Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 6 posty(ów) ] 
 Skróty w Koldowie 

Czy chciałbyś aby skrócono drogę w tym miejscu?
Tak. 19%  19%  [ 3 ]
Nie. 63%  63%  [ 10 ]
Jest mi to obojętne, i tak nigdy tam nie byłem. 19%  19%  [ 3 ]
Razem głosów : 16

 Skróty w Koldowie 
Autor Wiadomość
Pogromca Valdaroga
Awatar użytkownika

Rejestracja: 1 Maj 2011, o 18:35
Posty: 1643
Miejscowość: RZE
Podziękowano: 302 razy
Otrzymanych podziękowań: 400 razy
Nick w grze: Buszcik
Post Skróty w Koldowie
Kraina Góry Koldów jest dość duża...
Po wielokrotnym zwiedzeniu zadałem sobie pytanie:
Czy nie można by jakimś sposobem skrócić sobie drogi?


Proponuje przerobić minimalnie ten teren:
Moje wykonanie (mistrzem programów graficznych nie jestem):
:arrow: :arrow: http://imageshack.us/photo/my-images/827/skrty.png/
Czy byłyby mile widziane okaże się w ankiecie...

Zaoszczędzimy na tym skrócie troszkę czasu
(Czas to pieniądz) ;)

Proszę się nie naśmiewać z wykonania ;)

@DOWN
Nie chodzi o quest..
Chodzi o exp na misiach

_________________
Image
Buszcik - BuszcikMag - BuszVd s2 -- Busio s0


Ostatnio edytowany przez Buszcik, 4 Lip 2011, o 12:52, edytowano w sumie 1 raz



4 Lip 2011, o 12:47
Profil
Chodząca legenda
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Kwi 2011, o 03:06
Posty: 2255
Miejscowość: Wawa
Podziękowano: 216 razy
Otrzymanych podziękowań: 865 razy
Nick w grze: Szymdaro
Post Re: Skróty w Koldowie
Jak dla mnie zbędna sprawa, jak ktoś tam wyjdzie to zwiedzi kawałek gór :) Poza tym chyba tylko raz tam wyszedłem po jakimś Q, nigdy więcej, bo i po co.

_________________
Mój kanał na YT

Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia.
Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć.
Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha.


4 Lip 2011, o 12:50
Profil WWW
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Wrz 2010, o 18:45
Posty: 332
Podziękowano: 34 razy
Otrzymanych podziękowań: 358 razy
Post Re: Skróty w Koldowie
Chyba zbedna praca grafikow

_________________
Nigdy nie kłóć się z głupcem, ludzie mogą nie dostrzec różnicy.


4 Lip 2011, o 18:46
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 22 Cze 2011, o 17:29
Posty: 15
Podziękowano: 2 razy
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Post Re: Skróty w Koldowie
a nie pomyśleliście na to z dziecięcego punktu widzenia??? mój kuzyn jak zobaczył tą dziurę to powiedział że to misie (puchatki jak on to określił) ją wykopały bo mogły robić kupkę :lol: :lol: :lol: no ja bym nie chciała przechodzić przez może kup od niedźwiedzi, więc jestem na nie bo tak jak up napisał zbędna praca grafików

_________________
nick: Jenna
lvl: 32
klasa: VD
Cel postaci: wszystko po trochu
rar EQ: Czengi i Martumal...


wkrótce będzie barba


4 Lip 2011, o 19:43
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2011, o 21:54
Posty: 93
Podziękowano: 27 razy
Otrzymanych podziękowań: 17 razy
Post Re: Skróty w Koldowie
Chwila, chwila...
Po co więcej skrótów do Koldowa skoro już istnieje 1 - sprawdzony, bardzo wygodny i w miarę przystępny dla większości graczy od 40+ (zgrupowanych ofc.) . Przecież z Wymarłej Osady ( na prawo od kopalni, idąc w górę jest taki wąski wąwóz) można sobie przejść do Koldowa właśnie.
Fakt faktem, w przejściu pomiędzy Osadą a Koldowem jest kilka grup niedźwiedzi. Jednakże, skoro dana ekipa i tak wyrusza na wyprawę po exp właśnie, to uważam że nie będzie to dla nich żaden problem, a zmieni się tylko miejsce zbiórki. Ponadto, misie te mają tak ustawionego agresa, że graczy powyżej ok 50 lvla już nie atakują, więc to dodatkowe udogodnienie.

Zaś przedstawiona na ss dziura ma znaczenie tylko i wyłącznie z perspektywy konkretnego questa, ale dobrze jest tak jak jest i po co dorabiać do tego dodatkową filozofię? Mapy na prawdę nie są aż tak obszerne, by dojście na konkretną z nich zajmowało astronomiczne ilości czasu. Poza tym, skoro mamy już 1 skrót to po co mnożyć niepotrzebnie kolejne? Rozumiem, gdyby na każdej z map istniały mobki o agresie równym np. 100, a więc przebicie się przez nie byłoby niezwykle trudne. Lecz w obecnej sytuacji, pomysł uważam za zbędny ze stricte praktycznego punktu widzenia.

Mało tego - wytłumaczenia tej sytuacji dostarcza nam również idea samej gry: każda mapa stanowi pewnego rodzaju expowisko na konkretne przedziały lvlowe. I tak, misie są na +/- 40+ aż do chociażby 60 lvla. Więc by dostać się do Koldowa, trzeba:
a) przedrzeć się przez M2 i M3 (bandyci oraz wilki atakujące aż do ok. 30 lvla )
b) przedrzeć się przez grupki misiów w przejściu pomiędzy jedną Osadą a drugą (atakują do ok. 50 lvla).

I nie zrobiono tego na złość graczom, tylko po to, by gracz po kolei przechodził kolejne etapy gry, poznawał różne jej aspekty w należytej kolejności, a nie po piracku z 20 lvlem biegał na misie.... :P

_________________
Być neutralnym w walce dobra ze złem, to opowiadać się po stronie zła
Andrzej Sapkowski, Lux Perpetua


5 Lip 2011, o 09:53
Profil
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Kwi 2011, o 15:08
Posty: 25
Miejscowość: Katowice
Podziękowano: 4 razy
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Post Re: Skróty w Koldowie
na m2 wilki i bandyci nie atakują od 26 lvl wyjątkiem są grupy 1 wilk, 1 czarny wilk i 1 biały zły wilk

_________________
Venedek S2
Klasa: łucznik
Lvl: 21
Rary na sobie: maiarot, anabolik i arcan
Rary w depo: piro
Postać powstała 19.11.2011
Cel: mistrz pvp/pvm, zbieracz rarów i zabicie po 1000 razy każdego moba
"Śmierć będzie ostatnim wrogiem którego pokonamy"


5 Lip 2011, o 13:00
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 6 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 170 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron