Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

Smoczy władca - podklasa dla Barba
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=187&t=6746
Strona 1 z 1

Autor:  Mrozix [ 17 Cze 2011, o 19:11 ]
Temat postu:  Smoczy władca - podklasa dla Barba

Witam,
Władca smoków powinien być postacią która jest przywódcą drużyny i głównym dmg dilerem, jego ciosy są stosunkowo mało celne i zżerają wiele zasobów więc nie może (nie powinien) wykorzystać wszystkich w jednej walce. Jego buffy mogą działać tylko na niego

Opis


O niektórych mówi, że się urodzili w siodle jeżeli potrafią dobrze jeździć konno. O Smoczym należało by w takim wypadku powiedzieć, że urodził się w z mieczem w ręku, zbroją na sobie i tysiącami pokonanych przeciwników. Pan smoków nigdy nie zastanawiał się czemu jest taki jaki jest. Do ulubionych zajęć należą: rabowanie świątyń, zmiany losu świata, picie, pojedynkowanie się. Dzięki swoim sztuczką jest w stanie pokonać nawet największych adeptów magii oraz niewyobrażalne potwory których aż za łatwo sobie wyobrazić.


Obrażenia zwykły wzór, czyli : 0,7sily+0,3zerki + bron.
W utracie mocy nie dodajemy obrażeń związanych z bronią. Broń wymagana to broń 2-ręczna.

Utrata mocy Atak+debuff
zwiększenie kosztu zaklęć= /1,5/ 1,6/ 1,7/ 1,8/ 1,9/ 2/ 2,1/
Czas= /2/ 2/ 3/ 3/ 4/ 4/ 5/
Kondycja= /20/ 23/ 26/ 29/ 32/ 35/ 38/
obrażenia= /105/ 110/ 115/ 120/ 125/ 130/ 135/
szansa trafienia= /70 /75 /80 /85 /90 /95 /100

dziki atak Atak grupowy
obrażenia celu= 170/ 185/ 200/ 215/ 230/ 245/ 260
szansa trafienia= 80/ 84/ 88/ 92/ 96/ 100/ 104/
obrażenia innych =70/ 85/ 100/ 115/ 130/ 145/ 160/
Kondycja= 40/ 48/ 56/ 64/ 72/ 80/ 88/

lodowe przebicie Atak+debuff
obrażenia= 110/ 115/ 120/ 125/ 130/ 135/ 140
szansa trafienia= 100/ 108/ 116/ 124/ 132/ 140/ 148
Kondycja= 20/ 22/ 24/ 26/ 28/ 30/ 32/
aura zimna (jej poziom)= 0 /0 /1 /2 /3 /4/ 5
aura zimna szansa wejścia w %= 0/ 0/ 5/ 10/ 15/ 20/ 25

zwierciadło bólu Buff
kondycja= 40/ 45/ 50/ 55/ 60/ 65/ 70/
manna= 60/ 70 /80 /90/ 100/ 110/ 120/
trudność= 85/ 80/ 75/ 70/ 65 /60 /55/
czas trwania= 2 /2 /3 /3 /3 4/ 4
odbicie obrażeń= 10/ 15/ 20/ 25/ 30/ 35/ 40/

smocza siła Buff
kondycja= 40/ 45/ 50/ 55/ 60/ 65/ 70
manna =60/ 70/ 80/ 90/ 100/ 110/ 120
trudność =85/ 80/ 75/ 70/ 65 /60/ /55/
czas trwania= 2/ 2/ 3 /3/ 4/ 4/ 5
zwiększenie obrażeń o %= 100/ 105/ 110/ 115/ 120/ 125/ 130
zwiększenie hp o %= 50/ 50/ 50/ 50/ 50/ 50/ 50

Opisy umiejętności
1.utrata mocy
Nie od dziś wiadomo, że dobrze wycelowana cegła może odebrać skupienie każdemu. Magowie i nie tylko, aby rzucać zaklęcia muszą być skoncentrowani, ale Smoczy wie o tym i potrafi wykorzystać rękojeść swojego miecza do ogłuszenia przeciwnika który będzie musiał poświęcić więcej mocy na zaklęcia.

2.dziki atak
Przemierzając Nieprzemierzone Równiny każdy spotka wiele dziwnych zwierząt które atakują w grupach. Pan Smoków nauczył się zabijać je wszystkie jednym porządnym atakiem. Tu można powiedzieć, że zmiata je z powierzchni ziemi, dosłownie.

NOTE: Działanie ataku jest podobne do meteorytu lecz ‘odłaki’ czyli obrażenia jednostek które stoją w pobliżu celu sa pewne, o ile się nie obronią.

3.lodowe przebicie
Wiele miesięcy spędzonych na wiecznych magicznych zmarzlinach zmieniło broń Władcy w swego rodzaju lód który nigdy nie topnieje. Osoba trafiona może dostać aure zimna spowodowaną szokiem termicznym.

4.zwierciadlo bolu
Dusza władcy smoków która ucierpi zadaje obrażenia temu kto go zaatakował, ale nie chroni przed atakami psychicznymi. Może użyć tylko na siebie

5.smocza sila
Tysiące zabitych smoków dało dużo zębów z których pan Smoków robi różnego rodzaju maści, kolczyki, i inne rzeczy. Jako że odpowiednio dobrana mieszanka tych składników da wojownikowi dodatkowe Zycie i dodatkową silę smoka, władca niej korzysta. Może użyć tylko na siebie.


Mam nadzieje że się Wam spodoba. Krytyczne komentarze mile widziane.

Autor:  Szymdaro [ 17 Cze 2011, o 20:34 ]
Temat postu:  Re: Smoczy władca - podklasa dla Barba

Bardzo ładnie, krótko, treściwie. Jest kilka błędów - mana (nie manna :D), obrażenia celu (wystarczy obrażenia), kilka błędów interpunkcyjnych, stylistycznych.

zwiększenie kosztu zaklęć = większe zużycie many już występujące przy zatruciu.

Ogólnie mi się podoba ;)

Autor:  Mrozix [ 17 Cze 2011, o 21:27 ]
Temat postu:  Re: Smoczy władca - podklasa dla Barba

Obrażenia celu występują w ataku grupowym gdzie obrażenia będzie dostawać zaznaczona jednostka jaki i te w sąsiedztwie, lecz one będą miały mniejsze obrażenia.

Zatrucie zwiększa zarówno kondycje i mannę (tak piszę i będę pisał, każdy tu ma prawo na swobodę) i obrażenia, a tu chciałem dać tej klasie atak stricte przeciw magom, dlatego taka niska celność bo magowie i tak nie mają szans na obronę ataków w zwarciu.

Autor:  Ladvi [ 19 Cze 2011, o 22:50 ]
Temat postu:  Re: Smoczy władca - podklasa dla Barba

Ja bym zmienił tylko nazwę tej podklasy bo się mija z celem. Od kiedy władca smoków jezdzi konno jak już to na smoku . Nie wiem czy takie rozwiązanie miało by sens ale można taką klasę trochę usprawnić , mianowicie czy była by szansa żeby taka postać alb inna miała umiejętności przywoływania różnych pupili na czas walki ?

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/