Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

% w ataku i w obronie
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=210&t=1692
Strona 1 z 2

Autor:  GoldBasta [ 23 Gru 2010, o 16:49 ]
Temat postu:  % w ataku i w obronie

z tym jest blad ,nie mowic ,ze mam pecha,ale blad jest powazny jak sie ma szanse 83% to sie nie trafia nawet czesciej niz co 2 uderzenia,za sjak cie rywal atakuje to trafia sie co chwile,a szansa 20%
ps post zostanie uzupelniony ,teraz expie

Autor:  EsAmo [ 23 Gru 2010, o 16:57 ]
Temat postu:  Re: % w ataku i w obronie

20% to nie jest 0%. Może przytrafić się nawet 10 razy z rzędu. To jest ruletka.
Ile to razy przegrałem PvP, bo oberwałem 4x z szansą po 15-20%. :)

Może zamienić system % na inny, żeby nie prowokował? Te procenty psują zresztą klimat.

Autor:  JegleMag [ 23 Gru 2010, o 17:18 ]
Temat postu:  Re: % w ataku i w obronie

z jednej strony jestem za tym aby usunąć te %, bo ile to człowiek nerw straci bo nie wejdą 4 ataki w jednej rundzie po 91%, ale z drugiej nie wiadomo ile PA ktoś przeznaczył na obronę lub atak. W PvP uda Ci się atak za 1 PA i myślisz że on wogóle nie dał nic w obronę, a ten atak wszedł z 12% szansą. Za to przeciwnik myśli że dałeś 5PA w ten atak, bo on ma 4PA w obronie :)

Niech już zostanę te % :D

Autor:  EsAmo [ 23 Gru 2010, o 17:34 ]
Temat postu:  Re: % w ataku i w obronie

Jednak czymś bym to zastąpił, coby usunąć z klimatycznej gry jakąś matematykę z kosmosu. Pomysł na szybko - trzystopniowy kolor obrażeń. Obrażenia są wyświetlane następującymi kolorami zależnie od szansy trafienia:
0-40%
41-70%
71-100%

W przypadku nietrafienia odpowiednio kolorowane 'blok' (teraz wyświetla się '0').
Czary identycznie, problem tylko z trafionym czarem - nie ma co kolorować.

Autor:  Mystheria [ 23 Gru 2010, o 17:34 ]
Temat postu:  Re: % w ataku i w obronie

Bylo wertowane setki razy algorytm dziala poprawnie a Ty miales pecha

Autor:  Krawiec [ 23 Gru 2010, o 18:03 ]
Temat postu:  Re: % w ataku i w obronie

Cytuj:
z jednej strony jestem za tym aby usunąć te %

Kiedyś było bez % i niemal jednomyślnie przyjęto, że z % jest lepiej. Pozwoliło to też znaleźć usterki.

Cytuj:
Pomysł na szybko - trzystopniowy kolor obrażeń.

EsAmo - nie podoba mi się ten pomysł z kolorami.
Teraz dokładnie widać wpływ rozwoju cech na szansę trafienia. I tak jest wg mnie dobrze! Przy 3-stopniowym czy 10 stopniowym systemie wszystko by się rozmyło. Dopiero byłyby protesty.

Jestem za zostawieniem %
1) Działa prawidłowo. (zawsze będą protesty, bo przecież "mnie" trafiają!).
2) Widać wpływ rozwoju cech na skuteczność ataków.

GoldBasta - "jak ktoś ma pecha to i w bananie pestkę znajdzie" :)
Możliwe, że atakujesz urokami. Wtedy sposób naliczania szansy wejścia ataku jest naliczany inaczej, tzn. celny urok może być odparty z szansą: [odporność na uroki] / 2. (ma zostać albo już zostało poprawione, żeby wyświetlała się szansa wejścia uroku a nie szansa trafienia).

Autor:  Frezeeer [ 23 Gru 2010, o 18:37 ]
Temat postu:  Re: % w ataku i w obronie

dla mnie te % są oszukane rozumiem nie trafić raz na jakiś czas 2-3 razy na 83% ale żeby to się powtarzało co walkę albo 2 !!
albo ominąć urok na 100% 100% to 100% dla mnie nie powinno się dać ominąć.

Autor:  EsAmo [ 23 Gru 2010, o 18:49 ]
Temat postu:  Re: % w ataku i w obronie

Już wyjaśnione przez Krawca. Urok po przejściu przez Obronę przed urokami zależną od PA, ma kolejną przeszkodę, którą jest Odporność na uroki - ta może go zatrzymać mimo 100%. Wyświetlana szansa nie uwzględnia odporności na uroki i stąd problem.

Autor:  JegleMag [ 23 Gru 2010, o 19:13 ]
Temat postu:  Re: % w ataku i w obronie

Tylko uroki mają dwie przeszkody ? PA i odp na uroki ? Jak Tak to vd ma przevoodoowane że tak powiem :/

Autor:  Pedro [ 23 Gru 2010, o 20:37 ]
Temat postu:  Re: % w ataku i w obronie

Druid rowniez :/
Nie raz miałem kolejke z 100%, 100%, 100% i wszystko obronione :/

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/