Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

MO> Mistrz Żywiołu podklasa By ProStyler
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=187&t=6997
Strona 1 z 1

Autor:  ProStyler [ 24 Cze 2011, o 12:57 ]
Temat postu:  MO> Mistrz Żywiołu podklasa By ProStyler

Witam.Dziś chcę przedstawić pomysł na jedną z podklas dla mo :). Miłego czytania ;).

Mistrz żywiołu- Mag Ognia po latach doskonalenia się w swej sztuce posiada umiejętności o jakich inni mogą tylko pomarzyć.Właśnie dlatego Mistrzowie żywiołu są prawdziwą dumą Taernu.

-Popażenie.
Ogień wyrządza wiele krzywdy.Tylko nie liczni potrafią go w pełni opanować.
Krzywdząca moc ognia bywa przydatna szczególnie w walkach.
Buff. Przeciwnik używa więcej many/kondy.

Lvl 1/2/3/4/5/6/7
koszt many 20/25/30/35/40/45/50
koszt kondycji 10/14/18/24/28/32/36
zwiększenie użycia many/kondy (%) 10/15/15/20/20/25/30
czas 1/2/3/3/4/4/5

-Moc Ognia.
Ogień to trudny do opanowania żywioł.Nic dziwnego.Taka moc nie jest przeznaczona dla każdego. Mistrzowie żywiołu potrafią wywołać potężny ogień wprost z jądra ziemi i użyć jej siły jako potężnego ataku.

Atak fizyczny.
Mag podlatuje do przeciwnika po czym uwalnia moc ognia pod stopami przeciwnika.

lvl 1/2/3/4/5/6/7
koszt kondy 10/13/16/19/21/24/27
koszt many 13/16/19/21/24/27/30
szansa na "Popażenie" (%) 10/14/18/24/28/32/38
obrażenia 170/180/180/195/220/235/250
czas +2

Ognisty Krąg.
Mag tworzy dookoła przeciwnika krąg z ognia,który ogranicza jego ruchy.
buff na 1 osobe

lvl 1/2/3/4/5/6/7
obniżenie obrony(%) 15/20/25/30/35/40/45 na wszystkie strefy
Koszt kondy 15/18/21/24/27/30/33
koszt many 10/13/16/19/21/24/27
-PA 1/1/2/2/3/3/4
czas 2/3/3/4/4/5/5

Ognista zmora.
Mistrz żywiołu nie jest idealny i nie raz wpada w tarapaty.
W takich właśnie sytuacjach mag wzywa ognistą zmorę.

lvl 1/2/3/4/5/6/7
życie zmory: połowa naszego hp + 50/80/120/170/210/250
obrażenia od zmory (%) 100/115/125/135/150/160/170
trudność :100/95/90/85/80/75/70
koszt many 20/23/26/29/32/35/40
koszt kondy 20/23/26/29/32/35/40
czas trwania zmory 2/2/3/3/4/4/5
czary zmory :iskra/podpalenie/popażenie/wrażka + podstawowe.

Wybuchowa kula.
Każdy mistrz musi mieć podstawy.Wielu z nich podstawy doprowadza do jak najlepszej formy.Tak samo jest z mistrzem żywiołu ulepszył podstawową kule ognia na wybuchową kule.

lvl 1/2/3/4/5/6/7
szansa na wybuch (%) 20/20/25/30/35/40/45
obrażenia 150/160/170/190/210/230/250
obrażenia od wybuchu 100/110/120/130/140/150/160
koszt many 20/23/26/32/38/44/50
warunek wybuchu: ognisty krąg

Autor:  Szymdaro [ 24 Cze 2011, o 13:28 ]
Temat postu:  Re: MO> Mistrz Żywiołu podklasa By ProStyler

Ognisty Krąg.
Mag tworzy dookoła przeciwnika krąg z ognia,który ogranicza jego ruchy.
buff na 1 osobe - raczej debuff :P

Ta zmora fajna opcja, ale to ostry koks będzie - pet ma 1k hp, a hajty mogą sobie postawić praktycznie połowę siebie, też peta Zmorę z 1k hp powiedzmy, która jest MO.

Poza tym bardzo fajne umki, z warunkami i dodatkami :) Kilka błędów jest w pisowni, ale ogólnie dobra robota :)

Autor:  ProStyler [ 30 Cze 2011, o 22:02 ]
Temat postu:  Re: MO> Mistrz Żywiołu podklasa By ProStyler

Osobiście uważam ,że nie jest to dopracowane do końca.
Proszę o wszelkie sugestie.
Ponadto podam jeszcze pomysł ,iż od danego lvla można było by zrobić questa na przestawioną wyżej podklasę.
Warunki.
lvl -40
skończony quest -Dusza Kamienia
skończony quest -Próba druidów

Na samym początku idziemy do Aegustahephium (krzaczyska u druidów)
Witaj Aegustahephium nie znasz może sposobu na stanie się silniejszym? [Wym. poz. 40]
-Witaj [nick] owszem znam na to sposób.Jednak jest to wielce niebezpieczne i trudne zadanie.
Nie ma problemu.Zrobię wszystko co rozkażesz tylko niech zadziała.
-Zadziała na pewno.Jest jeden warunek.Musisz być pod działaniem specjalnego wywaru.
Co to za wywar?
-Wiem o nim tylko tyle ,że nazywa się Oscilococcinum. XD. Idź dowiedz się czegoś więcej.
Wybieramy się do Hoberl
Witaj wiedźmo,co u Ciebie?
-Witaj [Nick] u mnie w porządku.Co cię sprowadza w te strony?
Wiesz może coś o tajemnej miksturze "Oscilococcinum"?
-Oscilococcinum to pradawna mikstura używana przez magów ognia do treningów.
Brzmi ciekawie.
-Uwierz nie jest to nic miłego jednak warte efektu.
O czym mówisz?
-Mianowicie jest to paskudna mikstura...Powoduje mdłości,osłabienie i większe użycie many oraz kondycji.
I niby w czym mi to ma pomóc jeśli tylko ucierpię.
-Nie do końca. Trening polega na wejściu do mrocznej jaskini pełnej wilków i umarlaków.
-Następnie mag wypija miksturę i albo wyjdzie albo umrze.
Umrze?! Przecież to strasznie niebezpieczne.
-Widzisz młody magu ... Nie wszystko przychodzi łatwo.
Dobrze... W takim razie umiesz ją dla mnie przyrządzić?
-Oczywiście. Potrzebuje jednak paru składników.
Powiedz co ci jest potrzebne.
-5 sztuk "krwi parobka" 5 sztuk "zębów jadowych" oraz 5 "szpików nieumarłego"
W porządku. Zbiorę składniki i wrócę do Ciebie.
Zbieramy wszystko i wracamy
Wiedźmo! Wróciłem ze składnikami mam już wszystko.
Dobrze w samą porę.wejdź do chatki i poczekaj tam zaraz do Ciebie dołącze.
Wchodzimy do chatki ,która znajduję się za Hoberl.
W chatce oczywiście insta. W środku stoi bandyta.Podchodzimy i gadamy.
-Kto idzie!?
Zależy kto pyta.
-Odpowiadaj albo giń!
[STWIERDZASZ ŻE TO ZASADZKA NA HOBERL] Do boju za Taern! // [TO NIE DLA CIEBIE] Nie szukam kłopotów, już się wynoszę.
jeśli wybierzemy opcję 1 -walczymy z bandytą -1500 hp 1000 many 1000 kondy lvl 40
krótko mówiąc ulepszony bandyta -proponowane imię - Zamachowiec.Po walce idziemy do hoberl.
wybieramy część drugą- idziemy do hoberl.
1-W chatce czekała na ciebie pułapka.Myślę że coś z tego będę miał.
2-w chatce jest jakiś zbir. Nie mam zamiaru z nim walczyć

-1- Dziękuje ci bardzo.Odnośnie nagrody zrobię dla Ciebie eliksir za darmo.
-2- Tak trudno dziś o dobrego wojownika.Za eliksir należy się 5 tysięcy.
dostajemy eliksir
Wygląd - Wygląda jak Eliksir hp/kondy/many tylko że żółty
Idziemy do Aegustahephium
Mam już eliksir.
-Świetnie.Jesteś gotowy?
Na co?
-Śmiertelnicy są tacy ograniczeni.
Wytłumaczysz czy będziesz się użalał?
-Już,Już. Śmiertelnik wypić eliksir a ja przenieś śmiertelnik do jaskinia próby.
Nie można powiedzieć normalnie?
-Gotów czy nie?
Wypijamy eliksir.
Gotów.
-W takim razie przygotuj się na wyzwanie.
Przenosi nas do jaskini herszta. ( nowa insta -Komnata Próby (miejsce gdzie stoi herszt) tunel próby (droga do herszta)
Moby w inście: Komar/Krabostwór/Mniejszy Krabostwór/Rybostwór/Wilk/bandyci
Bohater po wypiciu eliksiru zostaje osłabiony :
Hp -20%
Mana -10%
Konda -10%
Obrażenia -15%
Przy wyjściu z Jaskini próby stoi potężny mag -wygląda jak Imperialny Mag.
poziom 150 (tak dla picu :P) Imię Mistrz Ormus.


-Jestem Ormus.Pierwszy mistrz żywiołu który stąpał po ziemi.Gratuluję młody magu ognia zdałeś próbę i udowodniłeś że jesteś godzien ,aby zostać mistrzem żywiołu.
To zaszczyt poznać tak wielkiego maga.Wiesz może jak się stąd wydostać?
-Oczywiście.Jest jednak jeden warunek.
Mianowicie?
-Musisz przejść test ostateczny.
Nikt mnie o tym nie uprzedził
-Jeśli chcesz zostać mistrzem musisz to przejść.
No dobra skoro muszę...O co chodzi.
-Staniesz do walki ze mną!
CO!? [WALKA]
kolo ma 1000 hp 500 many 500 kondy.
używa : Magiczna Iskra/ Kula Ognia / Wrażliwość na Ogień/ Inkantacja
Powinniśmy go zabić bez trudu po czym stajemy przed magiem i kontynuujemy rozmowę.
Gratuluję po raz kolejny udowodniłeś mi że jesteś godzien zostać mistrzem.
i koniec questa otrzymujemy miano MW -Mistrza Żywiołu.

Autor:  Demonosk [ 6 Lip 2011, o 12:25 ]
Temat postu:  Re: MO> Mistrz Żywiołu podklasa By ProStyler

Ale ta misja była by dla każdego ? Jeśli tak to fajny pomysł :)

Autor:  ProStyler [ 8 Lip 2011, o 00:34 ]
Temat postu:  Re: MO> Mistrz Żywiołu podklasa By ProStyler

@up dla każdego maga ognia przecież jest to oczywiste.

Moim pomysłem jest jednak zrobienie jej dla kazdego ale tylko mag ognia otrzyma podklase.Reszta np dostanie exp i kase.

Wole jednak zeby zostało jak jest a dla innych klas wymislic nowe.

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/