Forum - Taern.pl https://play.taern.pl/ |
|
Taran https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=187&t=8955 |
Strona 1 z 3 |
Autor: | Voldor [ 17 Sie 2011, o 14:12 ] |
Temat postu: | Taran |
Proponuje aby taran został zmieniony. Taran - zabiera 4 PA, trwa 3 rundy, jest atakiem w zwarciu. Strateg - zabiera 3PA, trwa 4 rundy, atak dystansowy, zwieksza zuzycie kondycji. Aura zimna - zabiera 3PA, trwa 4 rundy, atak dystansowy, duze obrazenia ze wzgledu na rodzaj ataku(lód), zabiera kondycje co runde. Osy - zabieraja 4PA, trwaja 5 rund, atak urokiem, zadaje obrazenia co runde. Taran jak widac jest najslabszym atakiem zabierajacym PA trwa on w praktyce 2 rundy wiec co 2 runde trzeba go poprawiac. poza zabraniem PA nie ma on innego efektu, utrata rownowagi powinna obnizac szanse powodzenia ataku lub obrony przed atakiem. |
Autor: | Buszcik [ 17 Sie 2011, o 14:34 ] |
Temat postu: | Re: Taran |
Dawno barb nawet tego nie miał... Tylko 3 profy potrafią PA odebrać w tym barb a tu dalej narzekanie że za krótko -.- Co dopiero mówiąc o dodatkowy efekcie... |
Autor: | malutkiplemion [ 17 Sie 2011, o 14:40 ] |
Temat postu: | Re: Taran |
Masz racje Voldor |
Autor: | malutkiplemion [ 17 Sie 2011, o 14:41 ] |
Temat postu: | Re: Taran |
Barba to najprawdopodobniej najsłabsza profa powinien ktoś ją ulepszyć:) |
Autor: | Monka [ 17 Sie 2011, o 15:00 ] |
Temat postu: | Re: Taran |
malutkiplemion napisał(a): Barba to najprawdopodobniej najsłabsza profa powinien ktoś ją ulepszyć:) Nie zgodzę się, po ostatnim upgrade barba stał się całkiem niezłą postacią, bo w końcu zaczął trafiać i daje drużynie gruboskórność, która w moim przypadku uratowała już kilka istnień @Voldor - odebranie 4pa to już dość mocne osłabienie, od obniżania szansy na obronę masz dyńkę i ryk. |
Autor: | Voldor [ 17 Sie 2011, o 15:13 ] |
Temat postu: | Re: Taran |
tak samo moge powiedzeic ze łuk ma do osłabiania szpile zatruta i stara. a druidowi korzenie wystarcza aby pokonac fizola |
Autor: | Monka [ 17 Sie 2011, o 15:32 ] |
Temat postu: | Re: Taran |
odnośnie łuka to prawda, i..? Zahaczamy już o bardzo stary temat, tzn. każda profa powinna mieć 2 super ataki na różne strefy, świtny debuff, buff i w ogóle. Wtedy gra byłaby banalna. Każda klasa ma swoje plusy i minusy. Też mi nie pasuje, że korzenie w praktyce oznaczają przegraną dla fizola w walce z druidem. Mimo to, udało mi się wygrać 2-1 w pvp ze znajomym druidem Dla mnie rozwiązanie jest proste - nie walczę w pvp z druidem. |
Autor: | Voldor [ 17 Sie 2011, o 15:39 ] |
Temat postu: | Re: Taran |
na turnieju to napewno mozesz sobie wybrac z kim walczysz:p ja to mam takie szczescie ze od 6 turnieji w 1 rundzie trafiam na druida:) zreszta w sprawie druida... on korzeniami strasznie kazda klase oslabia. barba/ryc/sheeda blokuje calkowicie a w dystansie nie maja szans zabic druida mo nie moze podpalac vd nie moze ssac druid nie moze bic z gnata ale to najlneijszy problem bo druid moze sie czyscic luk nie moze dac szpili |
Autor: | Monka [ 17 Sie 2011, o 15:55 ] |
Temat postu: | Re: Taran |
co do turniejów to masz rację, ale temat miał być o taranie, a nie o korzeniach Temat o korzeniach masz tutaj: http://forum.taern.pl/viewtopic.php?f=14&t=3571&hilit=adrenalina |
Autor: | ZuoTheSecond [ 17 Sie 2011, o 16:11 ] |
Temat postu: | Re: Taran |
Voldor napisał(a): Proponuje aby taran został zmieniony. Aura zimna - zabiera 3PA, trwa 4 rundy, atak dystansowy, duze obrazenia ze wzgledu na rodzaj ataku(lód), zabiera kondycje co runde. najpierw musi ci wejśc lodowa, później masz dwadzieścia ileś% szans ,ze wejdzie Voldor napisał(a): Osy - zabieraja 4PA, trwaja 5 rund, atak urokiem, zadaje obrazenia co runde. druid ma 1 atak z trafialnoscia od zrecznosci, który ulepsza na wyyysokim lvlu dopiero albo i wcale, wiec dmg musi zadawac ze jest urokiem mozesz narzekac tak samo jak ja na to ,ze taran strateg i reszta jest atakiem dystansowym lub w zwarciu Voldor napisał(a): trwa on w praktyce 2 rundy tak samo jak cała reszta z działąniem od następnej Każda profesja ma swoje + i -, w końcu takiego ukazania jak barb to nie walki żadna inna profesja. Voldor napisał(a): zreszta w sprawie druida... on korzeniami strasznie kazda klase oslabia. barba/ryc/sheeda blokuje calkowicie a w dystansie nie maja szans zabic druida mo nie moze podpalac vd nie moze ssac druid nie moze bic z gnata ale to najlneijszy problem bo druid moze sie czyscic luk nie moze dac szpili Z fizolami to sie zgodze ,na postacie magiczne korzeni tak latwo sie nie wbija, jesli ma sie resy na ogien to mo i tak malo moze zrobic, chyba ,ze sie ich nie ma to juz ma duze pole do popisu. Voldor napisał(a): na turnieju to napewno mozesz sobie wybrac z kim walczysz:p ja to mam takie szczescie ze od 6 turnieji w 1 rundzie trafiam na druida:) Przed I runda walki sa ustawione od góry do dołu parami, więc może patrz kogo masz nad/pod sobą i kwestie I tury masz załatwioną. |
Strona 1 z 3 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |