Forum - Taern.pl https://play.taern.pl/ |
|
Survival mode https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=187&t=5210 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Rockepheler [ 1 Maj 2011, o 23:00 ] |
Temat postu: | Survival mode |
Szalony pomysł, który wpadł do głowy przy expieniu Chodzi mi o specjalny rodzaj eventu, na którym walczymy w zależności od wybranego poziomu trudności, solo lub w teamie przeciwko grupie takich samych przeciwników np rybostworów lub krzyżaków. Co ture za każdego przeciwnika do drużyny mobów wbija następny. Walczymy aż zrezygnujemy lub nie przetrwamy, ded zabiera 0 exp i złoto za to np gdy kilka drużyn "zabrało się" za krzyżaka ten kto ubił najwięcej zdobywa nagrode złolto, exp i platyne. To surowy pomysł więc powiedzcie czy jesteście za czy przeciw , licze też na wasze pomysły co do dopracowania jeśli sie podoba PS: Jeśli uwarzasz, że nie jest aż tak złe lub nie jest dość dobre to napisz jak twoim zdaniem byłoby lepiej Z góry THX |
Autor: | Wojtaseq2 [ 1 Maj 2011, o 23:13 ] |
Temat postu: | Re: Survival mode |
Po jakiś dopracowaniach mogło by przejśc |
Autor: | Rockepheler [ 1 Maj 2011, o 23:48 ] |
Temat postu: | Re: Survival mode |
Po namyśle, doszedłem do wniosku, że mogło by się to odbywać jak turniej : na arenie limit lvl itp tylko zamiast bić się nawzajem, naparzamy boty - kto więcej ten lepszy. nagrody za pierwsze 3 miejsca i dla każdej drużyny która osiągnęła pewien cel - okreloną liczbę przeciwników. MSL i lvl limit dopasowane do przeciwnika tak by nie można było walczytć w nieskonczoność . Co mi wpadnie jeszcze do głowy to dopisze |
Autor: | FireBlood [ 2 Maj 2011, o 20:42 ] |
Temat postu: | Re: Survival mode |
druid |
Autor: | nikozabójca [ 2 Maj 2011, o 21:30 ] |
Temat postu: | Re: Survival mode |
Jeśli bedzie to z przedziałami to jestem za |
Autor: | Tomanoo [ 2 Maj 2011, o 21:40 ] |
Temat postu: | Re: Survival mode |
Rozumiem, że jeśli dalibyśmy rezygnację (ucieczkę) to dostajemy tyle expa ile dostaliśmy, a za moba, przy którym ucieklismy, nic byśmy nie dostawali? Np. bije już 7 szkieleta maga, jest 8, wybieram opcję ucieczki i dostaję expa/itemki tylko za 7 szkieletów tak?? Trochę ciężko zrobić, wątpię, żeby przeszło, na razie trzeba się skupić na podklasach/targowisku, poprawkach, błędach itp. W dalekiej przyszłości :* czyt. +/- rok |
Autor: | Arne [ 2 Maj 2011, o 22:24 ] |
Temat postu: | Re: Survival mode |
pomysl fajny , jestem za |
Autor: | GoldBasta [ 3 Maj 2011, o 08:40 ] |
Temat postu: | Re: Survival mode |
druid,vd,łuk,mag ognia -te postacie były by najlepsze potworów trzeba było by dawac zaleznie od klasy postaci,i co jakis czas regenracja wszystkich czynnikow;hp,mana,konda] dla druida tylko konda i mana np.rycerz zaczyna od pieska,w 10 rundzie ma już szkieleta-lucznik w 20-ogry druid zaczyna od goblina w 10rundzie ma juz szkieleta-maga w 20-krzyzak barba zaczyna od zeda w 10 ma szkieleta-najslabszego w 20 upadlego rycerza lub kusznika |
Autor: | Mystheria [ 1 Cze 2011, o 03:19 ] |
Temat postu: | Re: Survival mode |
Pomysl sam w sobie nie jest zly (nie jestem fanka survival modow, ale mysle, ze wielu graczom by sie spodobal). Wymagaloby to jednak bardzo obszernego dopracowania (ustalic jakie druzyny by byly dopasowane do jakich rodzajow teamu, biorac pod uwage profesje i poziomy uczestnikow, gdzie by to sie mialo odbywac tak by kazdy mogl wziac udzial, ale nie bylo problemu z dolaczaniem innych graczy, lub graczy ktorzy zgineli, zablokowac ucieczki po poty, czy lepiej bez takiej blokady i wiele innych aspektow). Poza tym nie jestem pewna, czy naklad pracy na dopracowanie techniczne bylby oplacalny. Chociaz w sumie jakby to zrobic w takiej formie jak obecnie sa turnieje, z tym ze gracze zamiast ze soba by walczyli z mobami, ktore po smierci by powracaly w nastepnej rundzie to moze daloby sie to w miare latwo i sprawnie zrobic. |
Autor: | Szymdaro [ 1 Cze 2011, o 12:54 ] |
Temat postu: | Re: Survival mode |
Sam pomysł bardzo ciekawy, mogłoby to odbywać się powiedzmy jak turnieje wg rozpiski co do ilości osób oraz lvl i maksymalnej sumy lvl. I dalej widzę 2 opcje: 1. Typowy survival - czyli tłuc jak najwięcej ile się da, kto zabije najwięcej dostaje nagrodę. Np: 1 gracz vs jakiś mob na jego lvl (1), albo 2 vs 2 moby w przedziale lvl, 3/3 itp, aż do 5/5, wtedy było by ciekawie Oczywiście można grać 5 graczy vs 3 moby, ale wtedy są małe szanse na deda, więc końcem będzie brak hp/many/kondy - a może nie być końca, bo przecież co turę każdy ileś dostaje i może okazać się, że ta odzyskiwana wartość wystarcza to bicia w nieskończoność, dlatego proponuję ilość mobów (bez bossów, wtedy było by za ciężko) zrobić taką samą jak ilość graczy w drużynie. Po zgodnie moba automatycznie w jego miejsce wbiega kolejny (oczywiście na full) i bierze udział w walce od kolejnej tury. Nie wiem czy jest taka możliwość, bo gdy padną wszystkie w jednej turze walka pewnie się zakończy, a nie wbiegną wszystkie świeże. Wygrywa drużyna, która zatłucze najwięcej (można za każdego takiego moba dawać jakiś znak powiedzmy bez wagi (o ile się da) lub z wagą 1 i bez wartości, aby ułatwić późniejsze sprawdzenie wyniku - coś jak kamienie z zielonych skrzynek. 2. Coś w stylu gungame (może ktoś kojarzy), czyli nie walka z tymi samymi mobami ile się da, tylko pokonywanie kolejnych etapów i walka z coraz trudniejszymi mobami/bossami. Tu mogłyby by się pojawiać bossy, gdyż chodzi o pokonanie jak najtrudniejszego przeciwnika. Tak jak poprzednio 1/1, 2/2, 3/3 lub walka drużyny powiedzmy 3 osób po kolei z mobami/bossami, zaczynając od najłatwiejszych. Można po walce dawać graczom full hp/mana/kona przed kolejnym etapem (tak jak w turnieju), ale można pod to podłączyć survival, czyli kolejne etapy jedziemy na tym, co nam zostało po poprzednim, a moby/bossy po kolei do zwalczania na full. Wygrywa drużyna, która pokona najsilniejszego przeciwnika. W obu przypadkach przy tym samym wyniku (w 2 bardziej prawdopodobne) można zrobić jakąś dogrywkę, tzn dodatkowego przeciwnika, z którym jest jakaś szansa wygrania, tak aby było dość trudno, wtedy może któraś drużyna odpadnie, a jeśli obie przegrają, to łatwiejszego przeciwnika - chociaż tak też można w nieskończoność. Tutaj jakoś nie mam lepszego pomysłu jak wyłonić zwycięzcę, może poza walka pomiędzy drużynami, ale to będzie odejście od formuły turnieju. |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |