Forum - Taern.pl https://play.taern.pl/ |
|
% w ataku i w obronie https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=210&t=1692 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | GoldBasta [ 23 Gru 2010, o 16:49 ] |
Temat postu: | % w ataku i w obronie |
z tym jest blad ,nie mowic ,ze mam pecha,ale blad jest powazny jak sie ma szanse 83% to sie nie trafia nawet czesciej niz co 2 uderzenia,za sjak cie rywal atakuje to trafia sie co chwile,a szansa 20% ps post zostanie uzupelniony ,teraz expie |
Autor: | EsAmo [ 23 Gru 2010, o 16:57 ] |
Temat postu: | Re: % w ataku i w obronie |
20% to nie jest 0%. Może przytrafić się nawet 10 razy z rzędu. To jest ruletka. Ile to razy przegrałem PvP, bo oberwałem 4x z szansą po 15-20%. ![]() Może zamienić system % na inny, żeby nie prowokował? Te procenty psują zresztą klimat. |
Autor: | JegleMag [ 23 Gru 2010, o 17:18 ] |
Temat postu: | Re: % w ataku i w obronie |
z jednej strony jestem za tym aby usunąć te %, bo ile to człowiek nerw straci bo nie wejdą 4 ataki w jednej rundzie po 91%, ale z drugiej nie wiadomo ile PA ktoś przeznaczył na obronę lub atak. W PvP uda Ci się atak za 1 PA i myślisz że on wogóle nie dał nic w obronę, a ten atak wszedł z 12% szansą. Za to przeciwnik myśli że dałeś 5PA w ten atak, bo on ma 4PA w obronie ![]() Niech już zostanę te % ![]() |
Autor: | EsAmo [ 23 Gru 2010, o 17:34 ] |
Temat postu: | Re: % w ataku i w obronie |
Jednak czymś bym to zastąpił, coby usunąć z klimatycznej gry jakąś matematykę z kosmosu. Pomysł na szybko - trzystopniowy kolor obrażeń. Obrażenia są wyświetlane następującymi kolorami zależnie od szansy trafienia: 0-40% 41-70% 71-100% W przypadku nietrafienia odpowiednio kolorowane 'blok' (teraz wyświetla się '0'). Czary identycznie, problem tylko z trafionym czarem - nie ma co kolorować. |
Autor: | Mystheria [ 23 Gru 2010, o 17:34 ] |
Temat postu: | Re: % w ataku i w obronie |
Bylo wertowane setki razy algorytm dziala poprawnie a Ty miales pecha |
Autor: | Krawiec [ 23 Gru 2010, o 18:03 ] |
Temat postu: | Re: % w ataku i w obronie |
Cytuj: z jednej strony jestem za tym aby usunąć te % Kiedyś było bez % i niemal jednomyślnie przyjęto, że z % jest lepiej. Pozwoliło to też znaleźć usterki. Cytuj: Pomysł na szybko - trzystopniowy kolor obrażeń. EsAmo - nie podoba mi się ten pomysł z kolorami. Teraz dokładnie widać wpływ rozwoju cech na szansę trafienia. I tak jest wg mnie dobrze! Przy 3-stopniowym czy 10 stopniowym systemie wszystko by się rozmyło. Dopiero byłyby protesty. Jestem za zostawieniem % 1) Działa prawidłowo. (zawsze będą protesty, bo przecież "mnie" trafiają!). 2) Widać wpływ rozwoju cech na skuteczność ataków. GoldBasta - "jak ktoś ma pecha to i w bananie pestkę znajdzie" ![]() Możliwe, że atakujesz urokami. Wtedy sposób naliczania szansy wejścia ataku jest naliczany inaczej, tzn. celny urok może być odparty z szansą: [odporność na uroki] / 2. (ma zostać albo już zostało poprawione, żeby wyświetlała się szansa wejścia uroku a nie szansa trafienia). |
Autor: | Frezeeer [ 23 Gru 2010, o 18:37 ] |
Temat postu: | Re: % w ataku i w obronie |
dla mnie te % są oszukane rozumiem nie trafić raz na jakiś czas 2-3 razy na 83% ale żeby to się powtarzało co walkę albo 2 !! albo ominąć urok na 100% 100% to 100% dla mnie nie powinno się dać ominąć. |
Autor: | EsAmo [ 23 Gru 2010, o 18:49 ] |
Temat postu: | Re: % w ataku i w obronie |
Już wyjaśnione przez Krawca. Urok po przejściu przez Obronę przed urokami zależną od PA, ma kolejną przeszkodę, którą jest Odporność na uroki - ta może go zatrzymać mimo 100%. Wyświetlana szansa nie uwzględnia odporności na uroki i stąd problem. |
Autor: | JegleMag [ 23 Gru 2010, o 19:13 ] |
Temat postu: | Re: % w ataku i w obronie |
Tylko uroki mają dwie przeszkody ? PA i odp na uroki ? Jak Tak to vd ma przevoodoowane że tak powiem :/ |
Autor: | Pedro [ 23 Gru 2010, o 20:37 ] |
Temat postu: | Re: % w ataku i w obronie |
Druid rowniez :/ Nie raz miałem kolejke z 100%, 100%, 100% i wszystko obronione :/ |
Strona 1 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |