Forum - Taern.pl https://play.taern.pl/ |
|
[BUG] Front kick po front kicku [W] https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=210&t=22559 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Szymdaro [ 22 Wrz 2012, o 17:37 ] |
Temat postu: | [BUG] Front kick po front kicku [W] |
Serwer: S3 Nazwa postaci: Czas: Opis: Błąd polega na tym, że po wejściu rozbicia gardy, czyli trafienia front kickiem kolejny, który jest po nim dawany ma taką samą szansę trafienia, co ten poprzedni. Oczywiście ataki idą w jednego moba (więc obronę ma to samą) kolejno jeden po drugim, na takiej samej liczbie PA. Skoro debuff jest już aktywny po 1 froncie drugi front powinien mieć większą szansę trafienia. Pozdrawiam edit specjalnie dla tych niżej: na takiej samej liczbie PA. |
Autor: | Ashbull [ 22 Wrz 2012, o 20:26 ] |
Temat postu: | Re: [BUG] Front kick po front kicku |
(zgaduje) moze np. 1 front np. na 4 pa a 2 na 1, wiec ten 2 front mniejsza szanse trafienia bo 1 pa??? (zgaduje) |
Autor: | lukasl [ 22 Wrz 2012, o 21:10 ] |
Temat postu: | Re: [BUG] Front kick po front kicku |
bug czasem goni bug to akurat jeszcze mi się nie przytrafiło może faktycznie coś z pa... jak już temat bug-o-sheedowski to mam pytanko czemu krytyk mimo ewidentnego wyświetlania się przy dotkliwym i kolanku nie powoduje wzrostu dmg? |
Autor: | Willy [ 23 Wrz 2012, o 18:43 ] |
Temat postu: | Re: [BUG] Front kick po front kicku |
Już to pisałem "gdzieś" na forum, iż istnieje maksymalna wartość modyfikatora trafienia i jeżeli zostanie ona osiągnięta to kolejne bufy go nie zwiększą. Prawdopodobnie to z tego powodu. |
Autor: | Szymdaro [ 23 Wrz 2012, o 18:58 ] |
Temat postu: | Re: [BUG] Front kick po front kicku [W] |
Willy napisał(a): Drygu coś kiedyś wspominał, że modyfikator ma jakąś maksymalną wartość i powyżej tej wartości nie będzie widać efektu, lub będzie on minimalny. Zapytam czy nadal to istnieje. Pisałeś mi to na priv. Otóż co ciekawe - w naszym przypadku % trafiania w Angwalfa czy Cień dochodził do 90+%. Nie jest on ograniczony w żaden sposób, a fronty przykładowo wchodzą kolejno jeden po drugim na ~40-50%. Na pewno drugi mógłby wejść na 80%, skoro pozostali gracze mogą korzystać z tego bonusu i mają znacznie lepszą celność. Jestem przekonany, że nie jest tu osiągany maksymalny pułap zdebuffowania i zwiększenia procentów, bo inni gracze, czy nawet sam sam sheed z chi ma dużo większą celność, a tylko front kick dalej taką samą. W przypadku węży doszliśmy do tego, że faktycznie 4 debuff obniżający obronę wręcz nie daje zupełnie nic, 3 zwiększa celność ~1-3%, pierwsze dwa zdecydowanie podnoszą celność. Biorę tu pod uwagę fronta, kolanko, dyńkę i szpilę. W różnych kombinacjach % trafiania przy 3 z 4 jest bardzo podobny: 78-80%. Oczywiście ilość zręki i PA wpływa na celność, ale dołożenie 4 debuffa do 3 już aktywnych nie zwiększyło nikomu z drużyny celności o nawet 1%. Szczerze wydaje mi się to bez sensu. Skoro ekipa jest tak silna, że potrafi obniżyć obronę bardzo mocno, to powinna z tego korzystać, a nie być ograniczana przez jakiś odgórnie narzucony próg maksymalnej celności, żeby nie było za łatwo. To chyba kolejny błąd z serii: nie spodziewaliśmy się, że gracze osiągną taki poziom ... |
Autor: | Willy [ 23 Wrz 2012, o 21:06 ] |
Temat postu: | Re: [BUG] Front kick po front kicku [W] |
To jest celowa zabezpieczenie, przed zrobieniem "warzywka" z moba. Nie można dopuścić, aby drużyna lała bossa na 90%+ ponieważ boss jest raczej solo. Szanse nie byłyby równe i poziom trudności byłby za niski. Sprawdzę to kolanko na s0 i dam Ci znać jak to wygląda. |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |