Forum - Taern.pl https://play.taern.pl/ |
|
[BUG] Śmierć pomimo skoku farida, zawieszenie gracza, log[W] https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=210&t=21858 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Szymdaro [ 21 Sie 2012, o 21:06 ] |
Temat postu: | [BUG] Śmierć pomimo skoku farida, zawieszenie gracza, log[W] |
Serwer: S3 Nazwa postaci: Czas: Opis: Błąd dotyczy gracza XxFllapekxx - 98lvl druid (dalej nazywany Flapkiem). Błąd miał miejsce na instancji z Angwalf-Htagą. Strzelił on wielokrotnie z uderzenia cienia i w tej samej rundzie zabił - najpierw gracza Piranhha, następnie ataki rozeszły się po reszcie graczy, a ostatnie 3 skierowane były w postać Flapka. I tu pojawił się problem - dostał 2 kulki, ostatniej - czyli trzeciej, uniknął dzięki skokowi farida ze zbroi. Teoretycznie powinien przeżyć, co widać na screenach, bo zostało mu hp, jednak w grze był martwy, tak jakby ostatnią kulką został zabity - potwierdza to screen ze znajomych, gdzie widać u niego Arenę jako lokację. W skrócie - umarł żyjąc. Oczywiście Flapek w walce nadal stał, jednak nie mógł nic zrobić, gdyż niby zginął. Można go było zaznaczyć, ale w żaden sposób nie był akceptowany w rozgrywce - nie dostawał ochrony, ataków - nic. Przy okazji błąd zawieszenia takiego gracza pojawia się dość często w wielu walkach. Wtedy marnują się buffy, debuffy, ataki. Rozmawiałem na TS w tym czasie z Oblim, niestety nie mógł nic zrobić, bo jego logi pokazują, że wszystko jest ok. Sprawa samych logów jest beznadziejna, gdyż pokazują zupełnie co innego, niż rzeczywiście dzieje się w grze - myślę tu o czasach ginięcia, które mi przytoczył oraz o kolejności zgonów. Niejako screeny to potwierdzą, że sam 4 minut na Angwalfie po zgonie Muchatka nie przeżyłem, bo padłem przed nim. Podobnie zresztą jak są błędy przy zapisie całej reszty logów drużyny - kolejność ginięcia. Napiszę jak było chronologicznie (mam nadzieję, że dobrze) - Piranhha, Flapek (w tej samej rundzie - błąd). Następnie Tharkun po kilku rundach, może nawet z 10. W kolejnych rundach - Szymdaro, ostatni Muchatek. Różnice w czasie trwania rund nie powinny być duże, różnice w logach są kilkuminutowe. Tutaj dokumentacja chronologiczna. Ostatni screen od Muchatka, bo ja zginąłem rundę wcześniej. Widać w nazwach screenów czas ich robienia. O ile pamiętam - pierwszego zrobiłem w rundzie, gdy zginęli nasi pierwsi gracze. http://screenshooter.net/2918549/21_08_2012__19_49_51 http://screenshooter.net/2918549/21_08_2012__19_49_55 Nadal można zaznaczyć Flapka. http://screenshooter.net/2918549/21_08_2012__19_51_01 7 minut później dopiero zginął Tharkun. http://screenshooter.net/2918549/21_08_2012__19_58_07 A Flapka dalej można zaznaczyć. http://screenshooter.net/2918549/21_08_2012__19_58_11 Zginąłem ja, screena nie mam ![]() I na końcu Muchatek, screen od niego. http://screenshooter.net/2918549/mucha Mam nadzieję, że zostanie to sprawdzone a my otrzymamy jakąś stosowną rekompensatę, w końcu najgorsze było już za nami ![]() Pozdrawiam ps - połowę Angwalfa zjechaliśmy we 3 bez druida ![]() @down - prawda, rozchodzenie się ataków niech sobie będzie losowe, ale niech ochrona działa jak powinna, a nie nagle gra ma to gdzieś ![]() Tutaj strzelił 8 kulek i krytyka za 1,5k+ przyjął Piranhha, więc peszek, ale w 4 spokojnie byśmy Angwalfa dojechali, jak w 3 mu zostało 31k hp ![]() Z pamiętnika: Kiedyś biłem Angwalfa z Thanatossem - normalnie stał na mojej ochronie, a mimo to z tych 8 kulek akurat 3 trafiły na te 5%, gdzie nie działa ochronka (niesamowity pech), mało tego - w tych 3 kulkach jeszcze krytyk (Angwalf ma więcej niż 3%? - dajmy na to 8%, żeby się ładnie liczyło). Tak czy siak, szansa na takie zdarzenie (o ile dobrze liczę) to jak 1 do 100.000. To się nazywa mieć farta ![]() edit: Ja chyba przynoszę pecha - znów nam druid padł przez ochronę ![]() |
Autor: | Shiraz [ 21 Sie 2012, o 23:20 ] |
Temat postu: | Re: Śmierć pomimo skoku farida, zawieszenie gracza, logi |
No i znowu pojawia się kwestia, że przekaz nie działa jeśli ktoś z pt padnie bo ataki przechodzą losowo na wszystkich (choć z tą losowością bywa różnie bo jak widać powyżej 3 hity poszły w druida z przekazem...). Pomijając wątek, że przekaz jest dziurawy zgon kogokolwiek z pt jeszcze obniża "skuteczność" przekazu (o ile można tu mówić o jego skuteczności). Tak czy siak przekaz na moje źle działa, w związku z czym po co mi przekaz jak i tak padnę? ![]() p.s trochę odbiegłam od głównego problemu opisanego w wątku ale pośrednio jedno wynika z drugiego więc się postanowiłam uzewnętrznić. Dziękuję ^^ |
Autor: | Willy [ 30 Sie 2012, o 21:26 ] |
Temat postu: | Re: [BUG] Śmierć pomimo skoku farida, zawieszenie gracza, lo |
Odkopałem to i sprawdzę o ile da się zasymulować taką sytuację. |
Autor: | Nephis [ 8 Wrz 2012, o 11:25 ] |
Temat postu: | Re: [BUG] Śmierć pomimo skoku farida, zawieszenie gracza, lo |
Miałem podobną sytuację ostatnio ze 3 dni temu na htadze , mianowicie byliśmy już w 4 (ryc padł w 1 rundzie) i lejemy cienia lejemy i w końcu po pewnym czasie cień poszedł we mnie (MO) , zjechał mnie ostro , wszedł raz skok farida jednak w znajomych miałem arenę pomimo , że zostało mi jeszcze hp i walka się ścięła po relogu już miałem karty. Wydaje mi się , że ten błąd jest jakoś związany z tym , że gdy wchodzi skok farida to w systemie zalicza ten skok farida jakby mob jednak trafił tym ciosem i w konsekwencji by nas zabił. Na początku myślałem , że buff się w walce skończył (nie pamiętam ile mi wtedy hp zostało , czy mniej niż 200 czy więcej) jednak jak widać w tym temacie koledze zostało 600hp tak więc żaden buff nie daje tyle hp. Ps.Gm jednak nie chciał nam zwrócić straty jaką ponieśliśmy przytoczę tylko jego słowa Nic z tym nie zrobisz |
Autor: | Szymdaro [ 8 Wrz 2012, o 12:52 ] |
Temat postu: | Re: [BUG] Śmierć pomimo skoku farida, zawieszenie gracza, lo |
Na s3 też nic z tym nie zrobiono, runek nie oddano, bo logi nic nie pokazują. Pisałem o samych logach, podobno tylko drygu ma wgląd do wszystkich logów, GM nie ma takiej możliwości. Czekamy dalej, testujcie, sprawdzajcie - mam nadzieję, że coś z tym wyjdzie pozytywnego ![]() Dobrze, że ktoś potwierdza błąd, nie będę sam ![]() |
Autor: | Willy [ 11 Wrz 2012, o 06:32 ] |
Temat postu: | Re: [BUG] Śmierć pomimo skoku farida, zawieszenie gracza, lo |
Sprawdzone, rozwiązane i dodane. Dziękuję za zgłoszenie. |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |