Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

Błąd testu na siłę przy zakładaniu ekwipunku
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=210&t=1529
Strona 1 z 1

Autor:  Elian [ 13 Gru 2010, o 14:16 ]
Temat postu:  Błąd testu na siłę przy zakładaniu ekwipunku

Data: 13.12.2010
Opis: Właśnie (w ciągu ostatnich pięciu minut) zakupiłem u kowala "Kawałek Płotu Kondycji i Myszy". W opisie przedmiotu napisane jest, że wymagane jest 13 punktów siły do założenia go.
Jako, że moja postać nominalnie ma tylko 11, zakupiłem buty mające bonus "+2 siły"
Ku mojemu zdziwieniu nie mogę założyć wyżej wymienionego przedmiotu i choć z bonusami postać spełnia wymagania, to nie może nosić tej tarczy.

Mam nadzieję, że w miarę dokładnie opisałem problem. Liczę na rozwiązanie go :)

Autor:  M3f [ 13 Gru 2010, o 14:19 ]
Temat postu:  Re: Błąd testu na siłę przy zakładaniu ekwipunku

A prosze bardzo - problem rozwiazujemy od reki.

Wymagania itemow dotycza zawsze cechy bazowej. Nigdy z bonusami z itemow. Wystarczy, ze dasz 2 pkt w sile i bedziesz mogl zalozyc wymarzony kawalek sztachety.

Dziekuje za uwage i pozdrawiam,
M.

Autor:  Elian [ 13 Gru 2010, o 14:38 ]
Temat postu:  Re: Błąd testu na siłę przy zakładaniu ekwipunku

Oh w takim razie przepraszam za zbędne zawracanie głowy... :/
Nie wiedziałem...

Autor:  EsAmo [ 13 Gru 2010, o 14:52 ]
Temat postu:  Re: Błąd testu na siłę przy zakładaniu ekwipunku

Z tym trzeba coś wykombinować, już wiele osób albo źle to zinterpretowało, albo domagało się zmiany na uwzględnianie też dodawanych umiejętności przy wymaganiach. Co jest IMO zwyczajnie bez sensu. :)

Trzeba gdzieś zaznaczyć, że w wymaganiach bierze się pod uwagę tylko bazowe statystyki. I nie chodzi mi tu o porady dnia. :P

Autor:  mikei [ 13 Gru 2010, o 15:03 ]
Temat postu:  Re: Błąd testu na siłę przy zakładaniu ekwipunku

Esamo - ale w pewien sposób jest to rozwiązane - po najechaniu na dany item na czerwono zaznacza się wymaganie, którego nie spełniasz. Przy odrobinie szczęścia jesteś w stanie to zauważyć przeglądając ofertę sklepu. Ale nie jest to rozwiązanie idealne. Znów kłaniają nam się "porady dnia". Tak btw, może wprowadzić po pierwsze gadające mobki, po drugie gadające poradami? Tylko koniecznie zapamiętanie w ciachach czy gracz sobie tego życzy, czy nie.

Już widzę orka gadającego do mnie "Odporności przed urokami chronią także przed urokiem nawet wtedy, gdy obrona psychiczna będzie zbyt mała".

Trzeba byłoby też dostosować poziom porad do głupoty np. ogrów. Ale jakby ogry ze sobą gadały podczas walki - miałbym 100 meteorytowych bijaków na tydzień :).

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/