Forum - Taern.pl https://play.taern.pl/ |
|
system oczekiwania w zleceniach https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=187&t=37161 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | HELLSING [ 6 Lip 2014, o 20:59 ] |
Temat postu: | system oczekiwania w zleceniach |
Witam . Otóż po wykonaniu zlecenia pozostaje nam czas oczekiwania na wzięcie dowolnego innego zlecenia , co też zniechęca do wykonywania niektórych zleceń. Mój pomysł polega na tym aby czas oczekiwania na wzięcie zlecenia był przypisany do poszczególnych zleceń , tak aby po ukończeniu jednego zlecenia można byłoby wziąć natychmiast inne lecz nie to samo które właśnie ukończyliśmy . Dla przykładu : Biorę zlecenie na 60 żelaza , wykonuje i odbieram nagrodę po czym muszę odczekać 60 minut by wziąć ponownie to zlecenie. Mogę zaś iść na plaże i wziąć zlecenie od Mandau. Czas jaki musimy odczekać na wzięcie poszczególnego zlecenia jest wyświetlany tak jak na obrazku poniżej.
Spoiler:
edytowałam temat. Ariaris |
Autor: | Qxc [ 6 Lip 2014, o 22:55 ] |
Temat postu: | Re: System oczekiwania pvp |
troche nie rozumiesz idei zleceń, tu chodzi o to, że musimy wybrać co potrzebujemy: czy lepiej teraz zebrać surki i za 60 min wziąć następne, czy lepiej 2 razy zrobić zlecko na expa. Zlecenia urozmaicają grę, pozwalają nam na szybsze expienie, zdobycie poszczególnych rzeczy (surowców, czy innych przedmiotów). Jest to jakby dodatek w grze żeby nie byla mozolna i nie widzę potrzeby aby móc wykonywać różne zlecenia jednocześnie. Zbyt ułatwiłoby to grę bo teraz zrobisz zlecko na 60 żelaza w 10min i czekasz 1h. Za ten czas możesz pojść kilka razy na bossy, czy expic. A po twojej zmianie wyglądało by to w ten sposób, że wykonam sobie zlecko na żelazo przez następną godzinę zrobie 2 razy zlecenia Mandu, zdażę jeszcze zrobić zlecenie na ogry, a przypadkiem jeszcze akurat miałem raglit więc wykonam po drodze zlecenie na 80 jedzenia. To jest zbyt wielkie ułatwienie, w drugiej opcji brakuje tylko mozliwości zdobycia ewentualnego raru... Do czego chcesz doprowadzić gre żeby można było robić multum rzeczy naraz po to aby szybciej zarabiać, expić i zbierać surowce? Zdecydowanie na NIE |
Autor: | VoLo [ 7 Lip 2014, o 09:02 ] |
Temat postu: | Re: system oczekiwania w zleceniach |
Tj. gra wyborów Mogłoby coś takiego zaistnieć, to co napisałeś... Pod warunkiem, że zwiększyłby się czas oczekiwania. Np. +2/3 h (godziny) aby wsiąść ponownie to samo zlecko. Dlaczego, tak? Dlatego, aby nie zaistniała taka sytuacja jak w/w kolega napisał. W innym przypadku w ciągu 1dnia, zrobiłbyś mase zlecek, i wbił kolejne 100lvl |
Autor: | Dark_Woolf [ 7 Lip 2014, o 10:54 ] |
Temat postu: | Re: system oczekiwania w zleceniach |
Mi osobiście pomysł się nie podoba, ale jeżeli nawet mieliby to wprowadzić, to trzeba obniżyć całkiem pokaźnie nagrody oraz czas oczekiwania. Głównie chodzi o zlecenie na $, po którym trzeba te 24h odczekać. To jest właśnie sens tego zlecenia, dostajesz te 300-400k i przez całą dobę nie możesz zrobić innych zleceń... |
Autor: | Nicolay [ 7 Lip 2014, o 10:55 ] |
Temat postu: | Re: system oczekiwania w zleceniach |
@up - Pan widzę już nie na bieżąco po rozstaniu się z grą zlecko od Taisha jest teraz DQ @Vic - no wiem, wiem, ale to różnica w zasadzie niewielka i zapewne wkrótce zostanie całkiem przekształcone w DQ. |
Autor: | ViconiaDeV [ 7 Lip 2014, o 11:14 ] |
Temat postu: | Re: system oczekiwania w zleceniach |
Nicolay zlecko od Taisha jest hydrydą:P nie mozesz go wziąć mając czas oczekiwania na inne zlecenie ale po zleceniu na kase odlicza ci czas jakby bylo DQ:P |
Autor: | Kidda [ 7 Lip 2014, o 12:18 ] |
Temat postu: | Re: system oczekiwania w zleceniach |
Cooldown w zleceniach jest jednym z ważniejszych elementów, ogólnie rzecz biorąc to jest tak projektowane, że im większa atrakcyjność zlecenia, tym dłuższy cooldown - im zlec. prostsze i mniej atrakcyjne - tym krótszy, i trzeba wybierać między nimi. Czas to od zawsze jeden z elementów, który stanowił o naszym wyborze danego zlec - nie wyobrażam sobie zmiany tego Owszem, został jakiś czas wprowadzony system tzw.DQ, czyli zleceń, które nie mają określonego czasu na wykonanie i z których każde ma swój niezależny timer - ale można je robić tylko raz na dobę. To były rzeczy projektowane od razu z takim założeniem i nie wykluczamy powstawania nowych w przyszłości (przede wszystkim dla niższych przedz.lv), ale podobnie jak przy DQ z Beirn, to będą rzeczy projektowane od razu z założeniem dq, a nie jako 'przerabianie' całego systemu zleceń. Wyjątkiem jest tutaj oczywiście ww Taish - zlecenie, które do tej pory miało bardzo długi cooldown, aktualnie hybryda zlec-dq, od czasu upka pozwalająca na robienie również innych zleceń, ale blokująca swoim timerem DQ dla 110+ Łzy Harpii. Ale to wyjątek - nie przewidujemy przerabiania innych zleceń w taki sposób, nie ma takiej potrzeby |
Autor: | Dark_Woolf [ 7 Lip 2014, o 14:18 ] |
Temat postu: | Re: system oczekiwania w zleceniach |
Widzisz, może i faktycznie dawno nie grałem, więc wybaczcie mój błąd |
Autor: | HELLSING [ 9 Lip 2014, o 20:43 ] |
Temat postu: | Re: system oczekiwania w zleceniach |
W takim razie pomysł nie przejdzie, proszę o zamknięcie tematu. |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |