Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

Podklasa dla VD
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=187&t=6738
Strona 1 z 1

Autor:  HooP-ColA [ 17 Cze 2011, o 15:07 ]
Temat postu:  Podklasa dla VD

Oto moje propozycje podklas dla Voodoo
Mistrz klątw
1. Deszcz igieł (dystansowy atak obszarowy, efekt krwawienia)
czarownik sprowadza deszcz igieł które zadają obrażenia i powodują rozlegle krwawienie, liczba krwawiących przeciwników zależna od poziomu zaklęcia,
-1 poziom max 2 przeciwników
-3 poziom max 3 przeciwników
-5 poziom max 4 przeciwników
-7 poziom max 5 przeciwników
Szansa na krwawienie 20% +4% na każdy kolejny poziom
Obrażenia: 1,4*moc + 0,6*wiedza; 95% +15% na każdy kolejny poziom
Szansa trafienia: 30% +5% na każdy kolejny poziom
Mana: 60 + 15 na każdy kolejny poziom
Czas trwania: 2 tury + 1 co 3 kolejne poziomy
2. Trująca chmura (dystansowy atak obszarowy, efekt zatrucia)
czarownik sprowadza na polu bitwy chmurę trującego gazu, liczba Zatrutych przeciwników zależna od poziomu zaklęcia,
-1 poziom max 2 przeciwników
-3 poziom max 3 przeciwników
-5 poziom max 4 przeciwników
-7 poziom max 5 przeciwników
Szansa na zatrucie 20% +5% na każdy kolejny poziom
Obrażenia: 1,4*moc + 0,6*wiedza; 115% +18% na każdy kolejny poziom
Szansa trafienia: 35% +5% na każdy kolejny poziom
Mana: 70 + 17 na każdy kolejny poziom
Czas trwania: 2 tury + 1 co 3 kolejne poziomy
3. Masowe Otępienie (urok obszarowy, efekt otępienia)
czarownik używając swojej wiedzy sprowadza na swoich przeciwników klątwę Otępienia, liczba Otępionych przeciwników zależna od poziomu zaklęcia,
-1 poziom max 2 przeciwników
-3 poziom max 3 przeciwników
-5 poziom max 4 przeciwników
-7 poziom max 5 przeciwników
Szansa trafienia: 40% +5% na każdy kolejny poziom
Mana: 85 + 20 na każdy kolejny poziom
Czas trwania: 2 tury + 1 co 2 kolejne poziomy
4. Wielki błysk (urok obszarowy zadający niewielkie obrażenia, efekt oślepienia)
czarownik używając czarnej magi sprowadza na swoich przeciwników błysk który oślepia, liczba Oślepionych przeciwników zależna od poziomu zaklęcia,
-1 poziom max 2 przeciwników
-3 poziom max 3 przeciwników
-5 poziom max 4 przeciwników
-7 poziom max 5 przeciwników
Obrażenia: 1,4*moc + 0,6*wiedza; 50% +12% na każdy kolejny poziom
Szansa trafienia: 50% +4% na każdy kolejny poziom
Mana: 65 + 17 na każdy kolejny poziom
Czas trwania: 2 tury + 1 co 3 kolejne poziomy
5. Wampiryczne wyssanie duszy (atak w ręcz, transportujący manę)
czarownik potrzebuje więcej many niż która kol wiek z profesji, dlatego tez potrafi rzucić potężna klątwę która co turę będzie odbierać przeciwnikowi manę, liczba tur zależna od poziomu zaklęcia,
-1 poziom 2 tur
-4 poziom 3 tur
-7 poziom 4 tur
Obrażenia: 1,4*moc + 0,6*wiedza; 55% +12% na każdy kolejny poziom
Transportowana mana 55% +12% na każdy kolejny poziom
Szansa trafienia: 55% +6% na każdy kolejny poziom
Kondycja: 30 + 7 na każdy kolejny poziom

Władca śmierci
1. Trans śmierci (urok, efekt Trans śmierci)
czarownik wprowadza się w trans na odpowiednią liczbę tur, zależna od poziomu zaklęcia,
-1 poziom 2 tur
-4 poziom 3 tur
-7 poziom 4 tur
Szansa na krwawienie 20% +4% na każdy kolejny poziom
Trudność: 85 -5 na każdy kolejny poziom
Mana: 65 + 15 na każdy kolejny poziom
Skuteczność ataku urokiem/ochrony na uroki +20%/+20% +3%/+3% na każdy kolejny poziom
Skuteczność ataku dystansowego/ochrony dystansowej +20%/-25% +3%/-2% na każdy kolejny poziom
Skuteczność ataku fizycznego/ochrony fizycznej -25%/-25% -2%/-2% na każdy kolejny poziom
2. Kula śmiercionośnej energi (dystansowy atak, z szansa na efekt zatrucia, otępienia i oślepienia)
czarownik posiada cząstkę śmierci dzięki której może wystrzeliwać Kula śmiercionośnej energi
Obrażenia: 1,4*moc + 0,6*wiedza; 115% +18% na każdy kolejny poziom
Szansa trafienia: 200% +15% na każdy kolejny poziom
Mana: 40 + 5 na każdy kolejny poziom
Szansa na zatrucie 10% +3% na każdy kolejny poziom
Szansa na otępienie 10% +3% na każdy kolejny poziom
Szansa na oślepienie 10% +3% na każdy kolejny poziom
3. Tarcza śmierci (urok, efekt Tarczy śmierci)
czarownik używając swojej wiedzy sprowadza na swoich przeciwników klątwę Otępienia, liczba tur zależna od poziomu zaklęcia,
-1 poziom 1 tur, odbitych ataków 1
-4 poziom 2 tur, odbitych ataków 2
-7 poziom 3 tur, odbitych ataków 3
Trudność: 90 -5 na każdy kolejny poziom
Mana: 85 + 20 na każdy kolejny poziom
Tarcza śmierci odbija losowo wybrany atak skierowany w czarownika, obrażenia przechodzą na rzucającego
4.Wampiryczne wyssanie duszy (atak w ręcz, transportujący manę)
czarownik potrzebuje więcej many niż która kol wiek z profesji, dlatego tez potrafi rzucić potężna klątwę która co turę będzie odbierać przeciwnikowi manę, liczba tur zależna od poziomu zaklęcia,
-1 poziom 2 tur
-4 poziom 3 tur
-7 poziom 4 tur
Obrażenia: 1,4*moc + 0,6*wiedza; 55% +12% na każdy kolejny poziom
Transportowana mana 55% +12% na każdy kolejny poziom
Szansa trafienia: 55% +6% na każdy kolejny poziom
Kondycja: 30 + 7 na każdy kolejny poziom
5. Odesłanie śmierci (urok, efekt wskrzeszenia)
czarownik odszyła śmierć gdy przyjdzie po jego dusze w chwili śmierci
Warunek: aktywne uroki Trans śmierci i Tarcza śmierci
Trudność: 95 -3 na każdy kolejny poziom
Wskrzeszenie: 10% całego HP postaci +3% na każdy kolejny poziom, wskrzeszenie następuje w następnej turze
Mana: 10% całej many postaci +3% na każdy kolejny poziom
Czas trwania: 1 tura

Autor:  Pirek [ 17 Cze 2011, o 15:12 ]
Temat postu:  Re: Podklasa dla VD

To co napisałeś jest do bani, prawie wszystkie uroki i ataki sa obszarowe a tak być nie może.

Cytuj:
1. Deszcz igieł (urok obszarowy zadający obrażenia, efekt krwawienia)
czarownik sprowadza deszcz igieł które zadają obrażenia i powodują rozlegle krwawienie, liczba krwawiących przeciwników zależna od poziomu zaklęcia,

Jasne dmg obszarowe + krwawienie?

Cytuj:
rująca chmura (urok obszarowy, efekt zatrucia)

jasne.. coś jeszcze??

Cytuj:
Masowe Otępienie (urok obszarowy, efekt otępienia)

HAHAHA



Cytuj:
Wielki błysk (urok obszarowy zadający niewielkie obrażenia, efekt oślepienia)


Nie no bosko...


A nie myślałeś o ukazaniu grupowym?

Nic nowego nie wymyśliłeś, chcesz tylko żeby wszystko zrobili obszarowe..

to jest do bani

Autor:  Szymdaro [ 17 Cze 2011, o 15:38 ]
Temat postu:  Re: Podklasa dla VD

Ogólnie pomysł mało dopracowany. Prawie wszystko obszarowe, poziom wpływa na ilość przeciwników - jakoś bez sensu, brak obrażeń, skuteczności, poboru many itp.


@edit - trochę lepiej, chociaż wszędzie są jakieś warunki :/

edit2 - podobna ta podklasa. przekokszona trochę, skoro jednym atakiem wszystkie debuffy zakłada, tarcza - rzuca debuff (bez sensu jak dla mnie), wskrzeszenie, którego nie popieram.

Autor:  HooP-ColA [ 17 Cze 2011, o 19:45 ]
Temat postu:  Re: Podklasa dla VD

wprowadziłem brakujące dane: warunek, obrażenia, szansa trafienia, mana, kondycje i czas trwania

Autor:  HooP-ColA [ 18 Cze 2011, o 12:37 ]
Temat postu:  Re: Podklasa dla VD

dodałem nowa propozycje podklasy

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/