![]() |
Strona 2 z 2 |
[ 15 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2 |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Walka w czasie zbierania surowców
Autor | Wiadomość |
---|---|
Taernijczyk z ekwipunkiem
Rejestracja: 22 Sty 2012, o 10:13 Posty: 12 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz ![]() |
... jakie korzyści by były z takiego rozwiązania...
1.) zwiększenie bezpieczeństwa graczy o niższych levelach, co trochę ułatwi im rozwój postaci i zachęci do większej aktywności... na tym powinno zależeć twórcom gry, by zapobiec szybkiemu odchodzeniu zniechęconych graczy, oraz zwiększeniu atrakcyjności dla nowych graczy... ilość graczy chyba nie jest obojętna autorom gry?... 2.) urozmaici sama grę, co też ma wpływ na popularność gry i ilość graczy... 3.) powinno to wpłynąć na zwiększenie zainteresowania uczestnictwa w gildiach, oraz na zwiększenie zainteresowania naborem do nich. Skoro, mając np. 60 level nie będę mógł bronic surowców koło wioski druidów to będę zainteresowany naborem graczy 30-40 levelowych którzy by mogli bronic tych surowców... patrząc na koszt przynależności do gildii, i koszt samego rozwoju gildii, autorom gry powinno zależeć na rozwoju gildii... 4.) zwiększona liczebność członków gildii urozmaici też wojny miedzy gildiami, co będzie miało wpływ na zwiększone zainteresowanie takimi wojnami, a wiec ich wzroście liczebnym... to też powinno wpłynąć na popularność gry... ... choc podstawowa forma gry jest bezpłatna dla graczy, to jednak popularność gry i liczba grających, na pewno jest korzystna dla twórców gry... finansowo również... ... pozdrawiam... |
8 Mar 2012, o 15:54 |
![]() |
![]() |
|
Taernijczyk z ekwipunkiem
Rejestracja: 22 Sty 2012, o 10:13 Posty: 12 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz ![]() |
... hmmm, trochę dziwna ta administracja, skoro bardziej dba o interesy kilku-kilkunastu wysokolevelowych graczy, zamiast zadbać własne interesy... a popularność gry i liczba graczy leży w BARDZO DOBRYM INTERESIE twórców gry...
... wiem, ze tracenie surowców (po przegranej walce) nie jest łatwe, ale skoro traci się czasami itemy (w przypadku dednięcia) to chyba jest jednak możliwe... ... zamykam temat... nie jest moim interesem namawianie kogoś do zadbania o własne korzyści... ... pozdrawiam... |
8 Mar 2012, o 16:05 |
![]() |
![]() |
|
Duma Forum! ![]() Rejestracja: 8 Lis 2010, o 01:32 Posty: 4230 Miejscowość: Cagliharmon Podziękowano: 107 razy Otrzymanych podziękowań: 303 razy ![]() |
Ale czerwone pola sa po to, by gracze nie byli tam bezpieczni ^^ Nie bedziemy wprowadzac wszystkiego, co by gracze chcieli
![]() |
8 Mar 2012, o 16:28 |
![]() |
![]() |
|
Taernijczyk z ekwipunkiem
Rejestracja: 28 Kwi 2011, o 09:28 Posty: 17 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz ![]() |
Gdy na czerwonych polach nie dało się atakować to czachy straciły by sens istnienia jak myślisz czemu są red pola po to by zbyt szybką nie dorobić się.A tak poza tym to zawsze jest ten dreszczyk czy nie dostanie się sztyletem w plecy
![]() |
12 Mar 2012, o 19:44 |
![]() |
![]() |
|
Błądzący w Tunelach
![]() |
może wprowadzić fioletowe pola
![]() |
13 Mar 2012, o 01:50 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
Strona 2 z 2 |
[ 15 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2 |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |