Forum - Taern.pl https://play.taern.pl/ |
|
Mechanika modyfikatorów obrażeń https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=210&t=51233 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Asayer [ 24 Lip 2017, o 13:41 ] |
Temat postu: | Mechanika modyfikatorów obrażeń |
Serwer: Larkas Nazwa postaci: Czas: Opis: Mam pytanie o modyfikatory obrażeń magicznych. Mianowicie na jakim etapie przeliczników zaczyna działać +3% obrażeń z Obroży Władcy? Po mojemu przeliczniki działają w takiej kolejności 1) 1,4*moc + 0,6*wiedza = X 2) obrażenia umiejętności * X = X' 3) inkantacja * X' = X'' 4) rozkaz * X'' = X''' 5) modyfikator * X''' = X'''' 6) odporności przeciwnika * X'''' = obrażenia końcowe To oczywiście tylko mój wymysł więc proszę o sprostowanie. Może gdzieś te procenty trzeba dodać zamiast mnożyć albo liczy się jakaś inna kolejność? Proszę o wyjaśnienie |
Autor: | Nicolay [ 24 Lip 2017, o 21:01 ] |
Temat postu: | Re: Mechanika modyfikatorów obrażeń |
Ogółem to kolejność podpunktów nie ma oczywiście znaczenia, bo mnożenie jest przemienne. Wydaje mi się jednak że wszystko napisałeś poprawnie z wyjątkiem 4) i 5) - tutaj zamiast mnożyć powinieneś dodać. Modyfikator obrażeń z obroży czy vugurunu dodaje się do modyfikatora z rozkazu, to jest ta sama właściwość. No i poza tym w 6) zamiast "odporności przeciwnika" powinieneś napisać "(1-odporności przeciwnika"), ale wiadomo że to miałeś na myśli. A tak w ogóle to metoda oznaczania z primami więcej chyba utrudnia niż pomaga |
Autor: | Asayer [ 25 Lip 2017, o 06:32 ] |
Temat postu: | Re: Mechanika modyfikatorów obrażeń |
Dzięki |
Autor: | GiveLife [ 23 Lut 2018, o 17:47 ] |
Temat postu: | Re: Mechanika modyfikatorów obrażeń |
Zamykam. |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |