Strona 1 z 3 |
[ 22 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2, 3 Następna |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Taran
Autor | Wiadomość |
---|---|
Błądzący w Tunelach
|
Proponuje aby taran został zmieniony.
Taran - zabiera 4 PA, trwa 3 rundy, jest atakiem w zwarciu. Strateg - zabiera 3PA, trwa 4 rundy, atak dystansowy, zwieksza zuzycie kondycji. Aura zimna - zabiera 3PA, trwa 4 rundy, atak dystansowy, duze obrazenia ze wzgledu na rodzaj ataku(lód), zabiera kondycje co runde. Osy - zabieraja 4PA, trwaja 5 rund, atak urokiem, zadaje obrazenia co runde. Taran jak widac jest najslabszym atakiem zabierajacym PA trwa on w praktyce 2 rundy wiec co 2 runde trzeba go poprawiac. poza zabraniem PA nie ma on innego efektu, utrata rownowagi powinna obnizac szanse powodzenia ataku lub obrony przed atakiem. _________________ |
17 Sie 2011, o 14:12 |
|
Pogromca Valdaroga
|
Dawno barb nawet tego nie miał...
Tylko 3 profy potrafią PA odebrać w tym barb a tu dalej narzekanie że za krótko -.- Co dopiero mówiąc o dodatkowy efekcie... _________________ Buszcik - BuszcikMag - BuszVd s2 -- Busio s0 |
17 Sie 2011, o 14:34 |
|
Uczeń Simona
|
Masz racje Voldor
_________________ Już nie gram. |
17 Sie 2011, o 14:40 |
|
Uczeń Simona
|
Barba to najprawdopodobniej najsłabsza profa powinien ktoś ją ulepszyć:)
_________________ Już nie gram. |
17 Sie 2011, o 14:41 |
|
Uczeń Simona
|
malutkiplemion napisał(a): Barba to najprawdopodobniej najsłabsza profa powinien ktoś ją ulepszyć:) Nie zgodzę się, po ostatnim upgrade barba stał się całkiem niezłą postacią, bo w końcu zaczął trafiać i daje drużynie gruboskórność, która w moim przypadku uratowała już kilka istnień @Voldor - odebranie 4pa to już dość mocne osłabienie, od obniżania szansy na obronę masz dyńkę i ryk. |
17 Sie 2011, o 15:00 |
|
Błądzący w Tunelach
|
tak samo moge powiedzeic ze łuk ma do osłabiania szpile zatruta i stara.
a druidowi korzenie wystarcza aby pokonac fizola _________________ |
17 Sie 2011, o 15:13 |
|
Uczeń Simona
|
odnośnie łuka to prawda, i..?
Zahaczamy już o bardzo stary temat, tzn. każda profa powinna mieć 2 super ataki na różne strefy, świtny debuff, buff i w ogóle. Wtedy gra byłaby banalna. Każda klasa ma swoje plusy i minusy. Też mi nie pasuje, że korzenie w praktyce oznaczają przegraną dla fizola w walce z druidem. Mimo to, udało mi się wygrać 2-1 w pvp ze znajomym druidem Dla mnie rozwiązanie jest proste - nie walczę w pvp z druidem. |
17 Sie 2011, o 15:32 |
|
Błądzący w Tunelach
|
na turnieju to napewno mozesz sobie wybrac z kim walczysz:p ja to mam takie szczescie ze od 6 turnieji w 1 rundzie trafiam na druida:)
zreszta w sprawie druida... on korzeniami strasznie kazda klase oslabia. barba/ryc/sheeda blokuje calkowicie a w dystansie nie maja szans zabic druida mo nie moze podpalac vd nie moze ssac druid nie moze bic z gnata ale to najlneijszy problem bo druid moze sie czyscic luk nie moze dac szpili _________________ |
17 Sie 2011, o 15:39 |
|
Uczeń Simona
|
co do turniejów to masz rację, ale temat miał być o taranie, a nie o korzeniach
Temat o korzeniach masz tutaj: http://forum.taern.pl/viewtopic.php?f=14&t=3571&hilit=adrenalina |
17 Sie 2011, o 15:55 |
|
Taernijczyk z ekwipunkiem
|
Voldor napisał(a): Proponuje aby taran został zmieniony. Aura zimna - zabiera 3PA, trwa 4 rundy, atak dystansowy, duze obrazenia ze wzgledu na rodzaj ataku(lód), zabiera kondycje co runde. najpierw musi ci wejśc lodowa, później masz dwadzieścia ileś% szans ,ze wejdzie Voldor napisał(a): Osy - zabieraja 4PA, trwaja 5 rund, atak urokiem, zadaje obrazenia co runde. druid ma 1 atak z trafialnoscia od zrecznosci, który ulepsza na wyyysokim lvlu dopiero albo i wcale, wiec dmg musi zadawac ze jest urokiem mozesz narzekac tak samo jak ja na to ,ze taran strateg i reszta jest atakiem dystansowym lub w zwarciu Voldor napisał(a): trwa on w praktyce 2 rundy tak samo jak cała reszta z działąniem od następnej Każda profesja ma swoje + i -, w końcu takiego ukazania jak barb to nie walki żadna inna profesja. Voldor napisał(a): zreszta w sprawie druida... on korzeniami strasznie kazda klase oslabia. barba/ryc/sheeda blokuje calkowicie a w dystansie nie maja szans zabic druida mo nie moze podpalac vd nie moze ssac druid nie moze bic z gnata ale to najlneijszy problem bo druid moze sie czyscic luk nie moze dac szpili Z fizolami to sie zgodze ,na postacie magiczne korzeni tak latwo sie nie wbija, jesli ma sie resy na ogien to mo i tak malo moze zrobic, chyba ,ze sie ich nie ma to juz ma duze pole do popisu. Voldor napisał(a): na turnieju to napewno mozesz sobie wybrac z kim walczysz:p ja to mam takie szczescie ze od 6 turnieji w 1 rundzie trafiam na druida:) Przed I runda walki sa ustawione od góry do dołu parami, więc może patrz kogo masz nad/pod sobą i kwestie I tury masz załatwioną. _________________ "Żeby ktoś miał szczęście, ktoś inny musi poczuć jego brak." Chodzić po świecie nie znając jego zasad, to jak błąkać się po wielkiej bilbiotece nie dotykając książek. |
17 Sie 2011, o 16:11 |
|
Strona 1 z 3 |
[ 22 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2, 3 Następna |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 10 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |