Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 6 posty(ów) ] 
 [BUG] Śmierć pomimo skoku farida, zawieszenie gracza, log[W] 
Autor Wiadomość
Chodząca legenda
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Kwi 2011, o 03:06
Posty: 2255
Miejscowość: Wawa
Podziękowano: 216 razy
Otrzymanych podziękowań: 865 razy
Nick w grze: Szymdaro
Post [BUG] Śmierć pomimo skoku farida, zawieszenie gracza, log[W]
Serwer: S3
Nazwa postaci:
Czas:
Opis:
Błąd dotyczy gracza XxFllapekxx - 98lvl druid (dalej nazywany Flapkiem). Błąd miał miejsce na instancji z Angwalf-Htagą. Strzelił on wielokrotnie z uderzenia cienia i w tej samej rundzie zabił - najpierw gracza Piranhha, następnie ataki rozeszły się po reszcie graczy, a ostatnie 3 skierowane były w postać Flapka.

I tu pojawił się problem - dostał 2 kulki, ostatniej - czyli trzeciej, uniknął dzięki skokowi farida ze zbroi. Teoretycznie powinien przeżyć, co widać na screenach, bo zostało mu hp, jednak w grze był martwy, tak jakby ostatnią kulką został zabity - potwierdza to screen ze znajomych, gdzie widać u niego Arenę jako lokację. W skrócie - umarł żyjąc.

Oczywiście Flapek w walce nadal stał, jednak nie mógł nic zrobić, gdyż niby zginął. Można go było zaznaczyć, ale w żaden sposób nie był akceptowany w rozgrywce - nie dostawał ochrony, ataków - nic.

Przy okazji błąd zawieszenia takiego gracza pojawia się dość często w wielu walkach. Wtedy marnują się buffy, debuffy, ataki.



Rozmawiałem na TS w tym czasie z Oblim, niestety nie mógł nic zrobić, bo jego logi pokazują, że wszystko jest ok. Sprawa samych logów jest beznadziejna, gdyż pokazują zupełnie co innego, niż rzeczywiście dzieje się w grze - myślę tu o czasach ginięcia, które mi przytoczył oraz o kolejności zgonów. Niejako screeny to potwierdzą, że sam 4 minut na Angwalfie po zgonie Muchatka nie przeżyłem, bo padłem przed nim. Podobnie zresztą jak są błędy przy zapisie całej reszty logów drużyny - kolejność ginięcia.

Napiszę jak było chronologicznie (mam nadzieję, że dobrze) - Piranhha, Flapek (w tej samej rundzie - błąd). Następnie Tharkun po kilku rundach, może nawet z 10. W kolejnych rundach - Szymdaro, ostatni Muchatek. Różnice w czasie trwania rund nie powinny być duże, różnice w logach są kilkuminutowe.



Tutaj dokumentacja chronologiczna. Ostatni screen od Muchatka, bo ja zginąłem rundę wcześniej. Widać w nazwach screenów czas ich robienia. O ile pamiętam - pierwszego zrobiłem w rundzie, gdy zginęli nasi pierwsi gracze.

http://screenshooter.net/2918549/21_08_2012__19_49_51

http://screenshooter.net/2918549/21_08_2012__19_49_55

Nadal można zaznaczyć Flapka.
http://screenshooter.net/2918549/21_08_2012__19_51_01

7 minut później dopiero zginął Tharkun.
http://screenshooter.net/2918549/21_08_2012__19_58_07

A Flapka dalej można zaznaczyć.
http://screenshooter.net/2918549/21_08_2012__19_58_11

Zginąłem ja, screena nie mam :P

I na końcu Muchatek, screen od niego.
http://screenshooter.net/2918549/mucha


Mam nadzieję, że zostanie to sprawdzone a my otrzymamy jakąś stosowną rekompensatę, w końcu najgorsze było już za nami :D

Pozdrawiam


ps - połowę Angwalfa zjechaliśmy we 3 bez druida :P



@down - prawda, rozchodzenie się ataków niech sobie będzie losowe, ale niech ochrona działa jak powinna, a nie nagle gra ma to gdzieś :(

Tutaj strzelił 8 kulek i krytyka za 1,5k+ przyjął Piranhha, więc peszek, ale w 4 spokojnie byśmy Angwalfa dojechali, jak w 3 mu zostało 31k hp :P


Z pamiętnika:
Kiedyś biłem Angwalfa z Thanatossem - normalnie stał na mojej ochronie, a mimo to z tych 8 kulek akurat 3 trafiły na te 5%, gdzie nie działa ochronka (niesamowity pech), mało tego - w tych 3 kulkach jeszcze krytyk (Angwalf ma więcej niż 3%? - dajmy na to 8%, żeby się ładnie liczyło). Tak czy siak, szansa na takie zdarzenie (o ile dobrze liczę) to jak 1 do 100.000. To się nazywa mieć farta :D

edit:
Ja chyba przynoszę pecha - znów nam druid padł przez ochronę :(

_________________
Mój kanał na YT

Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia.
Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć.
Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha.


Ostatnio edytowany przez Szymdaro 25 Sie 2012, o 12:58, edytowano w sumie 3 razy



21 Sie 2012, o 21:06
Profil WWW
Jedną nogą w Haligardzie

Rejestracja: 25 Kwi 2012, o 14:34
Posty: 30
Podziękowano: 36 razy
Otrzymanych podziękowań: 27 razy
Post Re: Śmierć pomimo skoku farida, zawieszenie gracza, logi
No i znowu pojawia się kwestia, że przekaz nie działa jeśli ktoś z pt padnie bo ataki przechodzą losowo na wszystkich (choć z tą losowością bywa różnie bo jak widać powyżej 3 hity poszły w druida z przekazem...). Pomijając wątek, że przekaz jest dziurawy zgon kogokolwiek z pt jeszcze obniża "skuteczność" przekazu (o ile można tu mówić o jego skuteczności). Tak czy siak przekaz na moje źle działa, w związku z czym po co mi przekaz jak i tak padnę? :? Wychodzi na to że nawet jak ma się ten przekaz trzeba ustawiać defa nie wiele mniejszego niż jakby ktoś grał bez przekazu..

p.s trochę odbiegłam od głównego problemu opisanego w wątku ale pośrednio jedno wynika z drugiego więc się postanowiłam uzewnętrznić.

Dziękuję ^^

_________________
s3 Racja jest jak dupa każdy ma swoją.
Don't hate the player, hate the game! ;)
Czarne pole powinno zmuszać ludzi do walki


21 Sie 2012, o 23:20
Profil
Duma Forum!
Awatar użytkownika

Rejestracja: 5 Paź 2010, o 21:19
Posty: 4832
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 232 razy
Post Re: [BUG] Śmierć pomimo skoku farida, zawieszenie gracza, lo
Odkopałem to i sprawdzę o ile da się zasymulować taką sytuację.

_________________
Kreatywność, obiektywizm, optymizm = TESTER!

The First 100 lvl on the Lands of Taern - at 114 the Career has been sacrificed.


30 Sie 2012, o 21:26
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Sie 2011, o 15:07
Posty: 324
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 18 razy
Post Re: [BUG] Śmierć pomimo skoku farida, zawieszenie gracza, lo
Miałem podobną sytuację ostatnio ze 3 dni temu na htadze , mianowicie byliśmy już w 4 (ryc padł w 1 rundzie) i lejemy cienia lejemy i w końcu po pewnym czasie cień poszedł we mnie (MO) , zjechał mnie ostro , wszedł raz skok farida jednak w znajomych miałem arenę pomimo , że zostało mi jeszcze hp i walka się ścięła po relogu już miałem karty.
Wydaje mi się , że ten błąd jest jakoś związany z tym , że gdy wchodzi skok farida to w systemie zalicza ten skok farida jakby mob jednak trafił tym ciosem i w konsekwencji by nas zabił. Na początku myślałem , że buff się w walce skończył (nie pamiętam ile mi wtedy hp zostało , czy mniej niż 200 czy więcej) jednak jak widać w tym temacie koledze zostało 600hp tak więc żaden buff nie daje tyle hp.

Ps.Gm jednak nie chciał nam zwrócić straty jaką ponieśliśmy przytoczę tylko jego słowa Nic z tym nie zrobisz


8 Wrz 2012, o 11:25

Podziękowali: Szymdaro (8 Wrz 2012, o 12:53)
Profil
Chodząca legenda
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Kwi 2011, o 03:06
Posty: 2255
Miejscowość: Wawa
Podziękowano: 216 razy
Otrzymanych podziękowań: 865 razy
Nick w grze: Szymdaro
Post Re: [BUG] Śmierć pomimo skoku farida, zawieszenie gracza, lo
Na s3 też nic z tym nie zrobiono, runek nie oddano, bo logi nic nie pokazują. Pisałem o samych logach, podobno tylko drygu ma wgląd do wszystkich logów, GM nie ma takiej możliwości.

Czekamy dalej, testujcie, sprawdzajcie - mam nadzieję, że coś z tym wyjdzie pozytywnego :P Inny błąd został odprawiony na jakiś czas z kwitkiem - bo "nam się nie pokazał, więc błędu nie ma. A screeny to nie dowód, logi nic nie pokazują."

Dobrze, że ktoś potwierdza błąd, nie będę sam :D

_________________
Mój kanał na YT

Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia.
Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć.
Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha.


8 Wrz 2012, o 12:52
Profil WWW
Duma Forum!
Awatar użytkownika

Rejestracja: 5 Paź 2010, o 21:19
Posty: 4832
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 232 razy
Post Re: [BUG] Śmierć pomimo skoku farida, zawieszenie gracza, lo
Sprawdzone, rozwiązane i dodane. Dziękuję za zgłoszenie.

_________________
Kreatywność, obiektywizm, optymizm = TESTER!

The First 100 lvl on the Lands of Taern - at 114 the Career has been sacrificed.


11 Wrz 2012, o 06:32
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 6 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 156 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron