Forum - Taern.pl https://play.taern.pl/ |
|
Mosiu - zmiany https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=277&t=56126 |
Strona 2 z 2 |
Autor: | Szymdaro [ 4 Sty 2020, o 17:47 ] |
Temat postu: | Re: Mosiu - zmiany |
Mylące to miałeś lub masz przekonanie. Są dwa typy obrażeń, 3 typy strefy ataku. Tyle. Jak zmniejszanie obrażeń może działać na strefę? Logiczne jest, że działa na obrażenia. Obrażenia nie są zależne od strefy, tylko umiejętności. @down - a teraz wiadomo, że obrażenia zmniejszane są niezależnie od strefy, a zależnie od typu. |
Autor: | Way [ 4 Sty 2020, o 17:54 ] |
Temat postu: | Re: Mosiu - zmiany |
Szymdaro napisał(a): Mylące to miałeś lub masz przekonanie. Są dwa typy obrażeń, 3 typy strefy ataku. Tyle. Jak zmniejszanie obrażeń może działać na strefę? Logiczne jest, że działa na obrażenia. Obrażenia nie są zależne od strefy, tylko umiejętności. http://prntscr.com/qjbcf8 Taki opis zatrucia u łucznika występował od początku gry. W dodatku Magicy mają modyfikatory obrażeń magicznych,a fizole fizycznych, więc rozdzielenie stref powodowało, że wiadomo było ile obniżamy z danej strefy dmg. |
Autor: | JarekAgusi [ 5 Sty 2020, o 17:47 ] |
Temat postu: | Re: Mosiu - zmiany |
way dla przykładu kula ognia- sfera- dystans ale obrażenia magiczne a już precka dalej sfera dystans ale obrazenia fizyczne. modyfikatory z debufów działają: celność na konkretne sfery a obrażeń na rodzaj odbrażen fizyczne/magiczne reasumujac stary opis nie miał sensu bo obrażenia z dystansu mogą być zarówno magiczne jak i fizyczne |
Autor: | Euzen [ 5 Sty 2020, o 19:39 ] |
Temat postu: | Re: Mosiu - zmiany |
JarekAgusi napisał(a): way dla przykładu kula ognia- sfera- dystans ale obrażenia magiczne a już precka dalej sfera dystans ale obrazenia fizyczne. modyfikatory z debufów działają: celność na konkretne sfery a obrażeń na rodzaj odbrażen fizyczne/magiczne reasumujac stary opis nie miał sensu bo obrażenia z dystansu mogą być zarówno magiczne jak i fizyczne Czyli teraz vogu bedzie w końcu działało na podpałke /uderzenie u dr jak powinno? Czy to dalej są obrażenia fizyczne? |
Autor: | Treamer [ 5 Sty 2020, o 19:47 ] |
Temat postu: | Re: Mosiu - zmiany |
Euzen napisał(a): JarekAgusi napisał(a): way dla przykładu kula ognia- sfera- dystans ale obrażenia magiczne a już precka dalej sfera dystans ale obrazenia fizyczne. modyfikatory z debufów działają: celność na konkretne sfery a obrażeń na rodzaj odbrażen fizyczne/magiczne reasumujac stary opis nie miał sensu bo obrażenia z dystansu mogą być zarówno magiczne jak i fizyczne Czyli teraz vogu bedzie w końcu działało na podpałke /uderzenie u dr jak powinno? Czy to dalej są obrażenia fizyczne? Tu się nic nie zmieniło. Zostały poprawione tylko błędy opisach, nie w działaniu skili. |
Autor: | PrimeCover [ 5 Sty 2020, o 20:31 ] |
Temat postu: | Re: Mosiu - zmiany |
Euzen napisał(a): JarekAgusi napisał(a): way dla przykładu kula ognia- sfera- dystans ale obrażenia magiczne a już precka dalej sfera dystans ale obrazenia fizyczne. modyfikatory z debufów działają: celność na konkretne sfery a obrażeń na rodzaj odbrażen fizyczne/magiczne reasumujac stary opis nie miał sensu bo obrażenia z dystansu mogą być zarówno magiczne jak i fizyczne Czyli teraz vogu bedzie w końcu działało na podpałke /uderzenie u dr jak powinno? Czy to dalej są obrażenia fizyczne? Z tym działaniem moda obrażeń u druica to śmieszny temat rzeka... Nie dość, że działa połowicznie to na nic prócz leczenia (ok, bierne z osek/korkow które są śmiesznie dmg) |
Autor: | Szymdaro [ 6 Sty 2020, o 00:44 ] |
Temat postu: | Re: Mosiu - zmiany |
Może to ułatwi Wam nieco zrozumienie co jak działa. https://wiki.taern.pl/index.php?title=M ... %BCe%C5%84 @down - pewnie z głowy któregoś inżyniera lub dryga ![]() |
Autor: | Euzen [ 6 Sty 2020, o 03:44 ] |
Temat postu: | Re: Mosiu - zmiany |
Szymdaro napisał(a): Może to ułatwi Wam nieco zrozumienie co jak działa. https://wiki.taern.pl/index.php?title=M ... %BCe%C5%84 Mi by ułatwiło wytłumaczenie co skąd się wzięło, ymm coś w stylu czemu atak który pochodzi typowo z magii zadaje obrażenia typowo fizyczne? |
Strona 2 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |