Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 18 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
 Dwa podstawowe błędy (poza dzikim goblinem) 
Autor Wiadomość
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 14 Wrz 2010, o 20:31
Posty: 10
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Post Re: Dwa podstawowe błędy (poza dzikim goblinem)
...
2 dni chodzenia (z racji wykonywanej pracy mam tylko czas wieczorami na gre), zbierania potrzebnych rzeczy do flaszy oraz zbieranie kasy, w końcu uradowany chciałem po raz kolejny ulepszyć mój Tasak (posiadał już 2 ulepszenia). Szansa: 75% myślę sobie: "Ok, jak się nie uda trudno, warto spróbować." I tym razem się nie udało... ale to co mnie wkurwiło na maksa to to, że pozostałe 2 ulepszenia poszły w pizdu ! nie spodziewałem się tego, nie słyszalem o takich przypadkach, gdybym wiedzial że takie coś może się przytrafić pierdoliłbym całe to chodzenie po flasze i dałbym sobie spokój z kolejnym ulepszaniem... To naprawdę zniechęca do ulepszania, rozumiem szanse powodzenia, ok ale strata wcześniejszych ulepszeń??!!

_________________
Esox Barbarzyńca [43]


30 Wrz 2010, o 15:23
Profil
Uczeń Simona

Rejestracja: 24 Lip 2010, o 21:38
Posty: 68
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Post Re: Dwa podstawowe błędy (poza dzikim goblinem)
Tak jest, w każdym MMO tak było i również jest. Wydaje mi się że powinieneś się cieszyć że item się nie spalił.
Każdy z nas stracil poprzednie ulepszenia jak nastepne sie nie powiodlo, przyroda jak to sie mowi. ;)

_________________
Image


30 Wrz 2010, o 17:42
Profil
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2 Wrz 2010, o 03:37
Posty: 32
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Post Re: Dwa podstawowe błędy (poza dzikim goblinem)
Zdarzyło mi się w kilka gier MMO w życiu grać i w ŻADNEJ nie spotkałem się z systemem, że przy ulepszaniu jest szansa na pogorszenie przedmiotu. Owszem, jest możliwość niepowodzenia ulepszenia, ale nie wpływa to ujemnie na sam przedmiot.

Co do osobistych odczuć - mnie to całe zamieszanie z ulepszaniem przeraża do tego stopnia, że po prostu się w to nie bawię. Zamiast tego czasem opchnę komuś jakąś flaszę.


20 Paź 2010, o 20:28
Profil
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Wrz 2010, o 11:51
Posty: 31
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 42 razy
Post Re: Dwa podstawowe błędy (poza dzikim goblinem)
Gruks a w lineage 2 grales? :p tam przy ulepszaniu mozna calkiem stracic przedmiot, ktory zbieralo sie nie 2 dni a 2 tygodnie :P takie zycie :p nie mniej co do tracenia itemow przy zgonie tez mi sie to srednio podoba.

Moze dac mozliwosc pohandlowania ze smiercia? dajmy na to smierc chce wziac item x, a Ty prosisz ja by wziela sobie expa wiecej, i tu pewne pole manewru, proponujesz pewien mnoznik expa/zlota/inny item
Czym hojniejsza propozycje zlozy sie smierc, tym wieksza szansa, ze sie zgodzi na nia, jesli sie zgodzi, traci sie to co sie zaoferowalo, jesli nie, jest szansa, ze wezmie to co chciala wziac badz sie rozzlosci (jesli oferta jej sie nie spodoba) wtedy wezmie to co chciala i jeszcze cos losowo :P taki bajer a zawsze daje jakies pole manewru ;p

_________________
Aptekarka[44] - druid S1
Lidokaina[30] - rycek S1
Archer[48] - lucznik S1 - Off
Fleur[40] - voodoo S3 Off


20 Paź 2010, o 21:10
Profil
Uczeń Simona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Wrz 2010, o 18:20
Posty: 73
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Post Re: Dwa podstawowe błędy (poza dzikim goblinem)
lineage 2 piekna gra :) i co to systemu ulepszenj w tej grze popieram jak najbardziej do +3 ulepszenia bezpieczne a pozniej jak nie wyjdzie tracisz cala bron a nie wkurzanie sie ze sie tracilo flaszki powinno sie bron cala tracic

_________________
Misza - Rycerz lvl 68. [s1]
GuessWho - Łucznik lvl 22. [s1]
Image


20 Paź 2010, o 23:09
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem
Awatar użytkownika

Rejestracja: 9 Paź 2010, o 08:04
Posty: 14
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Post Re: Dwa podstawowe błędy (poza dzikim goblinem)
podobnie ragnarok online
tam było 4 klasy przedmiotów (odpowiednik rzymskich cyfr tutaj - najwyżej widziałem chyba IX)

tabelka wygląda tak (w procentach szansa na powodzenie)

Kod:
Equipment      +1    +2    +3    +4    +5    +6    +7    +8   +9   +10
Weapons Lv 1   100   100   100   100   100   100   100   60   40   20
Weapons Lv 2   100   100   100   100   100   100   60    40   20   20
Weapons Lv 3   100   100   100   100   100   60    50    20   20   20
Weapons Lv 4   100   100   100   100   60    40    40    20   20   10


armor nie zależnie hełm / tarcza / klata / buty miał takie same szanse jak broń lv4

w przypadku fail tracisz cały przedmiot

a i tak przedmioty lv4 max co widziałem były na +7 - inna bajka że nie było go łatwo znaleźć więc bolała utrata
przedmioty lv1 czyli takie z którymi generalnie zaczynasz dochodziły nierzadko do +10 bo o podstawowy sprzęt było łatwo i ulepszanie było względnie tanie w porównaniu do kosztów z lv4

inna bajka że każdy +1 na broni lv1 dawał dużo mniej niż ten sam +1 na broni lv4 (odpowiednio +2, +3, +5, +7 dmg za każdy poziom ulepszeń) podczas gdy broń podstawowo miała w granicach 50 - 150 dmg zależnie od klasy i lvlu

system był całkiem sensowny jak dla mnie

_________________
Top Dollar: Ya know, my daddy used to say every man's got a devil. And you can't rest 'til you find him.

S1:
Naturka - drut lv 27
theCrow - VD lv 58


22 Paź 2010, o 09:00
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2 Paź 2009, o 17:46
Posty: 368
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 4 razy
Post Re: Dwa podstawowe błędy (poza dzikim goblinem)
Każdy z powyższych systemów jest bez wątpienia sensowny.
Moje (lub innych, z którymi się zgadzam) konkretne propozycje dla Taernu bazują na dwu założeniach:
1. (ogólne) mniej zniechęcające jest zdobywanie kolejnych rzeczy niż tracenie już zdobytych,
2. (szczegółowe) w Taernie jest mało złota + kosztowne ulepszenia = szybkie zablokowanie procesu ulepszania (w dwu wersjach: "próbowałem i już mnie nie stać" albo "nie opłaca się, więc nie będę ulepszał") i wydawania złota.

_________________
e-meritus.


22 Paź 2010, o 10:22
Profil
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Cze 2009, o 16:34
Posty: 3515
Podziękowano: 108 razy
Otrzymanych podziękowań: 1521 razy
Post Re: Dwa podstawowe błędy (poza dzikim goblinem)
Moim zdaniem ulepszenie generalnie nie działa źle. Ale może trochę lepiej.
Zgadzam się z Boernem:

Cytuj:
nie opłaca się, więc nie będę ulepszał


O ile na wysokich poziomach ludzie się raczej nie zniechęcą bo nie mają wyboru :P to niskie poziomy zostaną skutecznie odstraszone po 1-2 nieudanych ulepszeniach. Niebawem troszkę to zmienimy.


27 Paź 2010, o 00:44
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 18 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 95 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron