Forum - Taern.pl https://play.taern.pl/ |
|
Mosiu - zmiany https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=277&t=56126 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Euzen [ 4 Sty 2020, o 16:49 ] |
Temat postu: | Mosiu - zmiany |
Tak się zastanawiam, czy na informacje o zmianach w mosiu zostaniemy oficialnie poinformowani czy gracze sami mają 'odkryć' co zostało zmienione jak zawsze Z tego co zauważyłem to Kula Ognia: dmg został zmniejszony o 10% i szansa trafienia zmniejszona o 4% (na 7 poziomie) Meteoryt: Szansa trafienia zwiększona o 10% (1-6 poziom), a także o 13% (7 poziom) Nwm czy coś jeszcze było zmieniane :p Edit: dzięki wyśmienitemu moderatorowi wiki, już wiem co zostało pozmieniane :p Ps. Podpałka jeszcze do poprawy na wiki :p |
Autor: | CzaRus [ 4 Sty 2020, o 17:02 ] |
Temat postu: | Re: Mosiu - zmiany |
Błąd zapewne wizualny, nie zaobserwowałem żadnych zmian ani w dmg ani w celności (% ten sam) |
Autor: | VitalyiI [ 4 Sty 2020, o 17:09 ] |
Temat postu: | Re: Mosiu - zmiany |
a mnie zastanawia czemu osłabione zostało latające kolano? |
Autor: | wzheroes [ 4 Sty 2020, o 17:10 ] |
Temat postu: | Re: Mosiu - zmiany |
VitalyiI napisał(a): a mnie zastanawia czemu osłabione zostało latające kolano? W jaki sposób? Jeśli można wiedzieć. |
Autor: | VitalyiI [ 4 Sty 2020, o 17:15 ] |
Temat postu: | Re: Mosiu - zmiany |
wzheroes napisał(a): VitalyiI napisał(a): a mnie zastanawia czemu osłabione zostało latające kolano? W jaki sposób? Jeśli można wiedzieć. Było 25% zmniejszenia obrażeń magicznych, jest 15... |
Autor: | Way [ 4 Sty 2020, o 17:24 ] |
Temat postu: | Re: Mosiu - zmiany |
VitalyiI napisał(a): wzheroes napisał(a): VitalyiI napisał(a): a mnie zastanawia czemu osłabione zostało latające kolano? W jaki sposób? Jeśli można wiedzieć. Było 25% zmniejszenia obrażeń magicznych, jest 15... Sprawdziłem na rosyjskiej wiki to 25% dotyczy obrażeń dystansowych, na polskiej wiki w ogóle ich nie ma. Nie sprawdzam codziennie opisu umiejętności o ile w ogóle nie sprawdzałem, ale wydaje mi się, że to mogło zniknąć z opisu po ostatnich restartach. Magiczne "chyba" są takie jak powinny być i nic tu się nie zmieniło. |
Autor: | MatasQ [ 4 Sty 2020, o 17:27 ] |
Temat postu: | Re: Mosiu - zmiany |
Way napisał(a): VitalyiI napisał(a): wzheroes napisał(a): quote="VitalyiI"a mnie zastanawia czemu osłabione zostało latające kolano?/quote W jaki sposób? Jeśli można wiedzieć. Było 25% zmniejszenia obrażeń magicznych, jest 15... Sprawdziłem na rosyjskiej wiki to 25% dotyczy obrażeń dystansowych, na polskiej wiki w ogóle ich nie ma. Nie sprawdzam codziennie opisu umiejętności o ile w ogóle nie sprawdzałem, ale wydaje mi się, że to mogło zniknąć z opisu po ostatnich restartach. Magiczne "chyba" są takie jak powinny być i nic tu się nie zmieniło. Tak wczesniej bylo fizyczne 35 dystansowe 25 magiczne 15 cos zniklo |
Autor: | Szymdaro [ 4 Sty 2020, o 17:33 ] |
Temat postu: | Re: Mosiu - zmiany |
Wyluzujcie W grze nie zostało zmienione nic poza opisami umiejętności, tak aby były takie same jak kod gry. Ja dostosowałem wiki do reszty (czyli teraz spójnego kodu z opisami). Odnośnie podpalenia czekam na inżynierów. Pozdro ps - obrażenia dzielą się na dwa typy: fizyczne i magiczne. To zostało poprawione. Strefy ataków dzielą się na wręcz (fizyczne), dystansowe i magiczne (uroki). |
Autor: | Way [ 4 Sty 2020, o 17:40 ] |
Temat postu: | Re: Mosiu - zmiany |
Szymdaro napisał(a): ps - obrażenia dzielą się na dwa typy: fizyczne i magiczne. To zostało poprawione. Strefy ataków dzielą się na wręcz (fizyczne), dystansowe i magiczne (uroki). Moim zdaniem jest to mylące,bo z tego co mi wiadomo to "trutki" (latające i zatrucie) działały na daną strefę,a nie rodzaj obrażeń. W swoim poście słowo obrażeń źle użyłem, fakt, ale chodziło mi o strefę, z której dmg się zmniejsza |
Autor: | Mali [ 4 Sty 2020, o 17:46 ] |
Temat postu: | Re: Mosiu - zmiany |
Hej. Od dawna były błędy w opisach skili w grze, wartość opisu umiejętności była inna niż prawdziwa wartość kodu. Od jakiegoś czasu pracowaliśmy nad tym, i przy najbliższym upku miały zostać wgrane poprawione opisy w grze, niestety przez ddosy zmiany zostały wgrane wcześniej. Zostały aby poprawione opisy w grze, w samych skillach nic nie zostało zmienione- wszystko jest tak jak było wcześniej, zostały poprawione tylko opisy w grze. Nie tylko u mosia opis się nie zgadzał, praktycznie każda profesja miała po kilka takich błędów- na blogu zostanie podane info Up dla przykładu. Przed zmianą Opis skila w grze podpalenie- zabierana mana 25 Wartość kodu podpalenie- zabierana mana 30 Faktyczna wartość zabieranej many w walce 30 Po zmianach opisu Opis skila w grze podpalenie- zabierana mana 30 Reszta zostaje tak samo To jest oczywiśccie tylko przykład, ale mam nadzieję że wszyscy to zrozumieją ;P |
Strona 1 z 2 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |