Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

Mosiu - zmiany
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=277&t=56126
Strona 1 z 2

Autor:  Euzen [ 4 Sty 2020, o 16:49 ]
Temat postu:  Mosiu - zmiany

Tak się zastanawiam, czy na informacje o zmianach w mosiu zostaniemy oficialnie poinformowani czy gracze sami mają 'odkryć' co zostało zmienione jak zawsze :D

Z tego co zauważyłem to
Kula Ognia: dmg został zmniejszony o 10% i szansa trafienia zmniejszona o 4% (na 7 poziomie)
Meteoryt: Szansa trafienia zwiększona o 10% (1-6 poziom), a także o 13% (7 poziom)

Nwm czy coś jeszcze było zmieniane :p

Edit: dzięki wyśmienitemu moderatorowi wiki, już wiem co zostało pozmieniane :p
Ps. Podpałka jeszcze do poprawy na wiki :p

Autor:  CzaRus [ 4 Sty 2020, o 17:02 ]
Temat postu:  Re: Mosiu - zmiany

Błąd zapewne wizualny, nie zaobserwowałem żadnych zmian ani w dmg ani w celności (% ten sam)

Autor:  VitalyiI [ 4 Sty 2020, o 17:09 ]
Temat postu:  Re: Mosiu - zmiany

a mnie zastanawia czemu osłabione zostało latające kolano?

Autor:  wzheroes [ 4 Sty 2020, o 17:10 ]
Temat postu:  Re: Mosiu - zmiany

VitalyiI napisał(a):
a mnie zastanawia czemu osłabione zostało latające kolano?


W jaki sposób? Jeśli można wiedzieć.

Autor:  VitalyiI [ 4 Sty 2020, o 17:15 ]
Temat postu:  Re: Mosiu - zmiany

wzheroes napisał(a):
VitalyiI napisał(a):
a mnie zastanawia czemu osłabione zostało latające kolano?


W jaki sposób? Jeśli można wiedzieć.

Było 25% zmniejszenia obrażeń magicznych, jest 15...

Autor:  Way [ 4 Sty 2020, o 17:24 ]
Temat postu:  Re: Mosiu - zmiany

VitalyiI napisał(a):
wzheroes napisał(a):
VitalyiI napisał(a):
a mnie zastanawia czemu osłabione zostało latające kolano?


W jaki sposób? Jeśli można wiedzieć.

Było 25% zmniejszenia obrażeń magicznych, jest 15...



Sprawdziłem na rosyjskiej wiki to 25% dotyczy obrażeń dystansowych, na polskiej wiki w ogóle ich nie ma. Nie sprawdzam codziennie opisu umiejętności o ile w ogóle nie sprawdzałem, ale wydaje mi się, że to mogło zniknąć z opisu po ostatnich restartach. Magiczne "chyba" są takie jak powinny być i nic tu się nie zmieniło.

Autor:  MatasQ [ 4 Sty 2020, o 17:27 ]
Temat postu:  Re: Mosiu - zmiany

Way napisał(a):
VitalyiI napisał(a):
wzheroes napisał(a):
quote="VitalyiI"a mnie zastanawia czemu osłabione zostało latające kolano?/quote

W jaki sposób? Jeśli można wiedzieć.

Było 25% zmniejszenia obrażeń magicznych, jest 15...



Sprawdziłem na rosyjskiej wiki to 25% dotyczy obrażeń dystansowych, na polskiej wiki w ogóle ich nie ma. Nie sprawdzam codziennie opisu umiejętności o ile w ogóle nie sprawdzałem, ale wydaje mi się, że to mogło zniknąć z opisu po ostatnich restartach. Magiczne "chyba" są takie jak powinny być i nic tu się nie zmieniło.


Tak wczesniej bylo fizyczne 35 dystansowe 25 magiczne 15
cos zniklo

Autor:  Szymdaro [ 4 Sty 2020, o 17:33 ]
Temat postu:  Re: Mosiu - zmiany

Wyluzujcie :) W grze nie zostało zmienione nic poza opisami umiejętności, tak aby były takie same jak kod gry.

Ja dostosowałem wiki do reszty (czyli teraz spójnego kodu z opisami).

Odnośnie podpalenia czekam na inżynierów.

Pozdro

ps - obrażenia dzielą się na dwa typy: fizyczne i magiczne. To zostało poprawione.

Strefy ataków dzielą się na wręcz (fizyczne), dystansowe i magiczne (uroki).

Autor:  Way [ 4 Sty 2020, o 17:40 ]
Temat postu:  Re: Mosiu - zmiany

Szymdaro napisał(a):

ps - obrażenia dzielą się na dwa typy: fizyczne i magiczne. To zostało poprawione.

Strefy ataków dzielą się na wręcz (fizyczne), dystansowe i magiczne (uroki).



Moim zdaniem jest to mylące,bo z tego co mi wiadomo to "trutki" (latające i zatrucie) działały na daną strefę,a nie rodzaj obrażeń. W swoim poście słowo obrażeń źle użyłem, fakt, ale chodziło mi o strefę, z której dmg się zmniejsza :)

Autor:  Mali [ 4 Sty 2020, o 17:46 ]
Temat postu:  Re: Mosiu - zmiany

Hej. Od dawna były błędy w opisach skili w grze, wartość opisu umiejętności była inna niż prawdziwa wartość kodu. Od jakiegoś czasu pracowaliśmy nad tym, i przy najbliższym upku miały zostać wgrane poprawione opisy w grze, niestety przez ddosy zmiany zostały wgrane wcześniej.

Zostały aby poprawione opisy w grze, w samych skillach nic nie zostało zmienione- wszystko jest tak jak było wcześniej, zostały poprawione tylko opisy w grze.

Nie tylko u mosia opis się nie zgadzał, praktycznie każda profesja miała po kilka takich błędów- na blogu zostanie podane info

Up dla przykładu. Przed zmianą
Opis skila w grze podpalenie- zabierana mana 25
Wartość kodu podpalenie- zabierana mana 30
Faktyczna wartość zabieranej many w walce 30

Po zmianach opisu
Opis skila w grze podpalenie- zabierana mana 30
Reszta zostaje tak samo

To jest oczywiśccie tylko przykład, ale mam nadzieję że wszyscy to zrozumieją ;P

Strona 1 z 2 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/