Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

Dwa podstawowe błędy (poza dzikim goblinem)
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=210&t=906
Strona 1 z 2

Autor:  Boern [ 30 Wrz 2010, o 02:44 ]
Temat postu:  Dwa podstawowe błędy (poza dzikim goblinem)

1. NIE powinno zabierać przedmiotów kupionych za złoto (argumentów jest dużo, ale padam, więc pewnie jutro coś się dopisze).
2. NIE powinno zerować przedmiotów ulepszanych za platynę (argumenty są co najmniej dwa solidne - też jutro).
Tymczasem kto chce, niech się dopisuje ze swoimi.

Autor:  drygu [ 30 Wrz 2010, o 03:20 ]
Temat postu:  Re: Dwa podstawowe błędy (poza dzikim goblinem)

To mniej więcej szło tą drogą:
"Jest za duża szansa na utratę itemów u śmierci"
"Nie powinno zabierać sprzetu założonego na siebie u śmierci"
"Jest za duża szansa na utratę itemów z eq u śmierci"
"Nie powinno zabierać u śmierci itemów kupionych za platynę."
aż doszło do:
"Nie powinno zabierać u śmierci itemów kupionych za złoto."

Za chwilę będzie:
"Nie powinno się tracić złota u śmierci"
"Nie powinno się tracić expa u śmierci"

Teraz widzę, że szykuje się ofensywa na kolejne pole tą samą drogą aż dojdzie do:
"Ulepszenie nie powinno mieć szansy niepowodzenia".

Autor:  Zdzisław [ 30 Wrz 2010, o 08:46 ]
Temat postu:  Re: Dwa podstawowe błędy (poza dzikim goblinem)

Napisałem w innym dziale remedium na temat traconych itemów i możliwe że nie było by to złe, ale chyba go drygu nie czytałeś, albo Ci się nie chciało odpowiedzieć na ten temat. Czasem mam wrażenie (może się mylę) że niepotrzebnie podaje jakieś pomysły bo w ogóle nie widzę Twojego komentarza na moje sugestie. Wiem że masz dużo rzeczy do roboty, ale innym jakoś odpisujesz. Oto ten post:

viewtopic.php?f=14&t=832

Autor:  Krawiec [ 30 Wrz 2010, o 11:09 ]
Temat postu:  Re: Dwa podstawowe błędy (poza dzikim goblinem)

Cytuj:
Czasem mam wrażenie (może się mylę) że niepotrzebnie podaje jakieś pomysły bo w ogóle nie widzę Twojego komentarza na moje sugestie.

Zdzisław.
Drygu czytał, czyta albo będzie czytał. A jak nie czyta to inni czytają i Twoje pomysły forsują albo krytykują:) Dobry pomysł nie przepadnie, cierpliwości:) A Twój, w mojej ocenie, jest kontrowersyjny...napiszę w odpowiednim temacie.

NIE DLA TRACENIA PRZEDMIOTÓW KUPIONYCH ZA ZŁOTO!

Drygu - strzał w 10 z tą kolejnością! My gracze byliśmy, jesteśmy i będziemy pazerni!

Ale obowiązujący system jest niesprawiedliwy. Wyjaśnię dlaczego.

Historia Burzy.
Burza stracił u śmierci 3 pierścienie, 2 z nich warte (w co możecie wierzyć lub nie) 300 000 złota / sztukę. To fortuna! Nawet dla ścisłego topu pół miliona to majątek. Takie przedmioty to wyczekane tygodniami artefakty - No ale to może się zdarzyć każdemu! Takie życie! Mi też zabrało! - ktoś odpowie.
Tak - ale jak noobek traci cały ekwipunek to odrobi go w kilka godzin/ dni. Jak śmierć odbierze item Burzy to On musi tygodniami podpalać bossów.

Reasumując.
Tracenie przedmiotów kupionych/ naprawionych za złoto uderza najbardziej w doświadczonych graczy. A pomysł, że za platynę przedmiot jest bezpieczny rodzi tylko frustracje.

NIE DLA TRACENIA PRZEDMIOTÓW KUPIONYCH ZA ZŁOTO!

Autor:  M3f [ 30 Wrz 2010, o 11:23 ]
Temat postu:  Re: Dwa podstawowe błędy (poza dzikim goblinem)

Trudno sie nie zgodzic z powyzszym. IMO moznaby system sprowadzic do prostszej zasady, a mianowicie:

Item nie moze byc stracony, jesli zostal przez gracza zmodyfikowany, tj.:

1. Naprawiony
2. Ulepszony
3. Kupiony w sklepie

Wtedy kazdy znaleziony item trzeba szybko bedzie leciec naprawic, a jesli nie jest uszkodzony szybko ulepszyc i platyna poplynie, bo inhibitor musi byc etc...

Win-Win sytuacja moim skromnym zdaniem.

M.

Autor:  Zdzisław [ 30 Wrz 2010, o 12:00 ]
Temat postu:  Re: Dwa podstawowe błędy (poza dzikim goblinem)

Krawiec, zgadzam się że strata itemów boli, i to bez różnicy czy za kase czy za platynę, ale skoro nie szło ku zmianom, podałem taki pomysł jaki miałem, aby poruszyć rozmowę na ten temat, a okazało się ze wypowiedziało się kilka osób poza drygiem. Najlepiej by było nie tracić itemów.

Autor:  Boern [ 30 Wrz 2010, o 12:47 ]
Temat postu:  Re: Dwa podstawowe błędy (poza dzikim goblinem)

Ech, znów się rozpisałem, a nie chce mi się, więc kasuję i krótko:
drygu napisał(a):
To mniej więcej szło tą drogą:
"Jest za duża szansa na utratę itemów u śmierci"
"Nie powinno zabierać sprzetu założonego na siebie u śmierci"
"Jest za duża szansa na utratę itemów z eq u śmierci"
"Nie powinno zabierać u śmierci itemów kupionych za platynę."
aż doszło do:
"Nie powinno zabierać u śmierci itemów kupionych za złoto."

A wiesz, dlaczego tak było? Bo nie uznałeś za istotną pierwszej, podstawowej uwagi:
BY BYŁO MIŁO, GRACZ NIE POWINIEN TRACIĆ TEGO, CO MA, TYLKO PRÓBOWAĆ ZDOBYĆ TO, CZEGO NIE MA.
Bo jak ma czapkę i krawat, a chce zdobyć buty, to gra, gra i gra.
Ale jak po drodze traci czapkę, to się wkurza, choć może to jeszcze przełknie.
Ale jak jeszcze po drodze traci krawat, a butów i tak nie zdobył, to rzuca tym w diabły i tyle.
Czyli podstawowa zasada - "gracz w krawacie jest mniej awanturujący się" albo w ogóle jest, bo się nie wkurzył i nie poszedł w cholerę.

Btw. kolejne postulaty zawsze były reakcją na jakieś Wasze pomysły (za duży procent u śmierci, konieczność robienia i noszenia w plecaku setów, zmian cen w sklepach itp.), ale to tylko warianty tego powyżej.

Punkt drugi również krótko i oceniam tylko po sobie:
- próbowałem podnieść item z 4 na 5,
- wyzerowało ze dwa razy,
- straciłem całą kasę,
- wrócę na +4 i pieprzę to,
- zrozumiałem, że rację ma Darius i nie warto ulepszać powyżej +3.
Czyli łącznie zarobiliście na mnie przy zerowaniu jakoś 13*7 pt = 91 pt, zarobicie jeszcze max. 10*3*7 pt (10 itemów na +3 za 7 pt) = 210 pt. Łącznie 300 pt, czyli jakieś 20 zł. Finał.

Gdyby nie zerowało i było tańsze w złocie*:
- jebałbym każdy item do upadłego, by za pierdyliard lat mieć je na +10 (czyli 12*pierdyliard*7 pt). Panowie, to są 84 pierdyliardy platyny - czyli ze 2 pierdyliardy złotych. Nie wiem, ile to, ale więcej niż 20 zł,
- nie wkurwiałbym się w grze,
- nie pisałbym tego, nie musielibyście czytać.

*Abstrahując od niemarketingowego mechanizmu ulepszeń, zwróćcie przy okazji uwagę na pouczający fakt, że Wy upieracie się np. przy wysokiej cenie ulepszeń (w złocie), a ja przy mniejszej. Że wysoka cena sprawia, że nie mogę zrobić kolejnych trzech ulepszeń, bo nie mam złota. I że w efekcie tracicie 21 pt, a ja jak ostatni debil próbuję Wam w tym przeszkodzić. Tyle ja.

Autor:  M3f [ 30 Wrz 2010, o 12:52 ]
Temat postu:  Re: Dwa podstawowe błędy (poza dzikim goblinem)

Uchwyciles Kolego bardzo wazny aspekt grania w MMO mysle. Spojrzcie na sukces Blizzards z WoWem... zamiast zabierac wzmiankowany krawat - wprowadzaja, nowy lepszy krawat za jakis czas, jak juz gracze sie popasa odpowiednio i utrzymuje sie motywacja do zbierania kasy dalej, placenia za gre, rozwijania nowych itemow.

Postepujac jak w ZSRR - czyli zabieramy wszystko czasem, a potem oddajemy troszke a i tak sa szczesliwi, ze zyja, zabija sie baze graczy niestety. Tak samo z wszelkimi pomyslami, typu zaraz psucie sie itemow, albo losowa utrata itemow na trakcie przez zlodziei - takie rzeczy tylko frustracje wprowadzaja. Znowu wracajac do "kija i marchewki" - lepiej dac wieksza lub bardziej pomaranczowa marchewke za jakis czas (wtedy aktualna jakby blaknie ;>) niz na sile usychac juz posiadana...

Autor:  Zdzisław [ 30 Wrz 2010, o 12:54 ]
Temat postu:  Re: Dwa podstawowe błędy (poza dzikim goblinem)

Widzisz Boern Tobie udało się zrobić na +4 a mi cofnęło już przy +2......

Autor:  EsAmo [ 30 Wrz 2010, o 14:32 ]
Temat postu:  Re: Dwa podstawowe błędy (poza dzikim goblinem)

Całkowicie zgadzam się z Boern'em.
Zerowanie przedmiotów przy progu +4 bezwzględnie odstrasza od ulepszania, analogicznie tracenie cennych przedmiotów opuszcza ramiona ;)

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/