Forum - Taern.pl https://play.taern.pl/ |
|
Błędy, drobne niedociągnięcia a czasem nawet pomysłów kilka https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=210&t=1856 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | asu [ 2 Sty 2011, o 12:23 ] |
Temat postu: | Błędy, drobne niedociągnięcia a czasem nawet pomysłów kilka |
1. Nie może i nie powinno być tak, że potworki atakują gracza tuż po respawnie. Musi być jakiś czas np. 2-5 sekund na zorientowanie się moba w sytuacji gdzie jest i co tu robi. A gracz w tym czasie może się odsunąć jeśli nie czuje ochoty do walki, lub nie ma na nią siły. 2. Okno logowania – dobrze by było żeby pole Login miało już na starcie ustawiony fokus. 3. Nie wiem czy błąd już został naprawiony, bo dawno go nie widziałem, ale kiedyś często był problem z wyjściem z karczmy nad urwiskiem. Nie działało okienko do wyjścia i trzeba było robić relog. Widzę, że temat był już poruszany, więc może i usterka została naprawiona. 4. Moim zdaniem relog nie powinien anulować zlecenia. Nie widzę żadnego powodu żeby tak było, a niestety tak jest. Czasem czynniki zewnętrzne taki jak na przykład w punkcie 3 zmuszają do relogu i przepada zlecenie, na które tyle się czekało i znów trzeba czekać dodatkowe 15 minut. 5. Kwestia z przeskakiwaniem aktywnego czatu w momencie ładowania walki. Podejrzewam że temat musiał być wałkowany, ale osobiście uważam, że nie ma większego błędu w grze. Nic tak nie wkurza graczy, jak kończenie zdania w polu walk, podczas gdy pisało się go na kanale ogólnym czatu. 6. Opisy umiejętności – Pojęcia nie mam od czego zależna jest siła „Uderzenia” druida. Że od broni to widać, ale można by dorobić w opisie co na to wpływa. 7. Może i nie błąd, a celowe zagranie, ale chciałby zrozumieć dlaczego nie mogę zaatakować podczas odpoczynku. Muszę przerwać odpoczynek i dopiero wtedy nacisnąć dwa skrzyżowane mieczyki oznaczające walkę. Brakuje mi w tym konsekwencji, bo ruch można wykonać nie przerywając bumelowania. 8. Simon – NPC przy mieście w dalszym ciągu ma stary model zagadywania. |
Autor: | JegleMag [ 2 Sty 2011, o 16:57 ] |
Temat postu: | Re: Błędy, drobne niedociągnięcia a czasem nawet pomysłów ki |
tak z 7 się zgodzę. Przecież żeby zaatakować trzeba się ruszyć. Chyba że stoimy już "na", ale tylko w tym przypadku. Poza tym, czy nie dałoby rady wyłączać odp automatycznie po zaatakowaniu ? Jedno kliknięcie mniej a cieszy |
Autor: | EsAmo [ 2 Sty 2011, o 20:28 ] |
Temat postu: | Re: Błędy, drobne niedociągnięcia a czasem nawet pomysłów ki |
Tutaj są zebrane błędy w umiejętnościach. 1. Wg mnie tak jak jest, jest ok. 2. Email, hasło, "zapamiętaj mnie". Nie dość, że fokus to automatycznie cię zaloguje po kliknięciu Graj. 4. Mam takie samo zdanie. 5. W momencie wczytywania walki gra powinna przestać pobierać dane z klawiatury, a odblokować dopiero po załadowaniu. Dotyczy tylko czatu bocznego! 7. W sumie racja. Zablokowanie ruchu w czasie odpoczynku lub odblokowanie ataku w czasie odpoczynku. 8. Tak samo np. Murrag. Nie widzę w tym większego problemu. |
Autor: | Felix [ 3 Sty 2011, o 01:23 ] |
Temat postu: | Re: Błędy, drobne niedociągnięcia a czasem nawet pomysłów ki |
Z 4,5,7 się również zgadzam, 6 - to jest opisane (a i proszę, zmieńcie to "Latające koalno"). Z kolei Simon i Murrag mnie cieszą. Uwielbiam ten stary model zagadywania, wg mnie dużo lepszy od nowego |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |