Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

system oczekiwania w zleceniach
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=187&t=37161
Strona 1 z 1

Autor:  HELLSING [ 6 Lip 2014, o 20:59 ]
Temat postu:  system oczekiwania w zleceniach

Witam . Otóż po wykonaniu zlecenia pozostaje nam czas oczekiwania na wzięcie dowolnego innego zlecenia , co też zniechęca do wykonywania niektórych zleceń.
Mój pomysł polega na tym aby czas oczekiwania na wzięcie zlecenia był przypisany do poszczególnych zleceń , tak aby po ukończeniu jednego zlecenia można byłoby wziąć natychmiast inne lecz nie to samo które właśnie ukończyliśmy .

Dla przykładu : Biorę zlecenie na 60 żelaza , wykonuje i odbieram nagrodę po czym muszę odczekać 60 minut by wziąć ponownie to zlecenie. Mogę zaś iść na plaże i wziąć zlecenie od Mandau. Czas jaki musimy odczekać na wzięcie poszczególnego zlecenia jest wyświetlany tak jak na obrazku poniżej.

Spoiler:


edytowałam temat. Ariaris

Autor:  Qxc [ 6 Lip 2014, o 22:55 ]
Temat postu:  Re: System oczekiwania pvp

troche nie rozumiesz idei zleceń, tu chodzi o to, że musimy wybrać co potrzebujemy:
czy lepiej teraz zebrać surki i za 60 min wziąć następne, czy lepiej 2 razy zrobić zlecko na expa.

Zlecenia urozmaicają grę, pozwalają nam na szybsze expienie, zdobycie poszczególnych rzeczy (surowców, czy innych przedmiotów). Jest to jakby dodatek w grze żeby nie byla mozolna i nie widzę potrzeby aby móc wykonywać różne zlecenia jednocześnie.
Zbyt ułatwiłoby to grę bo teraz zrobisz zlecko na 60 żelaza w 10min i czekasz 1h. Za ten czas możesz pojść kilka razy na bossy, czy expic. A po twojej zmianie wyglądało by to w ten sposób, że wykonam sobie zlecko na żelazo przez następną godzinę zrobie 2 razy zlecenia Mandu, zdażę jeszcze zrobić zlecenie na ogry, a przypadkiem jeszcze akurat miałem raglit więc wykonam po drodze zlecenie na 80 jedzenia.

To jest zbyt wielkie ułatwienie, w drugiej opcji brakuje tylko mozliwości zdobycia ewentualnego raru... Do czego chcesz doprowadzić gre żeby można było robić multum rzeczy naraz po to aby szybciej zarabiać, expić i zbierać surowce?
Zdecydowanie na NIE

Autor:  VoLo [ 7 Lip 2014, o 09:02 ]
Temat postu:  Re: system oczekiwania w zleceniach

Tj. gra wyborów :) Mogłoby coś takiego zaistnieć, to co napisałeś... Pod warunkiem, że zwiększyłby się czas oczekiwania. Np. +2/3 h (godziny) aby wsiąść ponownie to samo zlecko. Dlaczego, tak? Dlatego, aby nie zaistniała taka sytuacja jak w/w kolega napisał. W innym przypadku w ciągu 1dnia, zrobiłbyś mase zlecek, i wbił kolejne 100lvl :P

Autor:  Dark_Woolf [ 7 Lip 2014, o 10:54 ]
Temat postu:  Re: system oczekiwania w zleceniach

Mi osobiście pomysł się nie podoba, ale jeżeli nawet mieliby to wprowadzić, to trzeba obniżyć całkiem pokaźnie nagrody oraz czas oczekiwania. Głównie chodzi o zlecenie na $, po którym trzeba te 24h odczekać. To jest właśnie sens tego zlecenia, dostajesz te 300-400k i przez całą dobę nie możesz zrobić innych zleceń...

Autor:  Nicolay [ 7 Lip 2014, o 10:55 ]
Temat postu:  Re: system oczekiwania w zleceniach

@up - Pan widzę już nie na bieżąco po rozstaniu się z grą ;) zlecko od Taisha jest teraz DQ

@Vic - no wiem, wiem, ale to różnica w zasadzie niewielka i zapewne wkrótce zostanie całkiem przekształcone w DQ.

Autor:  ViconiaDeV [ 7 Lip 2014, o 11:14 ]
Temat postu:  Re: system oczekiwania w zleceniach

Nicolay zlecko od Taisha jest hydrydą:P
nie mozesz go wziąć mając czas oczekiwania na inne zlecenie ale po zleceniu na kase odlicza ci czas jakby bylo DQ:P

Autor:  Kidda [ 7 Lip 2014, o 12:18 ]
Temat postu:  Re: system oczekiwania w zleceniach

Cooldown w zleceniach jest jednym z ważniejszych elementów, ogólnie rzecz biorąc to jest tak projektowane, że im większa atrakcyjność zlecenia, tym dłuższy cooldown - im zlec. prostsze i mniej atrakcyjne - tym krótszy, i trzeba wybierać między nimi. Czas to od zawsze jeden z elementów, który stanowił o naszym wyborze danego zlec - nie wyobrażam sobie zmiany tego :-)

Owszem, został jakiś czas wprowadzony system tzw.DQ, czyli zleceń, które nie mają określonego czasu na wykonanie i z których każde ma swój niezależny timer - ale można je robić tylko raz na dobę. To były rzeczy projektowane od razu z takim założeniem i nie wykluczamy powstawania nowych w przyszłości (przede wszystkim dla niższych przedz.lv), ale podobnie jak przy DQ z Beirn, to będą rzeczy projektowane od razu z założeniem dq, a nie jako 'przerabianie' całego systemu zleceń.

Wyjątkiem jest tutaj oczywiście ww Taish - zlecenie, które do tej pory miało bardzo długi cooldown, aktualnie hybryda zlec-dq, od czasu upka pozwalająca na robienie również innych zleceń, ale blokująca swoim timerem DQ dla 110+ Łzy Harpii. Ale to wyjątek - nie przewidujemy przerabiania innych zleceń w taki sposób, nie ma takiej potrzeby :-)

Autor:  Dark_Woolf [ 7 Lip 2014, o 14:18 ]
Temat postu:  Re: system oczekiwania w zleceniach

Widzisz, może i faktycznie dawno nie grałem, więc wybaczcie mój błąd :P

Autor:  HELLSING [ 9 Lip 2014, o 20:43 ]
Temat postu:  Re: system oczekiwania w zleceniach

W takim razie pomysł nie przejdzie, proszę o zamknięcie tematu.

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/