wiem, ja na miejscu tych 40-50 lvl dałbym full w ucieczkę, a resztę w def - może Pumpowi nie starczyłoby pa, by ubić wszystkich?


Nie rozumiesz mnie :)
Pumpowi starczyłoby PA ale mob atakuje po graczach przecież! Część ataków skierowanych we mnie i tak przejdzie.

@Kesus
Cytuj:
Pump zabija wszystkich i ma liczbę ataków nieskończonnych ;)

@Topic
Nie lepiej dać ,np. wtapianie rozwinięte u pumpmastera na 7?

[/quote]

Wtapianie też byłoby dobrą rzeczą ale jak jest wyżej gracze mob bije po graczach obszarowe ataki przejdą oraz część zwykłych.

Autor:  Nicolay [ 28 Lut 2014, o 10:11 ]
Temat postu:  Re: [IDEA] Umiejętność u pumpa 'Nietykalność".

Równie dobrze Pump mógłby dawać efekt podobny do Władcy Marionetek - podbijać hp graczom tak, by byli nie do ubicia. Paść mając w pt Pumpmastera to naprawdę evenement, trzeba by mieć 0 resów na ogień. W zasadzie ta "nietykalność" by nie zaszkodziła, ale już teraz bardzo dużo osób narzeka, że wsparcie Pumpa jest skrajnie przesadzone - czy jest sens faworyzować go jeszcze bardziej? Jak dla mnie ciekawiej by było, aby był silnym pomocnikiem, który pomoże w walce, a nie zniszczy wroga w jedną kolejkę, bez względu na jego zachowanie. Proponowałbym wręcz coś odwrotnego: zamiast tych wszystkich buffków na drużynę, grupowej ochrony, dać mu grupowe korzenie i znormalizować ataki - niech bije jak wykokszony gracz, ok, ale na chwilę obecną to wygląda tak, że jeśli się Pump nie pojawi, to wygrywa jedna drużyna, a jeśli się pojawi wygrywa druga. Niech ubicie go nie daje żadnego statusu czy doświadczenia, uważam jednak, że powinien być możliwy do pokonania. Teraz drużyna, do której dołączy, staje się z automatu niemal nieśmiertelna. Proponowana zmiana spowoduje, że stanie się niesmiertelna w 100%. Ma to jakiś sens? Równie dobrze Pump mógłby mieć grupowe, bezwarunkowe ukazanie, które z miejsca zabija, zamiast tych wszystkich buffów, ochronek i krytyków - atakowałby po aurze cienia od vd (nie ma innych grupowych uroków ofensywnych). Pt, które wspomaga, przeżyłoby, a napastnicy by poginęli zanim jakikolwiek atak przyszedłby im do glowy. Moim zdaniem coś takiego nie ma sensu - drużyna wspierana przez Pumpa i tak ma zbyt kolorowo.

Autor:  LordPrzemko [ 28 Lut 2014, o 10:38 ]
Temat postu:  Re: [IDEA] Umiejętność u pumpa 'Nietykalność".

Nicolay napisał(a):
Równie dobrze Pump mógłby dawać efekt podobny do Władcy Marionetek - podbijać hp graczom tak, by byli nie do ubicia. Paść mając w pt Pumpmastera to naprawdę evenement, trzeba by mieć 0 resów na ogień. W zasadzie ta "nietykalność" by nie zaszkodziła, ale już teraz bardzo dużo osób narzeka, że wsparcie Pumpa jest skrajnie przesadzone - czy jest sens faworyzować go jeszcze bardziej? Jak dla mnie ciekawiej by było, aby był silnym pomocnikiem, który pomoże w walce, a nie zniszczy wroga w jedną kolejkę, bez względu na jego zachowanie. Proponowałbym wręcz coś odwrotnego: zamiast tych wszystkich buffków na drużynę, grupowej ochrony, dać mu grupowe korzenie i znormalizować ataki - niech bije jak wykokszony gracz, ok, ale na chwilę obecną to wygląda tak, że jeśli się Pump nie pojawi, to wygrywa jedna drużyna, a jeśli się pojawi wygrywa druga. Niech ubicie go nie daje żadnego statusu czy doświadczenia, uważam jednak, że powinien być możliwy do pokonania. Teraz drużyna, do której dołączy, staje się z automatu niemal nieśmiertelna. Proponowana zmiana spowoduje, że stanie się niesmiertelna w 100%. Ma to jakiś sens? Równie dobrze Pump mógłby mieć grupowe, bezwarunkowe ukazanie, które z miejsca zabija, zamiast tych wszystkich buffów, ochronek i krytyków - atakowałby po aurze cienia od vd (nie ma innych grupowych uroków ofensywnych). Pt, które wspomaga, przeżyłoby, a napastnicy by poginęli zanim jakikolwiek atak przyszedłby im do glowy. Moim zdaniem coś takiego nie ma sensu - drużyna wspierana przez Pumpa i tak ma zbyt kolorowo.




Mniej więcej masz racje, na blogu piszą że zrobią coś z tym wskakującym pumpem^^
ale głównie chodzi mi o lowlvl, nawet jeżeli wbije do takiego 25lvl pump to nie jest on nieśmiertelny pada po paru atakach ze strony przeciwnej.

Autor:  gromak [ 28 Lut 2014, o 21:55 ]
Temat postu:  Re: [IDEA] Umiejętność u pumpa 'Nietykalność".

I co jeszcze do tego? Możliwość dropienia platyny z tych których pump ubił? PvP i pump jest w trakcie modernizacji. Zamykam

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/