Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

Dyńka u barbarzyńcy
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=210&t=11048
Strona 1 z 1

Autor:  Reteh [ 11 Paź 2011, o 11:33 ]
Temat postu:  Dyńka u barbarzyńcy

Serwer: S3
Nazwa postaci: Reteh
Czas:
Opis:
Mam pytanie dyńka u barbarzyńcy na 5 lvl obniża obronę wręcz o 20%.
sytuacja w walce wygląda następująco podczas 1 rundy gdzie przeciwnik nie ma szansy zmiany ustawienia obrony:
1 atak atakuje uderzeniem krytycznym 2 PA - szansa 64%
2 atak dyńka trafia
3 atak atakuje uderzeniem krytycznym 2 PA - szansa 69%

na jakiej zasadzie jest to obliczane ?

Autor:  Szymdaro [ 11 Paź 2011, o 11:56 ]
Temat postu:  Re: Dyńka u barbarzyńcy

Z twojej zręczności, zręczności przeciwnika, ilości PA danych w twój atak oraz obronę przeciwnika.

Autor:  3siu [ 11 Paź 2011, o 19:54 ]
Temat postu:  Re: Dyńka u barbarzyńcy

po 1 nie obniża o 20 punktów procentowych (czyli z 64% nie zrobi się nagle 84%) tylko o 20% (np. 20% z 50% to 10% - ale ze mnie profeseur :D)

i od razu odpowiadam - obrona obniżona o 20% raczej nie sprawi, że skuteczność ataku wzrośnie o nie (czyli zamiast 65% ~ 78% nie będzie wyświetlone).

Autor:  Mystheria [ 11 Paź 2011, o 21:56 ]
Temat postu:  Re: Dyńka u barbarzyńcy

Tu masz wzór http://www.wiki.taern.pl/index.php/Walk ... e_ataku.3F

I dla jasności ten atak nazywa się "Dynka", a nie "Dyńka".

Autor:  Reteh [ 12 Paź 2011, o 12:45 ]
Temat postu:  Re: Dyńka u barbarzyńcy

Możesz rozwinąć znaczenia modU modAtak modObrona chodzi mi o konkretny przykład takiego modyfikatora

Cytuj:
I dla jasności ten atak nazywa się "Dynka", a nie "Dyńka".

Dynka wg opisu
Cytuj:
[...]Uderzenie z dyńki jest jego podstawowym atakiem.[...]


Wg opisy skila jest dyńka czyli abo w nazwie albo w opisie jest literówka.

Autor:  Torgerd [ 12 Paź 2011, o 12:52 ]
Temat postu:  Re: Dyńka u barbarzyńcy

Good4u :D. Myślę, że w nazwie jest literówka.

Autor:  RocKandRoll [ 12 Paź 2011, o 14:50 ]
Temat postu:  Re: Dyńka u barbarzyńcy

Reteh napisał(a):
Możesz rozwinąć znaczenia modU modAtak modObrona chodzi mi o konkretny przykład takiego modyfikatora


modU - modyfikator od umiejętności
przykład :
uderzenie cienia ma 130% celności, wiec modU = 1,3
inny atak ma np. -7% do celności, wiec modU = 0,93
tutaj mamy parametry skilla

modAtak - efekty obniżające lub zwiększające parametry
rozkaz dający 20% do celności , modAtak = 1 + 0,2 = 1,2
szpila -40% do ataku , modAtak = 1- 0,4 = 0,6
Mając rozkaz i szpile na sobie modAtak=1 +0,2 - 0,4 = 0,8

modAtak to wszystkie buffy/debuffy wpływające na twój atak

modObrona - efekty obniżające lub zwiększające parametry

jak wyżej , szpila da -, wtapianie druida da +
czyli wszystkie buffy/debuffy wplywajace na twoją obronę

Btw. na wiki jest błąd :
http://www.wiki.taern.pl/index.php/Walk ... e_ataku.3F
Cytuj:
Następnie wartości są porównywane. Atak jest udany jeżeli atakujący osiągnął większy wynik.


tak nie jest, liczona jest szansa powodzenia ataku, od niej zależy powodzenie ataku (jest na to wzór wielokrotnie opisywany na forum)
[Poprawione - Mysth]

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/