Odpowiedz  [ 6 posty(ów) ] 
 Ban? 
Autor Wiadomość
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 18 Lut 2015, o 21:13
Posty: 8
Miejscowość: Śrem
Podziękowano: 3 razy
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Nick w grze: Gibb
Odpowiedz z cytatem
Post Ban?
Witam, nie bardzo się znam na sprawach związanych z komputerami więc proszę o odpowiedź.
Gram w grę od x lat i cały czas logowalem się z domu, jednak z powodu wyjazdu postanowiłem sobie pograć na tablecie i wiadomo logowalem się na innym WiFi. Grałem normalnie wylogowalem i chciałem zalogować jeszcze raz i wita mnie wiadomość "IP zbanowane" czy to oznacza że całe moje konto zostało zbanowane i nie będę już na nie mógł w ogóle zalogować?


22 Gru 2019, o 01:54
Profil
Współpracownik Gnarla
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 Lip 2011, o 18:33
Posty: 206
Miejscowość: Trentis
Podziękowano: 102 razy
Otrzymanych podziękowań: 176 razy
Nick w grze: Kesibin
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Ban?
Zresetuj połączenie z internetem, po prostu trafiłeś na jedno ze zbanowanych IP, po wydzierżawieniu innego adresu komunikat powinien zniknąć.

_________________
Nie wiesz o co chodzi? Chodzi o http://screenshooter.net/100009842/kesibin

Turniej Profesji Ostlor 2018 Luty: 1 Miejsce
Turniej Profesji Ostlor 2018 Grudzień: 1 Miejsce

11.03.2017 11:16 Epik Imisindo został zdobyty!


22 Gru 2019, o 02:18
Profil
Inżynier
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Lut 2015, o 15:00
Posty: 157
Miejscowość: Wrocław
Podziękowano: 34 razy
Otrzymanych podziękowań: 181 razy
Nick w grze: Daro
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Ban?
Cześć, nie. Po prostu jest pula IP które są zbanowane i trafiłeś na takie.
Jak internet z którego korzystasz ma zmienne IP to musisz zrestartować router i poczekać aż zaciągnie się nowe.
Jak nie to napisz na support, ktoś z adminów usunie adres IP z bazy zbanowanych i będziesz mógł zalogować.

_________________
Barb 140, Tolnor.


22 Gru 2019, o 02:18
Profil
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Gru 2011, o 20:22
Posty: 27