![]() |
Strona 1 z 2 |
[ 18 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2 Następna |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Barbarzynca i rodzaje broni
Autor | Wiadomość |
---|---|
Uciekinier Taernijczyk
Rejestracja: 21 Kwi 2010, o 20:42 Posty: 7 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz ![]() |
Witam,
Gram postacią barbarzyńcy (S3). Zakupiłem u Lesgara hak, zakładając, ze jest to bron używana w jednej ręce. Jednak mimo spełnienia wymagań, "Atak dwuręczny" nie jest podejmowany podczas walki. Czy zatem warunek "wolna druga ręka" nie jest przez hak spełniony? Dodam, że do tej pory używałem dwuręczny klin (też miał znak II przy broni) i nie było z nim problemów. Prosiłbym zatem o umożliwienie gry hakiem albo wyjaśnienie opisu wymagań przy tym ataku i zabranie haka (i zwrot gotówki i platyny) ![]() |
1 Lip 2011, o 15:29 |
![]() |
![]() |
|
Współpracownik Gnarla ![]() Rejestracja: 16 Paź 2010, o 13:18 Posty: 176 Miejscowość: Gdzieś na Podkarpaciu Podziękowano: 3 razy Otrzymanych podziękowań: 10 razy ![]() |
Hak jako że jest kastetem niepowinien byc uzywany w ataku 2-ręcznym tak jak miec do strzelania strzałami.Przynajmiej tak mi sie wydaje
_________________ DarkenRall-Barbarzyńca lvl 103[s1] Rall - rycerz 75lvl s1Postać turniejowa Jestem duchem twoich ofiar jestem piekelną karmą Jestem twym najgorszym wrogiem możesz mówić na mnie Arioch. Wiedza to skarb... ja nie jestem chciwy wiec zostawiam ją dla innych |
1 Lip 2011, o 15:36 |
![]() |
![]() |
|
Uciekinier Taernijczyk
Rejestracja: 21 Kwi 2010, o 20:42 Posty: 7 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz ![]() |
A jest gdzies (np. na forum albo na wiki) rozpisane, jak poszczegolne typy broni zaliczają sie do konkretnych klas broni? Bo bez tego to ciężko domyslac sie co zadziala a co nie (zwlaszcza wydajac platyne na to
![]() |
1 Lip 2011, o 15:43 |
![]() |
![]() |
|
Duma Forum! ![]() ![]() |
Wszystkie bronie dwuręczne, spełniające te założenia posiadają w prawym górnym rogu swojej grafiki rzymską cyfrę 2 - II.
Jeżeli są jakieś odstępstwa od tej zasady to zaraz sprawdzimy i jeżeli jest błąd to zgłosimy to Es'a i poprawimy ![]() _________________ Kreatywność, obiektywizm, optymizm = TESTER! The First 100 lvl on the Lands of Taern - at 114 the Career has been sacrificed. |
1 Lip 2011, o 20:43 |
![]() |
![]() |
|
Współpracownik Gnarla ![]() Rejestracja: 16 Paź 2010, o 13:18 Posty: 176 Miejscowość: Gdzieś na Podkarpaciu Podziękowano: 3 razy Otrzymanych podziękowań: 10 razy ![]() |
Co prawda zdażało mi się bić ataiem dwuręcznym bez założonej broni.
![]() _________________ DarkenRall-Barbarzyńca lvl 103[s1] Rall - rycerz 75lvl s1Postać turniejowa Jestem duchem twoich ofiar jestem piekelną karmą Jestem twym najgorszym wrogiem możesz mówić na mnie Arioch. Wiedza to skarb... ja nie jestem chciwy wiec zostawiam ją dla innych |
1 Lip 2011, o 20:50 |
![]() |
![]() |
|
Uciekinier Taernijczyk
Rejestracja: 21 Kwi 2010, o 20:42 Posty: 7 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz ![]() |
Ale w ataku dwurecznym nie ma warunku, ze musi byc bron, tylko ze jedna reka ma byc wolna
![]() A zeby ulatwic: Dwureczny klin krzepy i tygrysa - atak dwureczny dziala (jest II) Hak behemota i odrodzenia - atak dwureczny nie dziala (tez jest II) |
1 Lip 2011, o 22:05 |
![]() |
![]() |
|
Pogromca Valdaroga
![]() |
Ale kastet to nie broń
![]() _________________ Lester - Barbarzyńca 70 lvl - [off] - 24.02.2013; [próba powrotu] - 05.05.2019 - 71 lvl |
1 Lip 2011, o 22:11 |
![]() |
![]() |
|
Uciekinier Taernijczyk
Rejestracja: 21 Kwi 2010, o 20:42 Posty: 7 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz ![]() |
Czyli wracamy do początku. Hak = kastet = nie bron?
|
1 Lip 2011, o 22:15 |
![]() |
![]() |
|
Zabójca Tilsai ![]() Rejestracja: 5 Mar 2011, o 20:36 Posty: 756 Podziękowano: 63 razy Otrzymanych podziękowań: 139 razy Serwer: Tolnor ![]() |
Kastet jest bronią, ale dla sheeda.
Barbarzyńca lata, ze wszystkim co jest dwuręczne i potrafi siekać. _________________ W grze od 24.12.2010 W ekipie od marca 2011 |
1 Lip 2011, o 23:04 |
![]() |
![]() |
|
Uciekinier Taernijczyk
Rejestracja: 21 Kwi 2010, o 20:42 Posty: 7 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz ![]() |
Czyli wszystko jasne - skoro kastet jest bronią, a atak dwuręczny powinien zadziałać (jak mówi Willy) jeżeli bron ma II przy grafice to proszę o poprawę tak, żeby w/w przeze mnie bron zadziałała albo o zwrot jej, jezeli II ma nie być.
|
1 Lip 2011, o 23:15 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
Strona 1 z 2 |
[ 18 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2 Następna |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |