Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 6 posty(ów) ] 
 [BUG] Front kick po front kicku [W] 
Autor Wiadomość
Chodząca legenda
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Kwi 2011, o 03:06
Posty: 2255
Miejscowość: Wawa
Podziękowano: 216 razy
Otrzymanych podziękowań: 865 razy
Nick w grze: Szymdaro
Post [BUG] Front kick po front kicku [W]
Serwer: S3
Nazwa postaci:
Czas:
Opis:
Błąd polega na tym, że po wejściu rozbicia gardy, czyli trafienia front kickiem kolejny, który jest po nim dawany ma taką samą szansę trafienia, co ten poprzedni. Oczywiście ataki idą w jednego moba (więc obronę ma to samą) kolejno jeden po drugim, na takiej samej liczbie PA.

Skoro debuff jest już aktywny po 1 froncie drugi front powinien mieć większą szansę trafienia.

Pozdrawiam



edit specjalnie dla tych niżej: na takiej samej liczbie PA.

_________________
Mój kanał na YT

Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia.
Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć.
Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha.


Ostatnio edytowany przez Szymdaro, 22 Wrz 2012, o 21:40, edytowano w sumie 1 raz



22 Wrz 2012, o 17:37
Profil WWW
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 6 Lut 2012, o 12:56
Posty: 239
Miejscowość: Taern
Podziękowano: 162 razy
Otrzymanych podziękowań: 43 razy
Post Re: [BUG] Front kick po front kicku
(zgaduje)

moze np. 1 front np. na 4 pa a 2 na 1, wiec ten 2 front mniejsza szanse trafienia bo 1 pa??? (zgaduje)

_________________
Image Image

Pomoglem? kliknij Kufelek Image


22 Wrz 2012, o 20:26
Profil
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Mar 2011, o 13:04
Posty: 27
Podziękowano: 1 raz
Otrzymanych podziękowań: 8 razy
Post Re: [BUG] Front kick po front kicku
bug czasem goni bug :) to akurat jeszcze mi się nie przytrafiło może faktycznie coś z pa... jak już temat bug-o-sheedowski to mam pytanko czemu krytyk mimo ewidentnego wyświetlania się przy dotkliwym i kolanku nie powoduje wzrostu dmg?

_________________
s3 Kambyzes - Sheed 110 lvl


22 Wrz 2012, o 21:10
Profil
Duma Forum!
Awatar użytkownika

Rejestracja: 5 Paź 2010, o 21:19
Posty: 4832
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 232 razy
Post Re: [BUG] Front kick po front kicku
Już to pisałem "gdzieś" na forum, iż istnieje maksymalna wartość modyfikatora trafienia i jeżeli zostanie ona osiągnięta to kolejne bufy go nie zwiększą. Prawdopodobnie to z tego powodu.

_________________
Kreatywność, obiektywizm, optymizm = TESTER!

The First 100 lvl on the Lands of Taern - at 114 the Career has been sacrificed.


23 Wrz 2012, o 18:43
Profil
Chodząca legenda
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Kwi 2011, o 03:06
Posty: 2255
Miejscowość: Wawa
Podziękowano: 216 razy
Otrzymanych podziękowań: 865 razy
Nick w grze: Szymdaro
Post Re: [BUG] Front kick po front kicku [W]
Willy napisał(a):
Drygu coś kiedyś wspominał, że modyfikator ma jakąś maksymalną wartość i powyżej tej wartości nie będzie widać efektu, lub będzie on minimalny.

Zapytam czy nadal to istnieje.


Pisałeś mi to na priv.

Otóż co ciekawe - w naszym przypadku % trafiania w Angwalfa czy Cień dochodził do 90+%. Nie jest on ograniczony w żaden sposób, a fronty przykładowo wchodzą kolejno jeden po drugim na ~40-50%. Na pewno drugi mógłby wejść na 80%, skoro pozostali gracze mogą korzystać z tego bonusu i mają znacznie lepszą celność.

Jestem przekonany, że nie jest tu osiągany maksymalny pułap zdebuffowania i zwiększenia procentów, bo inni gracze, czy nawet sam sam sheed z chi ma dużo większą celność, a tylko front kick dalej taką samą.

W przypadku węży doszliśmy do tego, że faktycznie 4 debuff obniżający obronę wręcz nie daje zupełnie nic, 3 zwiększa celność ~1-3%, pierwsze dwa zdecydowanie podnoszą celność. Biorę tu pod uwagę fronta, kolanko, dyńkę i szpilę. W różnych kombinacjach % trafiania przy 3 z 4 jest bardzo podobny: 78-80%. Oczywiście ilość zręki i PA wpływa na celność, ale dołożenie 4 debuffa do 3 już aktywnych nie zwiększyło nikomu z drużyny celności o nawet 1%.

Szczerze wydaje mi się to bez sensu. Skoro ekipa jest tak silna, że potrafi obniżyć obronę bardzo mocno, to powinna z tego korzystać, a nie być ograniczana przez jakiś odgórnie narzucony próg maksymalnej celności, żeby nie było za łatwo. To chyba kolejny błąd z serii: nie spodziewaliśmy się, że gracze osiągną taki poziom ...

_________________
Mój kanał na YT

Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia.
Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć.
Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha.


23 Wrz 2012, o 18:58
Profil WWW
Duma Forum!
Awatar użytkownika

Rejestracja: 5 Paź 2010, o 21:19
Posty: 4832
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 232 razy
Post Re: [BUG] Front kick po front kicku [W]
To jest celowa zabezpieczenie, przed zrobieniem "warzywka" z moba. Nie można dopuścić, aby drużyna lała bossa na 90%+ ponieważ boss jest raczej solo. Szanse nie byłyby równe i poziom trudności byłby za niski. Sprawdzę to kolanko na s0 i dam Ci znać jak to wygląda.

_________________
Kreatywność, obiektywizm, optymizm = TESTER!

The First 100 lvl on the Lands of Taern - at 114 the Career has been sacrificed.


23 Wrz 2012, o 21:06
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 6 posty(ów) ] 

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 241 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron