Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 4 posty(ów) ] 
 [BUG] Smoczy sługa, smoczy szpon 
Autor Wiadomość
Chodząca legenda
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Kwi 2011, o 03:06
Posty: 2255
Miejscowość: Wawa
Podziękowano: 216 razy
Otrzymanych podziękowań: 865 razy
Nick w grze: Szymdaro
Post [BUG] Smoczy sługa, smoczy szpon
Serwer: S3
Nazwa postaci: Szymdaro
Czas:
Opis:
Zaatakowałem sam 3 smocze sługi. W 1 rundzie rzuciłem rozkaz i 4 potężne uderzenia, zabiłem jednego sługę, lecz pokazane było jak stoi i ma 35hp. Przez 2 rundy ustawione miałem 5 ataków i zaznaczonego tego właśnie mobka, lecz nie wykonywałem żadnego. Następnie zabiłem pozostałe 2 sługi i walka się skończyła.

W skrócie - widziałem żywego zabitego smoczego sługę.

_________________
Mój kanał na YT

Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia.
Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć.
Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha.


Ostatnio edytowany przez Szymdaro 14 Gru 2012, o 18:09, edytowano w sumie 2 razy



18 Gru 2011, o 01:17
Profil WWW
Pogromca Valdaroga
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Sty 2011, o 20:48
Posty: 1556
Miejscowość: Konin
Podziękowano: 28 razy
Otrzymanych podziękowań: 34 razy
Post Re: Smoczy sługa
Niestety o ostatnim update z animacjami błąd, że potwór "stoi" mimo, że juz dawno padł martwy powtarza się dość często.
Przy najbliższej łatce (na dniach) wszystkie te błędy zostaną naprawione :)
Niestety trzeba uzbroić się w cierpliwość.

_________________
Image

Surowe prawo, lecz prawo.

"Wolę być nienawidzony za to, kim jestem, niż kochany za to, kim nie jestem."
- Kurt Cobain


18 Gru 2011, o 09:53
Profil
Chodząca legenda
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Kwi 2011, o 03:06
Posty: 2255
Miejscowość: Wawa
Podziękowano: 216 razy
Otrzymanych podziękowań: 865 razy
Nick w grze: Szymdaro
Post Re: Smoczy sługa
Faktycznie, na dniach (rok temu) naprawiono błąd, ale powtarza się jak wiele innych "naprawionych"

Image

Tak samo jak poprzednio - szkielet zaznaczony padł, ale stał, przez co marnowały się ataki. Trzeba było zmienić obiekt do bicia, zabić i było ok.


Ten sam błąd z smoczym szponem:
Image

_________________
Mój kanał na YT

Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia.
Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć.
Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha.


14 Gru 2012, o 14:44
Profil WWW
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Cze 2009, o 16:34
Posty: 3515
Podziękowano: 108 razy
Otrzymanych podziękowań: 1521 razy
Post Re: [BUG] Smoczy sługa, smoczy szpon
To błąd w wyświetlaniu hp. Taki sam jak w innym podobnym zgłoszeniu o dobijaniu trupów. Do naprawy przy przepisywaniu systemu walki. W tej chwili prawie nie do znalezienia.


3 Cze 2013, o 16:57
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 4 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 220 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron