![]() |
Strona 3 z 3 |
[ 27 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2, 3 |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Błąd pvp
Autor | Wiadomość |
---|---|
Duma Forum! ![]() ![]() |
Podłącze się do tematu, czy w takim razie "wyprzedzanie tury" ma coś wspólnego z tym ?
Przykład: Walczymy w 2 osoby, 3cia dołącza podczas ustawiania ataków (zegar leci) wszystko jest ok. Osoba dołącza podczas tury (po ustawienia ataków) i już widzi efekt na koniec tury ( u nas widział, że 1 z 2 osób padła, pomimo, że u mnie dopiero dostawała bufy od szamana ![]() z czym to jest związane ? _________________ Kreatywność, obiektywizm, optymizm = TESTER! The First 100 lvl on the Lands of Taern - at 114 the Career has been sacrificed. |
5 Sty 2011, o 02:02 |
![]() |
![]() |
|
Pogromca Valdaroga ![]() ![]() |
Tak samo widać napisy kto zginął, mimo że u siebie jeszcze walczy
![]() ![]() A jak TCP zacznie gubić pakiety to odcinam neta ![]() _________________ Ignorantia iuris nocet. Fiat iustitia, et pereat mundus. |
5 Sty 2011, o 02:05 |
![]() |
![]() |
|
Współpracownik Gnarla ![]() Rejestracja: 19 Lis 2010, o 23:14 Posty: 173 Miejscowość: Kabaty Podziękowano: 12 razy Otrzymanych podziękowań: 43 razy ![]() |
Dokladnie tak jest po kliknieciu zegara tura jest juz rozstrzygnieta a my ogladamy tylko walke
![]() _________________ Lex retro non agit, chyba ze w taernie ![]() |
5 Sty 2011, o 04:14 |
![]() ![]() |
![]() |
|
Taernijczyk z ekwipunkiem
![]() |
Drygu testowałem to na 3 kompach:
- celeron 2.4 ghz/512 ram/gf FX 5800; - pentium IV 3.2 ghz/1 gb ram/gf 6600; - intel core duo 2 ghz/2 gb ram 2/gf 7200 x2 w trybie sli; tylko na ostatnim walka nigdy mi nie ścięła przy tym samym łączu i ustawieniach zapory. System windows XP prof. sp 3/direct 10. Dyski twarde o te samej prędkości, 10400 różnej pojemności. Często też na tym najsłabszym kompie "udawało" mi się być opóźnionym w walce z bossem w 5 osób nawet o 2 tury. Wyczyn normalnie ![]() Acha, tak przy okazji. Na najniższym ustawieniu grafiki ponoć efekty aur, te migoczące coś nie powinno występować, przy rozkazie rycka jest ![]() |
5 Sty 2011, o 13:15 |
![]() |
![]() |
|
Pogromca Valdaroga ![]() ![]() |
To jest w sumie inna sprawa... Chociaż powód chyba ten sam. Po prostu animacje są zbyt wolne albo jakieś inne opóźnienia, a tam strumienie bitów i tak lecą ^^
_________________ Ignorantia iuris nocet. Fiat iustitia, et pereat mundus. |
5 Sty 2011, o 17:42 |
![]() |
![]() |
|
Duma Forum! ![]() ![]() |
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale co sądzicie o tym, aby jakiś klawisz powodował reset wyświetlanej walki do 'stanu spoczynku' (nie wyświetlanie animacji) by w ten sposób nadążyć za innymi? Ma to sens?
Btw. W większości przypadków nie parametry decydują o takich lagach. I nawet nie łącze, tylko śmietnik w kompie i to wszystko co niepotrzebnie liczy. Takie zbędne usługi się wyłącza, ale to już zapraszam na fora komputerowe. _________________ "Rząd wciąż chce naszego dobra, a my mamy go już tak mało." |
6 Sty 2011, o 02:33 |
![]() |
![]() |
|
Pogromca Valdaroga ![]() ![]() |
Uruchom -> msconfig, polecam
![]() Co do reseta... "Stan spoczynku" to stan już po animacji, którą wyliczyli? Jak tak, to oprócz naprawiania problemów ułatwiłoby to rozgrywkę. Np. atakuję taką XYZ (^^), klikam reset i znam stan końcowy rundy, podczas gdy ona ciągle walczy? _________________ Ignorantia iuris nocet. Fiat iustitia, et pereat mundus. |
6 Sty 2011, o 17:16 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
Strona 3 z 3 |
[ 27 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2, 3 |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |