Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

Trans mutacje
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=187&t=7150
Strona 1 z 1

Autor:  bobo1666 [ 29 Cze 2011, o 19:33 ]
Temat postu:  Trans mutacje

Nie wiem czy było już na forum takie coś. Pamiętacie kostkę horadrimów w D2 albo pralke z MU jest też w takiej gierce Grand Chase opcja transmutacji.

Powiedzmy jest sobie kold wynalazca wymyślił i zbudował przy pomocy silnej magii maszyne do przemieniania przedmiotów. Po włożeniu kilku tych samych legendarnych przedmiotów powiedzmy 5 maszyna topi, miażdży itp i z resztek trans mutuje inaczej rzecz biorąc ma szanse stworzyć nowy przedmiot mogło by to być flaszka, inhibitor, klucze platynowe złoto może i sama platyna przedmiot klasę wyżej bądź w najlepszym przypadku szczególny unikatowy przedmiot.

Dajmy na to wrzucam 5 Fiskorli słabe pierścionki raczej handel się nimi nie kręci ;) więc wrzucam te 5 "Fiskroli" do maszynki płacę 1 - 3 platynki i odpowiednio złota co do lv przedmiotu w tym wypadku 25k koldowi - magowi - wynalazcy :) ..czary mary i bum.. dostałem "Uguns" WOW ! :). Szanse oczywiście malutkie w tym przypadku myśle 0,1% to max. w najlepszym przypadku wrzucając te 5 pierścionków powstaje jeden "Utter Fiskorl" którego staty są podwojone (16 zerka 16 siła 40 pancerz zimno 40 uroki + 10 statów losowych np 100 życia) tutaj szansa jest 0,01% żeby nie było że co druga osoba ma taki pierścień widzę najwyżej 0-3 po roku wprowadzenia maszyny na serwer.
Oczywiście najpewniej wszystko się utylizuje i ciężko z lootowane bądź skupione od innych graczy przedmioty znikną. Daje to możliwość drugiego życia rareom które są słabe i których nikt nie kupuje oraz śmieszną mini gierkę która denerwowała by jak diabli :D ale też dostarczała niesamowite szczęście w momencie gdy wyskoczył ten Utter przedmiot. Myślę że taki Ayol był by skupowany w dużych ilościach bo uzyskać łuk mający 124 obr 16 siły i 80 many + np 10 zerki nie jedna osoba by chciała.


Pozdro

Autor:  Szymdaro [ 29 Cze 2011, o 20:09 ]
Temat postu:  Re: Trans mutacje

Wydaje mi się zbędny ten pomysł, nie podoba mi się idea robienia mega rarów - ktoś powiedzmy wrzuci 5x ognisty młot, który też słabo stoi albo 5x smocze skrzydło/isverd warte u graczy 2x tyle co u kowala, martumal/ayol po 5k i ma szansę zrobić to samo z podwójnymi statami i jeszcze bonusem? To mocna przesada, te przedmioty i tak mają super staty, co prawda napisałeś, że szansa byłaby drastycznie niska, jak już to dawałbym powiedzmy te 3-5%, w takim przypadku jak 0,01%, czyli 0,0001 to udane ulepszenie raz na 10k prób, czyli 50k rarów - chyba nikt nigdy by tego nie zrobił, poza tym to tylko teoria, w praktyce mogłoby Ci się nie udać raz na milion prób :P

Autor:  Heavenmaker [ 29 Cze 2011, o 20:16 ]
Temat postu:  Re: Trans mutacje

a dla mnie pomysł ciekawy, z tym, że co do zasady przyjąłbym, że nie można dostać RARa, ani nic co by nosiło znamiona SuperRARa, natomiast z klasycznego złomu i dziadostwa, które wpadają tu i tam, możnaby transmutować przedmiot z lepszymi statystykami, dobieranymi w sposób losowy - oczywiście sposób doboru należałoby dokładnie zaprogramować i np. wprowadzić zależność, że opłata w goldzie daje sznase na takie czy inne statystyki a dodatkowa opłata w platynie powoduje, że poza tym co daje oplata w goldzie przedmiot będzie posiadał np. jakąś odporność...

Autor:  Tomanoo [ 29 Cze 2011, o 20:42 ]
Temat postu:  Re: Trans mutacje

Popieram up...

Ze zwykłego dziadostwa lepiej.

Gdyby transmutacje były z RAR'ów to ich cena by drastycznie wzrosła...

Pomysł bardzo ciekawy, trochę popracować by można nad statami, zwłaszcza, żeby pasowały do danej profy :/

Oczywiście przedmioty związanie ulepszeniu :P

Autor:  bobo1666 [ 29 Cze 2011, o 22:13 ]
Temat postu:  Re: Trans mutacje

Szymdaro napisał(a):
Wydaje mi się zbędny ten pomysł, nie podoba mi się idea robienia mega rarów - ktoś powiedzmy wrzuci 5x ognisty młot, który też słabo stoi albo 5x smocze skrzydło/isverd warte u graczy 2x tyle co u kowala, martumal/ayol po 5k i ma szansę zrobić to samo z podwójnymi statami i jeszcze bonusem? To mocna przesada, te przedmioty i tak mają super staty, co prawda napisałeś, że szansa byłaby drastycznie niska, jak już to dawałbym powiedzmy te 3-5%, w takim przypadku jak 0,01%, czyli 0,0001 to udane ulepszenie raz na 10k prób, czyli 50k rarów - chyba nikt nigdy by tego nie zrobił, poza tym to tylko teoria, w praktyce mogłoby Ci się nie udać raz na milion prób :P


Super Rare był by super rare :D 3 - 5 % to ogromna szansa a rare który powstaje z połączenia 5 i ma dwa razy takie staty + bonus nie mógł by się trafiać co chwila bo to by gre zepsuło to jest ostateczna nagroda jak często trafiasz 6 w totka ? ten szczęśliwiec który trafi Utter Ugunsa dajmy na to może już nie grać w totka bo jego szczęście właśnie się wyczerpało :P. Chodziło mi o coś co pozwoliło by rare z niższej półki znów wrzucić w obrót bo powoli stają się nic niewarte. Szansa musiał by być tak opracowana żeby w grze nie pojawiały się co chwila super rarey bo gra by straciła sens dlatego jakiś szaleniec może wrzucić 5 Sentrionów ale sorry powiedz że miałeś kiedyś 2 Sentriony w dp a ciężko mi będzie uwierzyć :D. Przerabianie słabsztch rareów raczej na klucze, więcej złota niż od kowala, a może i platynke w małych ilościach czy poty było by głównym sensem tego pomysłu. Wrzucam 5 Ayolów i dostaje 50k albo 3 klucze albo nie wiem 15 potów 1 turkusowy inhibitor itd itp.

Tomanoo napisał(a):
Popieram up...

Ze zwykłego dziadostwa lepiej.

Gdyby transmutacje były z RAR'ów to ich cena by drastycznie wzrosła...

Pomysł bardzo ciekawy, trochę popracować by można nad statami, zwłaszcza, żeby pasowały do danej profy :/

Oczywiście przedmioty związanie ulepszeniu :P


Podoba mi się to stwierdzenie że trans mutacje z reraów były by droższe a np zwykłe przedmioty mogły by podskoczyć o poziom (np wrzucając 5 przedmiotów V poziomu wychodzi 1 VI albo VII) albo dać tak jak wyżej jakiś przedmiot powiązany z platyną oczywiście mówię tu o małych ilościach bo przecież platyna to zysk twórców gry.

Sens super przedmiotu to bardziej zachęta dla ludzi. Tak jak grając w totka za każdym razem wierzysz że tym razem ci się uda:) i kilku szczęśliwcom się udaje ale to bardzo nikły procent.

Cała sprawa maszyny mogła by być powiązana z questem w czasie którego pomagasz Koldowi zbudować maszynę.

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/