Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

Propozycja - kolejnosc ataku
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=187&t=5069
Strona 1 z 2

Autor:  umbertho [ 27 Kwi 2011, o 14:26 ]
Temat postu:  Propozycja - kolejnosc ataku

Walczę sobie z 4-5 osobnikami i po zabiciu pierwszego uderzam pozostałych po razie. Dla mnie jest to co najmniej irytujące, ponieważ nasza postac jest wtedy głupsza od potworów! Tak, widząc, jak potwory się uczą wybierając taktyki, jestem pod wielkim wrażeniem dla twórców (przez to ja np. wolę walczyc z żywym graczem). Taka propozycja, żeby wskazac kolejnośc atakowania, coby było łatwiej. Dla czego nie mielibyśmy móc całkowicie sterowac swoją postacią, a nie tylko do zabicia pierwszego przeciwnika? Potem to już nie my walczymy?

Autor:  Ersar [ 27 Kwi 2011, o 14:31 ]
Temat postu:  Re: Propozycja - kolejnosc ataku

Pomysł średnio mi się podoba.
Walka nie ma wyglądać tak, że tylko klikasz i nic nie robisz.
Gdy jesteście w pt, musicie szybko zdecydować czy jeden dobija a reszta kogo innego.
Jest jeszcze plus, że w 1 rundzie, możesz zdjąć kilku przeciwników, bo oni nie dadzą defów, myśląc, że zabijesz tylko tamtego. ^^

Autor:  umbertho [ 27 Kwi 2011, o 14:44 ]
Temat postu:  Re: Propozycja - kolejnosc ataku

Większości w ogóle nie rozumiem z Twojego posta
Ersar napisał(a):

Walka nie ma wyglądać tak, że tylko klikasz i nic nie robisz.

Przepraszam, a jak teraz wygląda?
Ersar napisał(a):

Gdy jesteście w pt, musicie szybko zdecydować czy jeden dobija a reszta kogo innego.

Tego nie rozumiem.

Może inaczej, chodzi mi o to, żeby można było ustawiac kolejnosc ataków w jednej rundzie. np pierwszy w kolejności idzie mag, a gdy ten zginie to drugi mag, a potem wojownicy itd...

Autor:  Lester [ 27 Kwi 2011, o 14:48 ]
Temat postu:  Re: Propozycja - kolejnosc ataku

Jak dla mnie nie, za łatwo by było w tedy. Taki element losowości się przyda.

Autor:  umbertho [ 27 Kwi 2011, o 14:53 ]
Temat postu:  Re: Propozycja - kolejnosc ataku

Lester napisał(a):
Jak dla mnie nie, za łatwo by było w tedy. Taki element losowości się przyda.

Element? Owszem, gdyby nie było losowości byłoby nudno, ale i tak już jej jest dużo. Chodzi o to, żeby trochę można było bardziej ingerowac w sprawy walki. Jak już na początku wspomniałem powinniśmy móc całkowicie sterowac poczynaniami swoich bohaterów. Ok - losowośc w trafianiu/obrażeniach/obronie/wypadanych przedmiotach, na to nie mamy wpływu, ale np na to kogo atakujemy chyba mamy takie prawo?

Autor:  Bboy_Sayan [ 27 Kwi 2011, o 15:06 ]
Temat postu:  Re: Propozycja - kolejnosc ataku

Byłoby za łatwo. Jednak zgadzam się z twórcą tematu, że jest to troszeczkę głupie^^. Niestety taka zmiana wprowadziłaby dużo zamieszania w walkach. Byłyby za łatwe. Musiałby być od razu wprowadzony balans potworków, a co za tym idzie musiałyby być troszkę mocniejsze.

Autor:  EsAmo [ 27 Kwi 2011, o 15:08 ]
Temat postu:  Re: Propozycja - kolejnosc ataku

A może po prostu po zabiciu celu siekasz kogo popadnie i uciekasz w bezpieczne miejsce, tudzież swoją część pola walki? Klimatycznie obecne rozwiązanie ma sens.

Autor:  umbertho [ 27 Kwi 2011, o 15:13 ]
Temat postu:  Re: Propozycja - kolejnosc ataku

Ma sens. Jeszcze tylko pytanie na koniec: Czy to jest po prostu losowe, czy brane jest pod uwagę to, który przeciwnik ma najmniej HP/zadaje największe obrażenia, czy tam coś jeszcze?

Autor:  Felix [ 27 Kwi 2011, o 15:58 ]
Temat postu:  Re: Propozycja - kolejnosc ataku

Losowe.

Autor:  JezusChytrus [ 27 Kwi 2011, o 17:22 ]
Temat postu:  Re: Propozycja - kolejnosc ataku

Calkowicie popieram. Szczerze to jak zaczynalem grac, to myslalem, ze dla kazdego kolejnego ataku zaznaczamy przeciwnika i w ten cel uderza.

Cytuj:
Jak dla mnie nie, za łatwo by było w tedy.


Ehh po prostu... Dlaczego tak wiele osob powtarza po kims ten bezsensowny argument w prawie kazdym temacie? Nie potrafie zrozumiec.

Cytuj:
A może po prostu po zabiciu celu siekasz kogo popadnie i uciekasz w bezpieczne miejsce, tudzież swoją część pola walki? Klimatycznie obecne rozwiązanie ma sens.


A moze moj bohater jest zaprawiony w bojach - to zdyscyplinowany wojownik, ktory zachowuje zimna krew walczac i zabijajac? Jakos nie widze, zeby pojawiala sie ikona strachu czy paniki tudziez innego debuffa.
A serio: litości O_o Przeciez w ten sposob mozna wszystko obronic.

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/