|
|
Strona 1 z 1 |
[ 4 posty(ów) ] |
| Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
błąd ze skilem „wyostrzone zmysły ”
| Autor | Wiadomość |
|---|---|
|
Pogromca Valdaroga |
Wydaje mi się, że istnieje błąd ze skilem „wyostrzone zmysły ” u łucznika, wg opisu skill powinien dodawać 55% do celności, czyli w przeliczeniu 2 i ¾ kreski w ataku, z tego co zauważyłem (zawsze porównywałem ataki w 1 rundzie na tego samego moba) skill (na 7 poziomie) dodaje jedynie 20% do celności, tyle co jedna kreska. Nie mogłem doszukać się wzoru do obliczania szansy ataku więc jest to jedynie przypuszczenie.
|
| 7 Lut 2011, o 02:11 |
|
|
Administrator Rejestracja: 18 Cze 2009, o 16:34 Posty: 3515 Podziękowano: 108 razy Otrzymanych podziękowań: 1521 razy |
Zależy to wszystko również od obrony i twojego wsp ataku. W każdym razie działa to prawidłowo. I nawet 20% jest bardzo ciężko tu osiągnąć.
np. 1. bez zmysłów twój atak = 100 obrona moba = 100 szansa = 100/200 = 50% 2. ze zmysłami twój atak = 150 obrona moba = 100 szansa = 150/250= 60% Sytuacja 2. 1. bez zmysłów twój atak = 100 obrona moba = 40 szansa = 100/140 = 71% 1. zmysły twój atak = 150 obrona moba = 40 szansa = 150/190 = 79% |
| 7 Lut 2011, o 02:29 |
|
|
Duma Forum! |
Też mnie to często mieszało.
_________________ "Rząd wciąż chce naszego dobra, a my mamy go już tak mało." |
| 7 Lut 2011, o 03:58 |
|
|
Taernijczyk z ekwipunkiem
|
Proponuję "+ 50% do ataku". W końcu w opisie innych skilli ,które modyfikują szanse trafienia też jest mowa o ataku i obronie.
|
| 22 Lut 2011, o 15:21 |
|
|
|
Strona 1 z 1 |
[ 4 posty(ów) ] |
|
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość |
| Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |
