![]() |
Strona 1 z 1 |
[ 2 posty(ów) ] |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Błąd w misji pt. " Pajęcze sprawy " S2
Autor | Wiadomość |
---|---|
Taernijczyk z ekwipunkiem ![]() Rejestracja: 20 Lis 2010, o 12:15 Posty: 19 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz ![]() |
Chciałam zgłosic bład w wyżej wymienionym zadaniu. Chodzi o respawn mobków, które stoja bezposrednio obok siebie w ogromnej liczbie. Praktycznie uniemozliwia wykonanie misji. Wygląda to następująco :
http://img220.imageshack.us/i/pajeczyce.png/ Mistt podsunął ciekawy pomysł na rozwiązanie tego problemu. Otóż w tunelach znajduje sie niewielka jaskinia (52,12), w której o ile to mozliwe mozna by zorganizowac instancje. Z pewnościa rozwiazało by to pajeczy problem. ![]() |
11 Lut 2011, o 22:52 |
![]() |
![]() |
|
Duma Forum! ![]() ![]() |
Potwierdzam, wczoraj widziałem coś takiego z modelami, również na s2. Kilka razy w przeszłości na innych.
Rozwiązaniem byłoby raczej wyświetlanie questowych mobów tylko, jeśli gracz powiązany z mobami jest online. Lub wprowadzić zależność - wyświetlają się tylko opcje/instancje/dialogi/moby zaznaczonego questa i wyświetla się on np w lewym górnym rogu (pod lokacja). Będzie to Bieżący Quest. Bardzo ekonomiczne rozwiązanie. _________________ "Rząd wciąż chce naszego dobra, a my mamy go już tak mało." |
11 Lut 2011, o 23:27 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
Strona 1 z 1 |
[ 2 posty(ów) ] |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |