Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

Straty spowodowane śmiercią.
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=187&t=6625
Strona 1 z 2

Autor:  Scitie [ 13 Cze 2011, o 12:42 ]
Temat postu:  Straty spowodowane śmiercią.

Edit: Prosiłbym o zapoznanie się z treścią tematu przed oddaniem głosu.

Od forumowiczów wyszła inicjatywa zawężenie grona postaci, które miałyby zostać poddane lekkiej korekcie utraty doświadczenia podczas śmierci (50lvl jest tylko orientacyjny, aczkolwiek słuszny:)).

Stary temat, nowa ankieta, nowe przemyślenia.

Opcja odpowiedzi ,,Chleb ze smalcem." została usunięta nie żeby zrobić wam na złość, ale chciałbym żeby każdy kto ma coś do powiedzenia, wyraził swoje zdanie a nie pozostał bierny.
Każda konstruktywna krytyka jest mile widziana, po to jest forum (m. in. oczywiście) aby przedyskutowywać takie tematy.
Prosiłbym też, żeby modkowie i gm (administracja tez może zabrać głos, czujcie się jak u siebie:) skomentowali pomysł. Z racji że większość z nich posiada postacie z wyższym lvlem powinni mieć swoje zdanie na ten temat, a jednocześnie pełniąc takie funkcje ich opinie powinny być obiektywne, co się ceni:D
Na razie to tyle; nie zakładam nowego, oddzielnego tematu żeby nie zaśmiecać forum.

Edit2: Żeby było jasne w poprzednim głosowaniu (nie było zaznaczone że +50, obejmowało wszystkie postacie) głosy był podzielone tak: 9 głosów na TAK, 17 na NIE i kolo 6 na Chleb ze smalcem:)









Starsza wypowiedź:



Kod:
Chciałem zobaczyć jak zareagują ,,ankietowani":) na taką propozycje.
Moim skromnym zdaniem, straty spowodowane śmiercią są zdecydowanie za niskie jeśli zerkniemy na to z perspektywy czasu jaki musimy poświecić aby je odrobić.
Na ogół odrobienie strat związanych ze śmiercią zajmuje kilka minut (3-10max grupek potworów na których na ogół expimy).

Jak wszyscy wiedzą, w Taernie po zdobyciu pewnego lvlu (dla niektórych jest to 70 dla innych 90) niema już praktycznie nic do roboty, bić mobki i bossy i tyle, większe straty podczas śmierci urozmaiciły by grę pod względem walk pvp, oddaliły by Taern od FarmVilla czy Simsów do których zbliża się wielkimi krokami, gdzie za popełnione błędy, lub po prostu niefart nie płaci się niczym.

To tylko moja opinia i moje zdanie, prosiłbym o niezaśmiecanie tematu zbędnymi uwagami, proszę tylko o odpowiedz na pytanie z ankiety i opis w poście, dlaczego tak, bądź nie.

Autor:  adrianislaw [ 13 Cze 2011, o 12:48 ]
Temat postu:  Re: Straty spowodowane śmiercią.

czy chleb ze smalcem znaczy wszystko mi jedno? to własnie zaznaczyłem.

Autor:  Buszcik [ 13 Cze 2011, o 12:59 ]
Temat postu:  Re: Straty spowodowane śmiercią.

Już nie ma się za co wziąć?
Tyle do zrobienia z innymi rzeczami...
Gildie,targowisko i podklasy
Jeszcze się w zwiększanie strat po śmierci bawić..
Myślę ze to nie o to chodzi

Cytuj:
większe straty podczas śmierci urozmaiciły by grę

niby jak?

Jest dobrze jak jest.....

Autor:  Scitie [ 13 Cze 2011, o 13:11 ]
Temat postu:  Re: Straty spowodowane śmiercią.

Buszcik napisał(a):
Już nie ma się za co wziąć?
Tyle do zrobienia z innymi rzeczami...
Gildie,targowisko i podklasy
Jeszcze się w zwiększanie strat po śmierci bawić..
Myślę ze to nie o to chodzi

Cytuj:
większe straty podczas śmierci urozmaiciły by grę

niby jak?

Jest dobrze jak jest.....


Po 1 to samo zwiększenie strat to wydaje mi się ze 5 min roboty wiec tym się nie kieruj ze zajmie to administracji czas który mogliby poświecić na wyżej wymienione sprawy.

A po 2 to urozmaiciły by w ten sposób że bardziej graczom zależałoby żeby nie padać, mniej 30lvl na DZ = większy prestiż posiadania danych rarów + normalne ich ceny, ot taki skromny przykład a podobnych jest wiele więcej.

Edit:
@Pirek, dokładnie to mam na myśli, teraz ze śmierci nikt sobie nic nie robi:) Hasają sobie gracze po mapkach bez defa, to tak można ubić jakieś misie czy coś w tym stylu 2 razy szybciej, a ze ktoś normalnie zabije 10 grupek, dostanie za to +/- 50k expa, a bez defa przyjmijmy 20 grupek, czyli kolo 100k, padnie i straci 20k to nic sobie z tego nie robi bo i tak jest do przodu:)

Autor:  sepa27 [ 13 Cze 2011, o 13:24 ]
Temat postu:  Re: Straty spowodowane śmiercią.

Jak dla mnie to nic nie wniesie ani rangi niczego nie podniesie

Autor:  Pirek [ 13 Cze 2011, o 13:46 ]
Temat postu:  Re: Straty spowodowane śmiercią.

to nic nie wniesie do gry... jak zobaczył bym 500k exp straty to log off i był bym zniechęcony przez długi czas.
A jak widzę 20-60k to nie jest tak źle jeszcze.

niestety ten pomysł jest chybiony

Autor:  Lorgan [ 13 Cze 2011, o 14:03 ]
Temat postu:  Re: Straty spowodowane śmiercią.

Uważam że straty expa do lvl około 40-50 są okej. Natomiast powyżej pewnego pułapu stratę expa jestem w stanie odrobić w ciągu, tak jak napisałeś 5-10 min. Lekka wzwyżka by się przydałą gdyż nie zauważam róznicy miedzy stratami expa z 40lvl a z 70lvl. Zaznaczam - lekka wzwyżka :mrgreen:

Autor:  Pirek [ 13 Cze 2011, o 14:44 ]
Temat postu:  Re: Straty spowodowane śmiercią.

Masz rację ale to delikatna sprawa
Za duża ilość straconego expa zniechęci gracza. Za mała to też nie dobrze. Jeśli chodzi o mnie to jestem w stanie pogodzić się z stratą ok 60k expa za śmierć to tyle ile mogę wbić dziennie* przy utracie np 80k 90k bym się wylogował i długo nie wchodził.

*Dziennie gram ok 2-3h normalna gra bez kp, głównie wyprawy czasem jakiś miś

Autor:  Lester [ 13 Cze 2011, o 15:01 ]
Temat postu:  Re: Straty spowodowane śmiercią.

Ja nie dokońca jestem za. Na 58 poziomie potrafię stracić 150k expa w 10 minut (przykład z wczoraj). Ale na to potrzebuje aż 3 dedy w tym jeden z b. dużo ilością straconego. Do odrobienia potrzebuje jakieś 40-50 minut. Jak dla mnie jest ok do pewnego poziomu, później leciutkie podniesienie by się jednak przydało. Co to 80k, jak zdobywam po 6k w ciągu max 2 minut.

Autor:  Kfys [ 13 Cze 2011, o 15:23 ]
Temat postu:  Re: Straty spowodowane śmiercią.

Tak to by sporo zmienilo, pojawilo by sie znacznie wiecej knebli za bluzgi po zgonie, jak wiadomo, nowi gracze padaja baaaardzo czesto ( nie chodzi mi o niskie levele tylko o rzeczywistch newbie), wieksze straty szybko ich zniecheca wiec nie wiem jaki ma byc z tego pozytek. Jeszcze ciezej niektorym bedzie znalezc team, bo kto pojdzie z jakims srednio ogarneitym graczem gdziekolwiek? Szkoda ryzykowac...a zalety z tego pomyslu? Nie widze szczerze mowiac, gra ma dawac przyjemnosc, odrabianie zgona tego nie daje, oczywiscie jakies straty byc musza by troche uwazac, ale zwiekszanie tego nie ma moim zdaniem najmniejszego sensu.

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/