Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 9 posty(ów) ] 
 system oczekiwania w zleceniach 

Jak oceniasz pomysł
Dobry 40%  40%  [ 6 ]
Zły 60%  60%  [ 9 ]
Razem głosów : 15

 system oczekiwania w zleceniach 
Autor Wiadomość
Zabójca Tilsai
Awatar użytkownika

Rejestracja: 9 Kwi 2012, o 17:58
Posty: 769
Miejscowość: Gdańsk
Podziękowano: 454 razy
Otrzymanych podziękowań: 384 razy
Nick w grze: Maldito
Post system oczekiwania w zleceniach
Witam . Otóż po wykonaniu zlecenia pozostaje nam czas oczekiwania na wzięcie dowolnego innego zlecenia , co też zniechęca do wykonywania niektórych zleceń.
Mój pomysł polega na tym aby czas oczekiwania na wzięcie zlecenia był przypisany do poszczególnych zleceń , tak aby po ukończeniu jednego zlecenia można byłoby wziąć natychmiast inne lecz nie to samo które właśnie ukończyliśmy .

Dla przykładu : Biorę zlecenie na 60 żelaza , wykonuje i odbieram nagrodę po czym muszę odczekać 60 minut by wziąć ponownie to zlecenie. Mogę zaś iść na plaże i wziąć zlecenie od Mandau. Czas jaki musimy odczekać na wzięcie poszczególnego zlecenia jest wyświetlany tak jak na obrazku poniżej.

Spoiler:


edytowałam temat. Ariaris


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.

_________________
Gram od: 2011-04-13
Image
PEWNE INFORMACJE POZOSTANĄ UKRYTE ! ; )

MALDITO OSTLOR 101
TOLNOR 60
HELLSINGMO OSTLOR 44
VIP OSTLOR 37
OZ TOLNOR 31


6 Lip 2014, o 20:59
Profil
Uczeń Simona

Rejestracja: 17 Maj 2014, o 11:04
Posty: 61
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 5 razy
Nick w grze: Qxc
Post Re: System oczekiwania pvp
troche nie rozumiesz idei zleceń, tu chodzi o to, że musimy wybrać co potrzebujemy:
czy lepiej teraz zebrać surki i za 60 min wziąć następne, czy lepiej 2 razy zrobić zlecko na expa.

Zlecenia urozmaicają grę, pozwalają nam na szybsze expienie, zdobycie poszczególnych rzeczy (surowców, czy innych przedmiotów). Jest to jakby dodatek w grze żeby nie byla mozolna i nie widzę potrzeby aby móc wykonywać różne zlecenia jednocześnie.
Zbyt ułatwiłoby to grę bo teraz zrobisz zlecko na 60 żelaza w 10min i czekasz 1h. Za ten czas możesz pojść kilka razy na bossy, czy expic. A po twojej zmianie wyglądało by to w ten sposób, że wykonam sobie zlecko na żelazo przez następną godzinę zrobie 2 razy zlecenia Mandu, zdażę jeszcze zrobić zlecenie na ogry, a przypadkiem jeszcze akurat miałem raglit więc wykonam po drodze zlecenie na 80 jedzenia.

To jest zbyt wielkie ułatwienie, w drugiej opcji brakuje tylko mozliwości zdobycia ewentualnego raru... Do czego chcesz doprowadzić gre żeby można było robić multum rzeczy naraz po to aby szybciej zarabiać, expić i zbierać surowce?
Zdecydowanie na NIE


6 Lip 2014, o 22:55
Profil
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 1 Paź 2013, o 13:07
Posty: 27
Miejscowość: Krk
Podziękowano: 2 razy
Otrzymanych podziękowań: 8 razy
Post Re: system oczekiwania w zleceniach
Tj. gra wyborów :) Mogłoby coś takiego zaistnieć, to co napisałeś... Pod warunkiem, że zwiększyłby się czas oczekiwania. Np. +2/3 h (godziny) aby wsiąść ponownie to samo zlecko. Dlaczego, tak? Dlatego, aby nie zaistniała taka sytuacja jak w/w kolega napisał. W innym przypadku w ciągu 1dnia, zrobiłbyś mase zlecek, i wbił kolejne 100lvl :P

_________________
Zuzialol napisał(a):
Edenoth. Wszystko cacy, ale podklasy będą wprowadzone dopiero po targowisku :D

Monterevoli napisał(a):
A targowisko po podklasach,
to jak schody z Incepcji [...]


7 Lip 2014, o 09:02
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2013, o 19:43
Posty: 132
Miejscowość: Drugi Krąg Piekielny
Podziękowano: 82 razy
Otrzymanych podziękowań: 65 razy
Nick w grze: Tehawanka
Post Re: system oczekiwania w zleceniach
Mi osobiście pomysł się nie podoba, ale jeżeli nawet mieliby to wprowadzić, to trzeba obniżyć całkiem pokaźnie nagrody oraz czas oczekiwania. Głównie chodzi o zlecenie na $, po którym trzeba te 24h odczekać. To jest właśnie sens tego zlecenia, dostajesz te 300-400k i przez całą dobę nie możesz zrobić innych zleceń...

_________________
Adhibe rationem difficultatibus.


7 Lip 2014, o 10:54
Profil
Uczeń Heremona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2 Sie 2013, o 09:01
Posty: 544
Miejscowość: Piaseczno
Podziękowano: 626 razy
Otrzymanych podziękowań: 451 razy
Nick w grze: Szpitalnik
Post Re: system oczekiwania w zleceniach
@up - Pan widzę już nie na bieżąco po rozstaniu się z grą ;) zlecko od Taisha jest teraz DQ

@Vic - no wiem, wiem, ale to różnica w zasadzie niewielka i zapewne wkrótce zostanie całkiem przekształcone w DQ.

_________________
Spoiler:


7 Lip 2014, o 10:55
Profil
Pogromca Valdaroga
Awatar użytkownika

Rejestracja: 4 Cze 2011, o 20:32
Posty: 1947
Miejscowość: Wrocław
Podziękowano: 442 razy
Otrzymanych podziękowań: 514 razy
Serwer: Tolnor
Post Re: system oczekiwania w zleceniach
Nicolay zlecko od Taisha jest hydrydą:P
nie mozesz go wziąć mając czas oczekiwania na inne zlecenie ale po zleceniu na kase odlicza ci czas jakby bylo DQ:P

_________________
Druid 129 i wciąż rośnie:) MO 134 nawalam z fireballa:D
100 level wbity 4.09.2014 :)
"Quis custodiet ipsos custodes?"
Morana ubita na 111 levelu. 21.05.2015 w składzie sh,bb,łuk,ryc...


7 Lip 2014, o 11:14
Profil
Inżynier
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Lut 2012, o 12:04
Posty: 1452
Podziękowano: 112 razy
Otrzymanych podziękowań: 357 razy
Nick w grze: Zojah
Post Re: system oczekiwania w zleceniach
Cooldown w zleceniach jest jednym z ważniejszych elementów, ogólnie rzecz biorąc to jest tak projektowane, że im większa atrakcyjność zlecenia, tym dłuższy cooldown - im zlec. prostsze i mniej atrakcyjne - tym krótszy, i trzeba wybierać między nimi. Czas to od zawsze jeden z elementów, który stanowił o naszym wyborze danego zlec - nie wyobrażam sobie zmiany tego :-)

Owszem, został jakiś czas wprowadzony system tzw.DQ, czyli zleceń, które nie mają określonego czasu na wykonanie i z których każde ma swój niezależny timer - ale można je robić tylko raz na dobę. To były rzeczy projektowane od razu z takim założeniem i nie wykluczamy powstawania nowych w przyszłości (przede wszystkim dla niższych przedz.lv), ale podobnie jak przy DQ z Beirn, to będą rzeczy projektowane od razu z założeniem dq, a nie jako 'przerabianie' całego systemu zleceń.

Wyjątkiem jest tutaj oczywiście ww Taish - zlecenie, które do tej pory miało bardzo długi cooldown, aktualnie hybryda zlec-dq, od czasu upka pozwalająca na robienie również innych zleceń, ale blokująca swoim timerem DQ dla 110+ Łzy Harpii. Ale to wyjątek - nie przewidujemy przerabiania innych zleceń w taki sposób, nie ma takiej potrzeby :-)

_________________
pozdrowienia z s7, eu i s5
Kidda (mała mo), MarysQ vel Kidda (dru 120)
Zojah zwana Zośką (ryc z s5)


7 Lip 2014, o 12:18
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2013, o 19:43
Posty: 132
Miejscowość: Drugi Krąg Piekielny
Podziękowano: 82 razy
Otrzymanych podziękowań: 65 razy
Nick w grze: Tehawanka
Post Re: system oczekiwania w zleceniach
Widzisz, może i faktycznie dawno nie grałem, więc wybaczcie mój błąd :P

_________________
Adhibe rationem difficultatibus.


7 Lip 2014, o 14:18
Profil
Zabójca Tilsai
Awatar użytkownika

Rejestracja: 9 Kwi 2012, o 17:58
Posty: 769
Miejscowość: Gdańsk
Podziękowano: 454 razy
Otrzymanych podziękowań: 384 razy
Nick w grze: Maldito
Post Re: system oczekiwania w zleceniach
W takim razie pomysł nie przejdzie, proszę o zamknięcie tematu.

_________________
Gram od: 2011-04-13
Image
PEWNE INFORMACJE POZOSTANĄ UKRYTE ! ; )

MALDITO OSTLOR 101
TOLNOR 60
HELLSINGMO OSTLOR 44
VIP OSTLOR 37
OZ TOLNOR 31


9 Lip 2014, o 20:43
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 9 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 104 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron