Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

Zalety wady...
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=210&t=2901
Strona 1 z 2

Autor:  Sapcio [ 10 Lut 2011, o 00:16 ]
Temat postu:  Zalety wady...

Witam!

Zapewne jestem jednym z wielu użytkowników którzy zaśmieca to forum i jeśli istnieje taki telat to proszę o odesłanie mnie do niego.

Mam 18 MO i 18 druida i kompletnie nie wiem kim grać,
nawet myślałem na Voodo i rycerzem.
A więc czy moglibyście wypisać mi która z postaci jest najciekawsza? n
ajwięcej ma debuffów?najwiecej wali? jest najbardziej wytrzymała itd. itp.
Lub jeśli się da to po prostu zalety i wady każdej profesji



Pozdrawiam

Autor:  DelImpro [ 10 Lut 2011, o 00:29 ]
Temat postu:  Re: Zalety wady...

Na forum są poradniki dla profesji których wymieniłeś więc wystarczy trochę poczytać i Twoje problemy zostaną rozwiane

Autor:  szkoper [ 10 Lut 2011, o 04:05 ]
Temat postu:  Re: Zalety wady...

A ja postaram sie wytlumaczyc mam jeszcze chwile zanim pojde spac wiec:

Slownik:
PA - Punkty statystyk przyznawane w czasie walki do obrony lub ataku
DMG - obrazenia
VD - VooDoo
MO - Mag ognia
pt - druzyna
PVP - Player Versus Player
PVM - Player Versus Monster's
HP - Hit Pionts - punkty zycia


1 Rycerz - klasa typowo do party na bosy, exp. Ma swietne buffy dodajace druzynie dmg oraz szanse na trafienie, nie mowiac juz ze, potrafi przejmowac obrazaniea od gracza. Bardzo wytrzymala postac i przyjemnie sie nia gra wady: slaba pvp exp solo odradzam, znacznie szybciej w pt.

2 VooDoo, rowniez genialna postac, zbalansowana potrafi zadawac duzy dmg oraz ma swietne debuffy. Bardzo przydaje sie na bosy, dzieki umiejetnosci ukazanie. Na PvP okreslil bym ja jako dobra, ma mozliwosc zaskoczenia przeciwnika urokami jak i atakiem cienia, czyli przeciwnik musi inwestowac w obrone dyst oraz przeciw urokom - lub pograc troche w lotto:) (czego nie polecam)

3 Barb FIZOL w pelnym tego slowa znaczeniu, duzy dmg jednak mala szansa na trafienie. wytrzymalosc, raczej niewielka, musi dawac wiekszosc PA w atak aby w ogole trafiac, PVP szczerze mowiac nie wiem, nigdy z barbem nie walczylem 1v1. Na bosy sredni, nie zabieram ich ze soba. (duzo hp)

4 Luk hehe:) moj luczek, kochana postac dobra do pvm i genialna do pvp uwazam, ze druga zaraz po drucie - swietne debuffy rekompensuja srednie obrazenia(chociaz moga byc tez wysokie w zaleznosci od skilli - (kosztem debuffow) podobnie jak vd rowniez moze zaskoczyc urokiem (twoja stara) chociaz nie trzeba sie tak bardzo bac, gdyz 10 wiedzy nie zapewnia duzej skutecznosci (trzeba nadrabiac PA) na bosy rowniez pozadana postac wlasnie dzieki ostatnio wspomnianym zaleta. wytrzymalosc calkiem ok, chociaz moj build zapewnia stosunkowo malo hp (na 60 lvl 1300)

5. MO zniszczenie i smierc, tak bym okreslil ta postac, dobra do party ze wzgledu na duzy dmg zarowno na bosy jak i expa, pvp raczej slaba, klade ich z latwoscia, (wystarczy troche odpornosci na ogien) (ungusy jeroszki Caratris thx smok! co daje w sumie 57% ). Nie gniewajcie sie MO ale pvp to nie jest wasza mocna strona.

5. (- idziesz na bosy? - a drut jest? ) to zdanie wypowiada kazdy niedrut pytany czy leci na bosy:) Druid zupelnie nie nadaje sie do gry solo, nie radzi sobie z expem, nie wroc - radzi sobie lecz powoli mu to idzie. Bardzo pozadana postac do pt, leczy i rzuca korzenie co zapewnia jej prym przy pvp, najlepsza postac ktora daje rade z kazda pozostala klasa, osobiscie mam duze problemy aby wygrac z jednym takim... (teem i tak Cie poloze na turnieju :)). Jesli lubisz chodzic w pt, lac bosy i smiac sie ze wszystkich, to jest wlasnie postac dla Ciebie.

6. O kims zapomnialem, a tak Sheed, sam nie wiem co myslec o tej postaci, ma sporo debuff polaczonych z atakiem co pozwala zaoszczedzic mu rund, potrafi zwiekszyc sobie PA (jako jedyna klasa) co rowniez przydaje sie na bosach, pvp - nigdy nim nie gralem ale z obserwacji wiem ze maja problem z trafieniem, chociaz to moze byc po prostu wina graczy ktorzy nadkladaja sile nad zrecznosc. Co wiecej, powiem szczerze - nie wiem, jednak wydaje mi sie calkiem niezly, ma mozliwosc ataku z bliska jak i z dystansu co klasuje go obok VD dla przeciwnikow ktorzy musza rozkladac strefe obrony na bliska oraz dystans. Klasa dla wytrwalych.

