Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

Nowa postać - Mnich
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=187&t=8155
Strona 1 z 1

Autor:  Kohx [ 28 Lip 2011, o 22:57 ]
Temat postu:  Nowa postać - Mnich

Czytałem posta o nowej postaci, uważam że to dobry pomysł, ale nie powinien to być fizol. Gdyby była nowa postać byłoby tyle samo magów co fizoli. Także proponuję postać Mnich . Byłoby to coś pomiędzy mo, a druidem.

Umiejętności

Magia wiatru - poziom 2
powodujący słabe obrażenia umiejętność, jednak duża szansa trafienia .
Obrażenia: 70%, zwiększają się o 6 co lvl.
Mana: 15, zwiększa sie o 2 co lvl.

Regeneracja - poziom 5
Ulecza życie, mane oraz kondycje, jednak dużo mniej niż druid życia.
na pierwszy poziom +35 hp/kond/mana, 5 więcej co lvl.
Zużycie many : 30, o 4 więcej co lvl

Elektryczność - poziom 12
Silna umiejętność mnicha, jednak wymaga dużo many
Obrażenia 135%, 10 więcej co lvl
Mana 20, 5 więcej co lvl

Zmęczenie - 15 poziom
przydatny debuff, powiela zużywaną mane/kondycje przeciwnika
(narazie nie wiem jak to może wyglądać)
Mana : 30, 3 więcej co lvl

Nawrócenie - 18 poziom
bardzo przydatna umiejętnośc, ale wymaga dużej ilości many
Zatrzymuje przeciwnika na jedną kolejke
Mana: 130, o 6 mniej co lvl

Łamanie kości
przydatna umiejętność gdy skończy się mana, lub do dobicia przeciwnika
Obrażenia: 85, 3 więcej co lvl
Zużycie kondycji: 80, 4 więcej co lvl

Hartowanie - 22 poziom
Buff. Odporność zimno/lód/energia/uroki +15, o 2 więcej co lvl
Mana: 30. o 3 więcej co lvl

Regeneracja grupowa - 26 poziom
to samo co regeneracja, tylko że działa na całą grupe (zwierzaki także)
Mana : 40, 4 więcej co lvl

Kula Energii - 30 poziom
Najsilniejsza umiejętność mnicha
obrażenia 150%, o 15 więcej co lvl
Mana: 60, o 3 więcej co lvl

Trochę się napracowałem więc mam nadzieję , że się spodobai proszę o pozytywne rozpatrzenie
Jeśli będzie potrzeba moge napisać opis postaci.
pozdrawiam

Autor:  3siu [ 28 Lip 2011, o 23:01 ]
Temat postu:  Re: Nowa postać - Mnich

przede wszystkim wartości w 2 umiejętności nie powinny być stałe, tylko powinien być wzór.
słabo opisane umiejętności (masz gdzieś chociażby mojego maga ziemi, który i tak nie jest opisany jakoś dokładnie)
i najważniejsze - nie wejdą nowe klasy tylko podklasy, czyli rozwinięcie klasy już istniejącej.

Autor:  Kohx [ 28 Lip 2011, o 23:44 ]
Temat postu:  Re: Nowa postać - Mnich

No to może to być podklasa druida. Wogóle może mi ktoś wytłumaczyć o co dokładnie chodzi z tymi podklasami? ile każda klasa będzie ich miała ? może warto otworzyć nowy post i tam skladać swoje propozycje.

Autor:  Lehmar [ 28 Lip 2011, o 23:54 ]
Temat postu:  Re: Nowa postać - Mnich

Kolejny pomysł napisany z nudów... Słaby, kiepsko opisany a i tak admini mówili że na najbliższy czas nie planują nowych profesji.

Autor:  RocKandRoll [ 29 Lip 2011, o 07:22 ]
Temat postu:  Re: Nowa postać - Mnich

Lehmar- kolejny twój post nic nie wnoszący do tematu, poza niepotrzebną krytyką.
Doceń ludzi za to, że w ogóle mają pomysły i wyobraźnię. Ty chyba tego nie posiadasz, stąd starasz się wcisnąć wszędzie swoje marne słowa.

Z każdego pomysłu może coś się narodzić. Tak samo i z tego, coś może zostać wykorzystane w podklasach.

@Topic

Umiejętność hartowanie i nawrócenie są ciekawe. Widziałbym dla nich zastosowanie w walce.

Regeneracja byłaby zbyt słaba, nie zastąpi zwykłego leczenia druida. Przewaga utraty hp nad kondą/maną , podczas trudnych walk, jest miażdżąca. Odnawianie 70 hp ... przy hitach od modliszki rzędu 600-700, nie ma zastosowania.
Więc tak czy siak musiałby być druid. A druid + mnich tworzyliby perpetuum mobile całego teamu.
Do tego, mnich miałby zbyt silne ataki , jeśli zostałby rozwinięte na 7. (zakładając, że wzór na dmg taki sam jak u MO/VD).

Drut + mnich i soluja wszystko :)

Autor:  Szymdaro [ 29 Lip 2011, o 11:52 ]
Temat postu:  Re: Nowa postać - Mnich

Pomysł ciekawy, chociaż troszkę wydaje mi się niedopracowany. Nawrócenie co rundę biegając z druidem to szybkie unieruchamianie kilku celów, druid poprawi korzeniami na 3 rundy w następnej i wszystko stoi i patrzy :P Nie napisałeś jakie typy obrażeń mają ataki - lalka to coś jak lalka u vd? Domyślam się, że reszta to energia na dystans. Łamanie ma bardzo małe obrażenia, nikt pewnie tego nie będzie używać, skoro nie ma wzoru na obrażenia (podobnie jak w reszcie ataków), a ostatni wydaje się być za mocny.

Autor:  Molibdenowy [ 29 Lip 2011, o 13:17 ]
Temat postu:  Re: Nowa postać - Mnich

Jak dla mnie jest zbyt potężny :D

Autor:  Federox [ 29 Lip 2011, o 13:35 ]
Temat postu:  Re: Nowa postać - Mnich

Mi też sie tak wydaje

Autor:  Mr_Crash [ 29 Lip 2011, o 16:27 ]
Temat postu:  Re: Nowa postać - Mnich

Trochę pomieszane UM,albo niech będzie wiatru,albo elektryczności. Za duże ataki i to bardziej podchodzi na podklase

Autor:  Kohx [ 29 Lip 2011, o 17:36 ]
Temat postu:  Re: Nowa postać - Mnich

No tak jak mówiłem, może to być podklasa , lub zmniejszyło by się troche te obrażenia.

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/