Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

[bug] kilka błędów w nowych questach [W]
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=210&t=24394
Strona 1 z 1

Autor:  plenty [ 12 Gru 2012, o 17:28 ]
Temat postu:  [bug] kilka błędów w nowych questach [W]

Edit: aj, zły dział; proszę o przeniesienie do błędów w questach.

Szpadel u kowala kosztuje 100$ (q wyspa) lub 1$ (q artefakt). Może jakaś konsekwencja?

[Jeśli gracz zgubi szpadel, to buli. Woberg konsekwentnie podnosi cenę :), widząc jak postaci gracza zależy na szpadlu - trgrd]


Na wyspie mając w ekwipunku (ale nie w dłoni) szpadel dostajemy kolejne 2 prosząc BNa. U kowala kosztuje już 100. Podczas zadania z trójzębem kosztuje jedynie 1. Kowal nie oferował mi szpadla puki nie poszedłem na wyspę (choć quest prosił by go najpierw odwiedzić).

[Wszystko po to, aby zminimalizować ryzyko zawieszenie questa przez wyrzucenie szpadla z eq. To się niestety niektórym zdarza. Szczególnie z chustą - trgrd]

Wykopany trójząb nie pojawia się w miejscu kopania, a przy wyjściu z insty.

[To kwestia engine'u. Pojawia się w miejscu wykopania, ale Poszukiwacz Ci go zabiera, dlatego się z nim bijesz. Wtedy pojawia się przy wejściu w skrzynce - po zwycięskiej walce - trgrd]

Pierwsze z nowych zadań. Podwójny dialog (screen). Nowe okno dialogu wyskakuje "on top", stare się nie zamyka do zakończenia rozmowy.
Image

[To jakiś problem z Flashem. Relog pomaga. Nic z tym nie jestem w stanie zrobić - trgrd]

Q "Zapach drewna"; piwnica w ruinach podczas bicia szefa bandytów - wyjście i wejście do instancji powoduje resp obstawy, w tym 5tki bandytów. Najpierw zabiłem szefa, potem obstawę, może to wywołało błąd.

[Przekazano Beronowi :P - trgrd]

Q "Złoża pychy" - ujemna szansa na korzenie przeciw Halsalarim, ponadto strata psa, expa. 30000 życia sam mag. W drugiej walce śmiechowi. Dialog po prostu prowadzi do zgonu na zasadzie "deus ex machina". Nieładne :/

[Taki zwrot akcji. Jak jesteś potrzebny to kolega, a jak już nie to wpier... Zastanowię się, jak to rozwiązać, żeby druga walka nie raziła - trgrd]

Q "Wrogie przejęcie". Błąd w dialogu podobny do zgłoszonego wczoraj.
Image

Lokacja Żabki; Żabi raj nie jest "czerwony", ale gra nie pozwala odpocząć.
Image

Lokacja Wrak Statku/Plaża. "Wyławiam jest z zatopionych", "Dam ci złoto za świeże krabostwory iub rybostworów."
Image

[To jest poprawione, ale nie wgrane - trgrd]
________________________________
Doedytuję kolejne będy, jeśli wystąpią.

PS. Dialog Ismir jest wybitny. Ewidentnie inspirowany Sapkowskim.

Autor:  Willy [ 12 Gru 2012, o 23:36 ]
Temat postu:  Re: [bug] kilka błędów w nowych questach [W]

Dzięki, przekazane do Torgerda.

Autor:  Torgerd [ 13 Gru 2012, o 10:49 ]
Temat postu:  Re: [bug] kilka błędów w nowych questach [W]

Bump.

Autor:  plenty [ 13 Gru 2012, o 15:17 ]
Temat postu:  Re: [bug] kilka błędów w nowych questach [W]

Woberg niekonsekwentnie podnosi cenę, bo trójząb był po wyspie (w moim wypadku), i cena poleciała w dół o 99% ;)

Kowal nie chciał mi sprzedać szpadla, pomimo wyraźnego X na mapie i poleceniu zrobienia zakupów u niego, aż do czasu gdy odwiedziłem wyspę. Wtedy X zniknął, za to pojawiła się opcja dialogowa kupna szpadla, mimo iż dostałem juz 2 na wyspie.

Sprawdźcie różne kombinacje tych zleceń, bo skrypt się naprawdę gubi.

Cytuj:
Q "Złoża pychy" - ujemna szansa na korzenie przeciw Halsalarim, ponadto strata psa, expa. 30000 życia sam mag. W drugiej walce śmiechowi. Dialog po prostu prowadzi do zgonu na zasadzie "deus ex machina". Nieładne :/

[Taki zwrot akcji. Jak jesteś potrzebny to kolega, a jak już nie to wpier... Zastanowię się, jak to rozwiązać, żeby druga walka nie raziła - trgrd]


Przed stworzeniem peta-marionetki gra lojalnie uprzedza gracza by odesłał zwierzaka. Tu po dialogu następuje niemal nieunikniona śmierć... pomijając kontrast pomiędzy obiema walkami, zapytam: po co? Nie można, jak w wielu innych questach, zamiast przegranej walki dać dialog "Dostałeś wycisk", i kontynuować zadanie?


Władca marionetek (screen z questu).

Anomalia graficzna (spowodowana wykorzystaniem 6ciu mobów):
Image

Kolejna anomalia; paski many i kondycji Serca są graficznie różne od pozostałych mobów - za to pasek HP wygląda normalnie.
Image

Błąd na marionetce sheeda był już zgłaszany. Nie widziałem za to zgłoszenia innego błędu: jeśli wykończysz ostatnią marionetkę, kończy się runda, pozostałe ataki NIE przechodzą na Serce.

Autor:  3siu [ 13 Gru 2012, o 15:36 ]
Temat postu:  Re: [bug] kilka błędów w nowych questach [W]

Cytuj:
Błąd na marionetce sheeda był już zgłaszany. Nie widziałem za to zgłoszenia innego błędu: jeśli wykończysz ostatnią marionetkę, kończy się runda, pozostałe ataki NIE przechodzą na Serce.

Serca ma wtedy jeszcze aktywne 100% odporności na ataki dystansowe i w zwarciu.

Autor:  plenty [ 13 Gru 2012, o 23:03 ]
Temat postu:  Re: [bug] kilka błędów w nowych questach [W]

Może i ma; nie zgłaszam że ataki nie wchodzą, tylko że postać ich nie wykonuje; tura się kończy i tyle.

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/