P.S. Nalezy rowniez zaznaczyc, ze gdy wejda podklasy to co tu nabazgralem bedzie zupelnie nieaktualne.

Autor:  Mystheria [ 10 Lut 2011, o 04:54 ]
Temat postu:  Re: Zalety wady...

Polecam do poczytania http://www.taern.grejt.pl/?Klasy_postaci

Autor:  GoldBasta [ 10 Lut 2011, o 08:13 ]
Temat postu:  Re: Zalety wady...

wypowiem się o sheedzie
klopoty z trafieniem?,dobry sheed trafi cie 5razy na runde i nic nie zrobisz co na 30lvl daje okolo 500-2000obrazen zaleznie od taktyki i obrony przeciwnika,posiada uniki,ktore dobrze rozwiniete,sa w stanie rozwalic kazda klase psotaci,nie stosowac w walce z vd,bardzo dobrym lukiem w pvp ,bo wtedy nic nie dadza,solo na 30lvl nie majac ani jednego rara jechalem solo ichiego bez ucziecek,koncentracja zmniejsza zuzycie kondychy,dzieki czemu nie padnie sheedzik tak szybko,kastetem nie warto uderzac,lewy prawy daje celnosc,ale front kick,dotkliwe i 3kolanka ,jak dobrze sie da pa w te uderzenia sheeda nie rozwali nawet najlepszy druid ,tego jestem pewien,gdyz z dobra taktyka na 30lvl solowalem 45lvl i sola byly na szczescie,45lvl-mo nie wiedzialem,ze mam haduokena,co mnie uratowalo,wedlug mnie najlepsza klasa postaci to sheed.dziwie sie aby,ze wielu sheedow nie umie go rozwijac i przez to sa slabi na 30lvl slaby sheed,ale dobrze rozwijany rozwali 1miska bez trudu,wedlug mnie majac rary itd 2 na luzie.

Autor:  Willy [ 10 Lut 2011, o 09:03 ]
Temat postu:  Re: Zalety wady...

Poradniki są po to napisane, żeby je poczytać, a nie żeby się kurzyło na nie.

Autor:  mikei [ 10 Lut 2011, o 11:49 ]
Temat postu:  Re: Zalety wady...

Oj przesadzacie trochę. Z poradnika nie wyczytasz, która postać jest dla ciebie, poza tym poradniki są duże.

Co do pytania z początku, przeczytaj to, do czego odsyła Mystheria, każda postać jest inna. A jak to nie rozwieje wątpliwości, to napisz o swoich preferencjach, to może coś dobierzemy. Nie ma postaci która ma olbrzymi dmg i dobre debufy. A ten co najsłabiej wali, wygrywa wszystkie turnieje 1v1 :)

Autor:  RocKandRoll [ 10 Lut 2011, o 13:10 ]
Temat postu:  Re: Zalety wady...

Jeśli miales na mysl VD, to nie wali najslabiej :) (wygrał w finale z druidem na ostatnim pvp dla 45+ na s2 )

Jesli Druida to i owszem :)

Autor:  Sapcio [ 10 Lut 2011, o 17:35 ]
Temat postu:  Re: Zalety wady...

Moje preferencje? Hmm..

Zawsze grałem postaciami magicznymi lubiłem bardziej ofensywność niż defensywność...
Dlatego grając np. w Diablo 2 LOD wolałem czarke...
Lub na War3Mod w cs'ie elfem:D

1. W Taernie zafascynował mnie druid, sam fakt iż z 9 hp mogę uleczyć się do 459 na 18 lvl bardzo zachęca do grania tą postacią, lecz czytając wiele wypowiedzi na forum oraz expiąc do tego 18 lvl doszedłem do wniosku iż postać jest tak naprawdę tylko po to by pomagać, nie może wykazać się odrobiną samodzielności, Wbije 30 poziom i jedyna możliwość expienia będzie w PT a często lubie grać w nocy gdzie już taka możliwość będzie mniejsza....

MO fakt faktem na 12 lvl zabije 3x Mag Szkielet gdzie na 18 druidzie jest duży problem....
Jeśli chodzi o atak postaci to jest naprawdę "hardcorowy" lecz MO grzeszy defensywą której tak naprawdę niema... Podoba mi się deszcz który atakuje wszystkich kula ognia posiadająca bardzo duży dmg..
Lecz boje się że wyexpie większy poziom a potem gra będzie nudna gdyż nie będzie na czym expić

2. Zastanawiałem się nad Sheed'em gdyż posiada kastety i inne tego rodzaju ataki co wprawdzie mówiąc mnie ciekawi...

3. Na pewno odpada Barb, Luk, gdyż są to profesje dla mnie denne, nudne, nieposiadające żadnych perspektyw(być może się mylę, nie chce obrażać żadnych graczy)

Ogólnie chce mieć profesje którą będzie grać się ciekawie i przyjemnie(miła wypowiedź druida 30+)


btw. jaki jest mniej więcej dmg z kuli ognia na 22 albo 30 poziomie?

Oraz chciałbym podziękować za tak liczne i rozbudowane odpowiedzi

Autor:  GoldBasta [ 10 Lut 2011, o 17:47 ]
Temat postu:  Re: Zalety wady...

sheedem z kastetami jest jak rybak bez ryb ,sheed powinien miec tarcza i miecz na ta chwile,i luk w zapasie jest bardzo rozpudowany,wiec polecam

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/