Forum - Taern.pl https://play.taern.pl/ |
|
Nowe bossy https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=187&t=3708 |
Strona 1 z 7 |
Autor: | Herszt [ 8 Mar 2011, o 08:35 ] |
Temat postu: | Nowe bossy |
Gram w taern i tak patrze ze dużo bosów jest dla koksów a mało dla małych leveli , dla małych leveli jest tylko krzyżak , Herszt i ichtion . Moj pomysł jest taki żeby wprowadzić nowe bossy takie jak : NP , Boss szkieletów i boss ogrów . Boss szkieletów będzie miał np 3k HP a obstawa po 500 . Boss ogrów 3.5k HP a obstawa po 1k . To są oczywiście propozycje. Dziękuje Herszt 41 (s1) Barbarzyńca Herszcik 25 (s1) łucznik Hersztjuni 14 (s1) mo |
Autor: | Rekher [ 8 Mar 2011, o 11:25 ] |
Temat postu: | Re: Nowe bossy |
Nie wypowiadam się, gdzie te bossy itd, ale fakt, przydałyby się - jakieś nowe rary, jak np. tarcza, low-lvlowe butki czy pelerynka - of koz te 3 rzeczy dla fizoli (resztę rarów i pomysł na bossa jakoś się da skombinować). I jeszcze jakiś inny boss dropiący np. może nie jakieś zarąbiste inhibitory tylko maksymalnie, załóżmy, że korundowy lub topazowy i np. flasze. Może też jakiś mini-boss rzucający dużo zwykłych itemków, ale na poziomy >30, a nie jak często się dzieje <30. Tak co do rarów jeszcze... Zróbcie coś z Isthrimem, tą tarczą z ducha lodu. Do Smoczego Skrzydła ma się nijak i nie byłoby sensu pakować w statystyki lodowej tarczy, żeby nie było 2 prawie takich samych rarów. Ale z drugiej strony ta tarcza też nie może mieć zbyt przegiętych odporności. Coś pasuje z tym wykombinować. EDIT: pelerynka jest złym planem, bo nikt nie kupowałby takowych u Żydoelfa czy u Koldów. |
Autor: | Shorty [ 8 Mar 2011, o 12:16 ] |
Temat postu: | Re: Nowe bossy |
ja bym proponowal jakies bossy typu ichition (chodzi mi o porownywalna sile) a jako rary z niego moze jakies midlvl rekawice dla fizola ewentualnie spodnie bo jak wiemy z "rarowych" spodni jest tylko obdatus ktory nie jest taki latwy do zdobycia, a raczej ciezko dostac jakies dobre nogawice u koldow (90% towaru = magiczne ) Tak samo sprawa ma sie z rekawicami mag ma chociazby brassaru ugunus a fizol co ma ? rar z modliszki ktory jest w stanie zdobyc 0.00001% serva. Nie mowie tu o jakichs kosmicznych statach ale powiedzmy 7 zrecznosc / 5 sila / 70 hp / 70 kondycji dla rekawic i 5 zrecznosc 5 sila 60 hp 40 mana spodnie (przykladowe staty) nie bylyby chyba przegieciem mozliwosci jest na bank duzo no ale wszystko zalezy od tworcow :] |
Autor: | Federox [ 8 Mar 2011, o 15:48 ] |
Temat postu: | Re: Nowe bossy |
Ja mam pomysł na 1 bossa. Był by to wilkołak (2-4k hp) otoczony przez bandę wilków, a znajdował by się w jakieś wilczej grocie. A rary to np. dla scheelda jakieś wilcza łapa czy coś w tym stylu co o tym sądzicie?? |
Autor: | folky [ 8 Mar 2011, o 15:51 ] |
Temat postu: | Re: Nowe bossy |
Ja mam pomysł skrzydlaty orzeł mialby 12k hp i zialby trupim odorem Ludzie jak macie pomysly to przylozcie sie chociaz troche i opiszcie ladnie a nie piszecie 2 zdania i styka Jesli napiszecie ladny koncept to administracja przychylniej patrzy na takie propozycje i latwiej im cos takiego zakodowac/zaprogramowac itd Pzdr |
Autor: | Herszt [ 8 Mar 2011, o 17:59 ] |
Temat postu: | Re: Nowe bossy |
Folky dobry pomysł z tym orłem ja mam jeszcze 1 pomysł na bosa . Umarlak Miał by 7k HP a rary to hełm dla fizola albo dla maga ale magowie za dużo mają hełmów naszyjnik obojętnie dla kogo Dziękuj jeśli ktoś ma jakieś pomysły niech pisze! |
Autor: | GoldBasta [ 8 Mar 2011, o 19:06 ] |
Temat postu: | Re: Nowe bossy |
haha. ja mam pomysł: Tygryska hp 1000 w obstawie: tygrysek x4 hp 400 a rary z niego bron dla barby,spodnie dla fizoli,podnie dla magow a by dojsc do niego trzeba bylo by sie udac na tyly zamku i tam przejsc podziemnym przejsciem a po drodze okolo 20-50tygrysek i mozna odpoczywac zaraz takie cos wymysla normalnie Totalny offtop, kolejny post "kolegi" który będzie chcial być zabawny będzie ukarany w równocześnie śmieszny sposób. Pan UP tak samo. //teem2 |
Autor: | Herszt [ 9 Mar 2011, o 16:28 ] |
Temat postu: | Re: Nowe bossy |
Albo "Minotaur" miał by z 10k Hp atakował by rogami. A dropy hmmm dropy by były np: Skórzane spodnie dla maga rogi hełm dla fizola i buty dla fizola dzięki |
Autor: | DariusVortex [ 9 Mar 2011, o 17:58 ] |
Temat postu: | Re: Nowe bossy |
Jak najbardziej jestem za, za postem który jest powyżej również. Myśle że nowe bossy dla low lvli są w planach tylko teraz jak wiadomo trwają prace (testy) nad nową mapką |
Autor: | Barven [ 10 Mar 2011, o 00:02 ] |
Temat postu: | Re: Nowe bossy |
Mój pomysł. Wymaga drobnych zmian w istniejącej już mapie. Jeśli pomysł pasuje do nowej mapy (nie wiem, co tam ma być) może zostać spokojnie tam przeniesiony. Władca Wyspy (inna wersja Upadły Bohater) Historia: Legendarny bohater i herszt piracki, który naraził się bogom, którzy go przeklęli. Jego statek rozbił się, a on i jego ludzie zginęli i zmienili się w nieumarłych. Klątwa przeszła na całą wyspę, czego efekty nadal widzimy Miejsce: Na wyspie, gdzie łowimy dorsze. Zamiast na zachód idziemy na północ, gdzie będzie jaskinia Instancja: Wijąca się jaskinia pełna nieumarłych. Jest ona częściowa podtopiona. Na końcu widzimy podziemne jeziorko, które łączy się z morzem. Wśród resztek rozbitego i do szczętu zgniłego statku widzimy naszego przeciwnika. Istoty w instancji: Upadli wojownicy, łucznicy i szkielety magowie. Poza tym jedna nowa jednostka: Upadły Pirat. Hp: 450 Kondycja i Mana - 300 Resztę statystyk tak, by był znacznie lepszy od upadłego wojownika. Lvl - 16 Wygląd - szkielet z czerwoną chustą i resztkami ubioru sugerującymi, że był to kiedyś jeden z wilków morskich Wygląd Bossa Duży, wysoki szkielet z tarczą, szablą i charakterystycznym rogatym hełmie (rar, który wypada). Towaryszy mu Upadły Pirat i Szkielet Mag. Staty: Hp: 2000 Kondycja: 1500 Mana: 1500 Siła, zręczność i podobne staty pomiędzy Krzyżakiem i Ichtionem (nie znam ich dokładniej, więc nie mogę ich podać). Posiada też wiedzę i moc, bo zna się również na magii. Umiejętności: Rozkaz, Uderzenie Cienia i Potężne uderzenie Komentarz - Boss ma stanowić wyzwanie pomiędzy Krzyżakiem i Ichtionem, umiejętności rycerza plus voodoo mogą stanowić ciekawą kombinację, poza tym daje 2 rary dla low fizoli i 1 nietypowy dla magów (tarczę, ale wbrew pozorom może się przydać) Rary, czyli to co gracze lubią najbardziej "Balduran" (skojarzenia z pewnym hełmem z BG jak najbardziej wskazane) Wygląd - jak ktoś grał w BG to wie, dla reszty to hełm z rogami, trochę jak wikingowie mają w filmach (niesłusznie z resztą) +9 Siły +6 Zręczności +60 HP Odporność: 21/23/21 Wym. 20 poziom i 30 siły "Carthago" (rękawice dla fizola) Wygląd - solidne, czarne, skórzane karwasze + 6 Siły +6 Zręczności +40 HP +40 Kondycji Wymagania: 20 lvl "Scuti" (tarcza dla maga) Wygląd: Niewielka kościana tarcza +5 mocy +4 wiedzy +40 Many 25/23/25 Wymagania: 20 lvl i 30 wiedzy Komentarz - low magowie noszą często Derengil lub Tężec, dlatego czemu nie dać im tarczy |
Strona 1 z 7 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |