Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

Nowe bossy
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=187&t=3708
Strona 1 z 7

Autor:  Herszt [ 8 Mar 2011, o 08:35 ]
Temat postu:  Nowe bossy

Gram w taern i tak patrze ze dużo bosów jest dla koksów a mało dla małych leveli , dla małych leveli jest tylko krzyżak , Herszt i ichtion . Moj pomysł jest taki żeby wprowadzić nowe bossy takie jak : NP , Boss szkieletów
i boss ogrów . Boss szkieletów będzie miał np 3k HP a obstawa po 500 . Boss ogrów 3.5k HP a obstawa po 1k .

To są oczywiście propozycje.

Dziękuje



Herszt 41 (s1) Barbarzyńca
Herszcik 25 (s1) łucznik
Hersztjuni 14 (s1) mo

Autor:  Rekher [ 8 Mar 2011, o 11:25 ]
Temat postu:  Re: Nowe bossy

Nie wypowiadam się, gdzie te bossy itd, ale fakt, przydałyby się - jakieś nowe rary, jak np. tarcza, low-lvlowe butki czy pelerynka - of koz te 3 rzeczy dla fizoli (resztę rarów i pomysł na bossa jakoś się da skombinować). I jeszcze jakiś inny boss dropiący np. może nie jakieś zarąbiste inhibitory tylko maksymalnie, załóżmy, że korundowy lub topazowy i np. flasze. Może też jakiś mini-boss rzucający dużo zwykłych itemków, ale na poziomy >30, a nie jak często się dzieje <30.
Tak co do rarów jeszcze... Zróbcie coś z Isthrimem, tą tarczą z ducha lodu. Do Smoczego Skrzydła ma się nijak i nie byłoby sensu pakować w statystyki lodowej tarczy, żeby nie było 2 prawie takich samych rarów. Ale z drugiej strony ta tarcza też nie może mieć zbyt przegiętych odporności. Coś pasuje z tym wykombinować.

EDIT: pelerynka jest złym planem, bo nikt nie kupowałby takowych u Żydoelfa czy u Koldów.

Autor:  Shorty [ 8 Mar 2011, o 12:16 ]
Temat postu:  Re: Nowe bossy

ja bym proponowal jakies bossy typu ichition (chodzi mi o porownywalna sile)
a jako rary z niego moze jakies midlvl rekawice dla fizola ewentualnie spodnie bo jak wiemy z "rarowych" spodni jest tylko obdatus ktory nie jest taki latwy do zdobycia, a raczej ciezko dostac jakies dobre nogawice u koldow (90% towaru = magiczne :x)
Tak samo sprawa ma sie z rekawicami mag ma chociazby brassaru ugunus a fizol co ma ? rar z modliszki ktory jest w stanie zdobyc 0.00001% serva.
Nie mowie tu o jakichs kosmicznych statach ale powiedzmy

7 zrecznosc / 5 sila / 70 hp / 70 kondycji dla rekawic i 5 zrecznosc 5 sila 60 hp 40 mana spodnie (przykladowe staty) nie bylyby chyba przegieciem
mozliwosci jest na bank duzo no ale wszystko zalezy od tworcow :]

Autor:  Federox [ 8 Mar 2011, o 15:48 ]
Temat postu:  Re: Nowe bossy

Ja mam pomysł na 1 bossa.
Był by to wilkołak (2-4k hp) otoczony przez bandę wilków, a znajdował by się w jakieś wilczej grocie. A rary to np. dla scheelda jakieś wilcza łapa czy coś w tym stylu co o tym sądzicie??

Autor:  folky [ 8 Mar 2011, o 15:51 ]
Temat postu:  Re: Nowe bossy

Ja mam pomysł skrzydlaty orzeł mialby 12k hp i zialby trupim odorem
Ludzie jak macie pomysly to przylozcie sie chociaz troche i opiszcie ladnie a nie piszecie 2 zdania i styka
Jesli napiszecie ladny koncept to administracja przychylniej patrzy na takie propozycje i latwiej im cos takiego zakodowac/zaprogramowac itd
Pzdr

Autor:  Herszt [ 8 Mar 2011, o 17:59 ]
Temat postu:  Re: Nowe bossy

Folky dobry pomysł z tym orłem ja mam jeszcze 1 pomysł na bosa . Umarlak
Miał by 7k HP
a rary to hełm dla fizola albo dla maga ale magowie za dużo mają hełmów
naszyjnik obojętnie dla kogo
Dziękuj jeśli ktoś ma jakieś pomysły niech pisze! :D

Autor:  GoldBasta [ 8 Mar 2011, o 19:06 ]
Temat postu:  Re: Nowe bossy

haha.
ja mam pomysł:
Tygryska
hp 1000
w obstawie:
tygrysek x4
hp 400

a rary z niego bron dla barby,spodnie dla fizoli,podnie dla magow a by dojsc do niego trzeba bylo by sie udac na tyly zamku i tam przejsc podziemnym przejsciem a po drodze okolo 20-50tygrysek i mozna odpoczywac

zaraz takie cos wymysla normalnie

Totalny offtop, kolejny post "kolegi" który będzie chcial być zabawny będzie ukarany w równocześnie śmieszny sposób. Pan UP tak samo.
//teem2

Autor:  Herszt [ 9 Mar 2011, o 16:28 ]
Temat postu:  Re: Nowe bossy

Albo "Minotaur" miał by z 10k Hp atakował by rogami.
A dropy hmmm dropy by były np:
Skórzane spodnie dla maga
rogi hełm dla fizola
i buty dla fizola
:D dzięki

Autor:  DariusVortex [ 9 Mar 2011, o 17:58 ]
Temat postu:  Re: Nowe bossy

Jak najbardziej jestem za, za postem który jest powyżej również. Myśle że nowe bossy dla low lvli są w planach tylko teraz jak wiadomo trwają prace (testy) nad nową mapką

Autor:  Barven [ 10 Mar 2011, o 00:02 ]
Temat postu:  Re: Nowe bossy

Mój pomysł. Wymaga drobnych zmian w istniejącej już mapie. Jeśli pomysł pasuje do nowej mapy (nie wiem, co tam ma być) może zostać spokojnie tam przeniesiony.


Władca Wyspy (inna wersja Upadły Bohater)
Historia:
Legendarny bohater i herszt piracki, który naraził się bogom, którzy go przeklęli. Jego statek rozbił się, a on i jego ludzie zginęli i zmienili się w nieumarłych. Klątwa przeszła na całą wyspę, czego efekty nadal widzimy
Miejsce:
Na wyspie, gdzie łowimy dorsze. Zamiast na zachód idziemy na północ, gdzie będzie jaskinia
Instancja:
Wijąca się jaskinia pełna nieumarłych. Jest ona częściowa podtopiona. Na końcu widzimy podziemne jeziorko, które łączy się z morzem. Wśród resztek rozbitego i do szczętu zgniłego statku widzimy naszego przeciwnika.
Istoty w instancji:
Upadli wojownicy, łucznicy i szkielety magowie. Poza tym jedna nowa jednostka:
Upadły Pirat.
Hp: 450
Kondycja i Mana - 300
Resztę statystyk tak, by był znacznie lepszy od upadłego wojownika.
Lvl - 16
Wygląd - szkielet z czerwoną chustą i resztkami ubioru sugerującymi, że był to kiedyś jeden z wilków morskich



Wygląd Bossa
Duży, wysoki szkielet z tarczą, szablą i charakterystycznym rogatym hełmie (rar, który wypada). Towaryszy mu Upadły Pirat i Szkielet Mag.

Staty:
Hp: 2000
Kondycja: 1500
Mana: 1500
Siła, zręczność i podobne staty pomiędzy Krzyżakiem i Ichtionem (nie znam ich dokładniej, więc nie mogę ich podać). Posiada też wiedzę i moc, bo zna się również na magii.
Umiejętności: Rozkaz, Uderzenie Cienia i Potężne uderzenie
Komentarz - Boss ma stanowić wyzwanie pomiędzy Krzyżakiem i Ichtionem, umiejętności rycerza plus voodoo mogą stanowić ciekawą kombinację, poza tym daje 2 rary dla low fizoli i 1 nietypowy dla magów (tarczę, ale wbrew pozorom może się przydać)



Rary, czyli to co gracze lubią najbardziej

"Balduran" (skojarzenia z pewnym hełmem z BG jak najbardziej wskazane)
Wygląd - jak ktoś grał w BG to wie, dla reszty to hełm z rogami, trochę jak wikingowie mają w filmach (niesłusznie z resztą)
+9 Siły
+6 Zręczności
+60 HP
Odporność: 21/23/21
Wym. 20 poziom i 30 siły


"Carthago" (rękawice dla fizola)
Wygląd - solidne, czarne, skórzane karwasze
+ 6 Siły
+6 Zręczności
+40 HP
+40 Kondycji
Wymagania: 20 lvl

"Scuti" (tarcza dla maga)
Wygląd: Niewielka kościana tarcza
+5 mocy
+4 wiedzy
+40 Many
25/23/25
Wymagania: 20 lvl i 30 wiedzy
Komentarz - low magowie noszą często Derengil lub Tężec, dlatego czemu nie dać im tarczy ;)

Strona 1 z 7 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/