Forum - Taern.pl https://play.taern.pl/ |
|
[bug] kilka błędów w nowych questach [W] https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=210&t=24394 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | plenty [ 12 Gru 2012, o 17:28 ] |
Temat postu: | [bug] kilka błędów w nowych questach [W] |
Edit: aj, zły dział; proszę o przeniesienie do błędów w questach. Szpadel u kowala kosztuje 100$ (q wyspa) lub 1$ (q artefakt). Może jakaś konsekwencja? [Jeśli gracz zgubi szpadel, to buli. Woberg konsekwentnie podnosi cenę ![]() Na wyspie mając w ekwipunku (ale nie w dłoni) szpadel dostajemy kolejne 2 prosząc BNa. U kowala kosztuje już 100. Podczas zadania z trójzębem kosztuje jedynie 1. Kowal nie oferował mi szpadla puki nie poszedłem na wyspę (choć quest prosił by go najpierw odwiedzić). [Wszystko po to, aby zminimalizować ryzyko zawieszenie questa przez wyrzucenie szpadla z eq. To się niestety niektórym zdarza. Szczególnie z chustą - trgrd] Wykopany trójząb nie pojawia się w miejscu kopania, a przy wyjściu z insty. [To kwestia engine'u. Pojawia się w miejscu wykopania, ale Poszukiwacz Ci go zabiera, dlatego się z nim bijesz. Wtedy pojawia się przy wejściu w skrzynce - po zwycięskiej walce - trgrd] Pierwsze z nowych zadań. Podwójny dialog (screen). Nowe okno dialogu wyskakuje "on top", stare się nie zamyka do zakończenia rozmowy. ![]() [To jakiś problem z Flashem. Relog pomaga. Nic z tym nie jestem w stanie zrobić - trgrd] Q "Zapach drewna"; piwnica w ruinach podczas bicia szefa bandytów - wyjście i wejście do instancji powoduje resp obstawy, w tym 5tki bandytów. Najpierw zabiłem szefa, potem obstawę, może to wywołało błąd. [Przekazano Beronowi ![]() Q "Złoża pychy" - ujemna szansa na korzenie przeciw Halsalarim, ponadto strata psa, expa. 30000 życia sam mag. W drugiej walce śmiechowi. Dialog po prostu prowadzi do zgonu na zasadzie "deus ex machina". Nieładne :/ [Taki zwrot akcji. Jak jesteś potrzebny to kolega, a jak już nie to wpier... Zastanowię się, jak to rozwiązać, żeby druga walka nie raziła - trgrd] Q "Wrogie przejęcie". Błąd w dialogu podobny do zgłoszonego wczoraj. ![]() Lokacja Żabki; Żabi raj nie jest "czerwony", ale gra nie pozwala odpocząć. ![]() Lokacja Wrak Statku/Plaża. "Wyławiam jest z zatopionych", "Dam ci złoto za świeże krabostwory iub rybostworów." ![]() [To jest poprawione, ale nie wgrane - trgrd] ________________________________ Doedytuję kolejne będy, jeśli wystąpią. PS. Dialog Ismir jest wybitny. Ewidentnie inspirowany Sapkowskim. |
Autor: | Willy [ 12 Gru 2012, o 23:36 ] |
Temat postu: | Re: [bug] kilka błędów w nowych questach [W] |
Dzięki, przekazane do Torgerda. |
Autor: | Torgerd [ 13 Gru 2012, o 10:49 ] |
Temat postu: | Re: [bug] kilka błędów w nowych questach [W] |
Bump. |
Autor: | plenty [ 13 Gru 2012, o 15:17 ] |
Temat postu: | Re: [bug] kilka błędów w nowych questach [W] |
Woberg niekonsekwentnie podnosi cenę, bo trójząb był po wyspie (w moim wypadku), i cena poleciała w dół o 99% ![]() Kowal nie chciał mi sprzedać szpadla, pomimo wyraźnego X na mapie i poleceniu zrobienia zakupów u niego, aż do czasu gdy odwiedziłem wyspę. Wtedy X zniknął, za to pojawiła się opcja dialogowa kupna szpadla, mimo iż dostałem juz 2 na wyspie. Sprawdźcie różne kombinacje tych zleceń, bo skrypt się naprawdę gubi. Cytuj: Q "Złoża pychy" - ujemna szansa na korzenie przeciw Halsalarim, ponadto strata psa, expa. 30000 życia sam mag. W drugiej walce śmiechowi. Dialog po prostu prowadzi do zgonu na zasadzie "deus ex machina". Nieładne :/ [Taki zwrot akcji. Jak jesteś potrzebny to kolega, a jak już nie to wpier... Zastanowię się, jak to rozwiązać, żeby druga walka nie raziła - trgrd] Przed stworzeniem peta-marionetki gra lojalnie uprzedza gracza by odesłał zwierzaka. Tu po dialogu następuje niemal nieunikniona śmierć... pomijając kontrast pomiędzy obiema walkami, zapytam: po co? Nie można, jak w wielu innych questach, zamiast przegranej walki dać dialog "Dostałeś wycisk", i kontynuować zadanie? Władca marionetek (screen z questu). Anomalia graficzna (spowodowana wykorzystaniem 6ciu mobów): ![]() Kolejna anomalia; paski many i kondycji Serca są graficznie różne od pozostałych mobów - za to pasek HP wygląda normalnie. ![]() Błąd na marionetce sheeda był już zgłaszany. Nie widziałem za to zgłoszenia innego błędu: jeśli wykończysz ostatnią marionetkę, kończy się runda, pozostałe ataki NIE przechodzą na Serce. |
Autor: | 3siu [ 13 Gru 2012, o 15:36 ] |
Temat postu: | Re: [bug] kilka błędów w nowych questach [W] |
Cytuj: Błąd na marionetce sheeda był już zgłaszany. Nie widziałem za to zgłoszenia innego błędu: jeśli wykończysz ostatnią marionetkę, kończy się runda, pozostałe ataki NIE przechodzą na Serce. Serca ma wtedy jeszcze aktywne 100% odporności na ataki dystansowe i w zwarciu. |
Autor: | plenty [ 13 Gru 2012, o 23:03 ] |
Temat postu: | Re: [bug] kilka błędów w nowych questach [W] |
Może i ma; nie zgłaszam że ataki nie wchodzą, tylko że postać ich nie wykonuje; tura się kończy i tyle. |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |