Odpowiedz  [ 18 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
 Mosiu - zmiany 
Autor Wiadomość
Uczeń Simona

Rejestracja: 18 Kwi 2017, o 16:36
Posty: 49
Podziękowano: 27 razy
Otrzymanych podziękowań: 32 razy
Nick w grze: ExpolesT
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Mosiu - zmiany
Tak się zastanawiam, czy na informacje o zmianach w mosiu zostaniemy oficialnie poinformowani czy gracze sami mają 'odkryć' co zostało zmienione jak zawsze :D

Z tego co zauważyłem to
Kula Ognia: dmg został zmniejszony o 10% i szansa trafienia zmniejszona o 4% (na 7 poziomie)
Meteoryt: Szansa trafienia zwiększona o 10% (1-6 poziom), a także o 13% (7 poziom)

Nwm czy coś jeszcze było zmieniane :p

Edit: dzięki wyśmienitemu moderatorowi wiki, już wiem co zostało pozmieniane :p
Ps. Podpałka jeszcze do poprawy na wiki :p

_________________
Niepoprawny optymista


4 Sty 2020, o 16:49
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Gru 2014, o 00:22
Posty: 95
Miejscowość: Mokotów
Podziękowano: 10 razy
Otrzymanych podziękowań: 148 razy
Nick w grze: Postrach
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Mosiu - zmiany
Błąd zapewne wizualny, nie zaobserwowałem żadnych zmian ani w dmg ani w celności (% ten sam)

_________________
https://www.youtube.com/c/Pogrro
140Lv VD Tolnor ~ Pogrro
140Lv MO Tolnor ~ Postrach


https://prnt.sc/qns0gv - 2,8k mięsek / 3,1k prestiżu w 24h.

Image


4 Sty 2020, o 17:02

Podziękowali: Knoxi (5 Sty 2020, o 22:59)
Profil WWW
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 30 Cze 2016, o 11:02
Posty: 14
Podziękowano: 25 razy
Otrzymanych podziękowań: 25 razy
Nick w grze: NaN
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Mosiu - zmiany
a mnie zastanawia czemu osłabione zostało latające kolano?


4 Sty 2020, o 17:09
Profil
Jedną nogą w Haligardzie

Rejestracja: 16 Lip 2015, o 12:35
Posty: 41
Miejscowość: Łesos
Podziękowano: 31 razy
Otrzymanych podziękowań: 14 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Mosiu - zmiany
VitalyiI napisał(a):
a mnie zastanawia czemu osłabione zostało latające kolano?


W jaki sposób? Jeśli można wiedzieć.

_________________
ŁesHores-Sh 124lvl
Gildia:Świnki Morskie

"Łes, po prostu Łes"


4 Sty 2020, o 17:10
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 30 Cze 2016, o 11:02
Posty: 14
Podziękowano: 25 razy
Otrzymanych podziękowań: 25 razy
Nick w grze: NaN
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Mosiu - zmiany
wzheroes napisał(a):
VitalyiI napisał(a):
a mnie zastanawia czemu osłabione zostało latające kolano?


W jaki sposób? Jeśli można wiedzieć.

Było 25% zmniejszenia obrażeń magicznych, jest 15...


4 Sty 2020, o 17:15
Profil
Współpracownik Gnarla

Rejestracja: 27 Lis 2012, o 18:09
Posty: 222
Podziękowano: 507 razy
Otrzymanych podziękowań: 216 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Mosiu - zmiany
VitalyiI napisał(a):
wzheroes napisał(a):
VitalyiI napisał(a):
a mnie zastanawia czemu osłabione zostało latające kolano?


W jaki sposób? Jeśli można wiedzieć.

Było 25% zmniejszenia obrażeń magicznych, jest 15...



Sprawdziłem na rosyjskiej wiki to 25% dotyczy obrażeń dystansowych, na polskiej wiki w ogóle ich nie ma. Nie sprawdzam codziennie opisu umiejętności o ile w ogóle nie sprawdzałem, ale wydaje mi się, że to mogło zniknąć z opisu po ostatnich restartach. Magiczne "chyba" są takie jak powinny być i nic tu się nie zmieniło.


4 Sty 2020, o 17:24
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem
Awatar użytkownika

Rejestracja: 6 Maj 2018, o 16:17
Posty: 17
Miejscowość: Koszalin
Podziękowano: 26 razy
Otrzymanych podziękowań: 20 razy
Nick w grze: MatasQ
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Mosiu - zmiany
Way napisał(a):
VitalyiI napisał(a):
wzheroes napisał(a):
quote="VitalyiI"a mnie zastanawia czemu osłabione zostało latające kolano?/quote

W jaki sposób? Jeśli można wiedzieć.

Było 25% zmniejszenia obrażeń magicznych, jest 15...



Sprawdziłem na rosyjskiej wiki to 25% dotyczy obrażeń dystansowych, na polskiej wiki w ogóle ich nie ma. Nie sprawdzam codziennie opisu umiejętności o ile w ogóle nie sprawdzałem, ale wydaje mi się, że to mogło zniknąć z opisu po ostatnich restartach. Magiczne "chyba" są takie jak powinny być i nic tu się nie zmieniło.


Tak wczesniej bylo fizyczne 35 dystansowe 25 magiczne 15
cos zniklo

_________________
Aragorn Rycerz 140 poziom.
MatasQ Sheed 140 poziom.
Visca El Barca
14.01.2019r. 13:01 Epik Żmij został zdobyty!
21.11.2019r. 3:32 Epik Washi został zdobyty!


4 Sty 2020, o 17:27

Podziękowali: Way (4 Sty 2020, o 17:30)
Profil
Chodząca legenda
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Kwi 2011, o 03:06
Posty: 2255
Miejscowość: Wawa
Podziękowano: 216 razy
Otrzymanych podziękowań: 865 razy
Nick w grze: Szymdaro
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Mosiu - zmiany
Wyluzujcie :) W grze nie zostało zmienione nic poza opisami umiejętności, tak aby były takie same jak kod gry.

Ja dostosowałem wiki do reszty (czyli teraz spójnego kodu z opisami).

Odnośnie podpalenia czekam na inżynierów.

Pozdro

ps - obrażenia dzielą się na dwa typy: fizyczne i magiczne. To zostało poprawione.

Strefy ataków dzielą się na wręcz (fizyczne), dystansowe i magiczne (uroki).

_________________
Mój kanał na YT

Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia.
Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć.
Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha.


4 Sty 2020, o 17:33

Podziękowali: Knoxi (5 Sty 2020, o 22:59)
Profil WWW
Współpracownik Gnarla

Rejestracja: 27 Lis 2012, o 18:09
Posty: 222
Podziękowano: 507 razy
Otrzymanych podziękowań: 216 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Mosiu - zmiany
Szymdaro napisał(a):

ps - obrażenia dzielą się na dwa typy: fizyczne i magiczne. To zostało poprawione.

Strefy ataków dzielą się na wręcz (fizyczne), dystansowe i magiczne (uroki).



Moim zdaniem jest to mylące,bo z tego co mi wiadomo to "trutki" (latające i zatrucie) działały na daną strefę,a nie rodzaj obrażeń. W swoim poście słowo obrażeń źle użyłem, fakt, ale chodziło mi o strefę, z której dmg się zmniejsza :)


4 Sty 2020, o 17:40
Profil
Inżynier

Rejestracja: 3 Mar 2017, o 22:47
Posty: 128
Podziękowano: 81 razy
Otrzymanych podziękowań: 75 razy
Nick w grze: Malibu
Serwer: Tolnor
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Mosiu - zmiany
Hej. Od dawna były błędy w opisach skili w grze, wartość opisu umiejętności była inna niż prawdziwa wartość kodu. Od jakiegoś czasu pracowaliśmy nad tym, i przy najbliższym upku miały zostać wgrane poprawione opisy w grze, niestety przez ddosy zmiany zostały wgrane wcześniej.

Zostały aby poprawione opisy w grze, w samych skillach nic nie zostało zmienione- wszystko jest tak jak było wcześniej, zostały poprawione tylko opisy w grze.

Nie tylko u mosia opis się nie zgadzał, praktycznie każda profesja miała po kilka takich błędów- na blogu zostanie podane info

Up dla przykładu. Przed zmianą
Opis skila w grze podpalenie- zabierana mana 25
Wartość kodu podpalenie- zabierana mana 30
Faktyczna wartość zabieranej many w walce 30

Po zmianach opisu
Opis skila w grze podpalenie- zabierana mana 30
Reszta zostaje tak samo

To jest oczywiśccie tylko przykład, ale mam nadzieję że wszyscy to zrozumieją ;P

_________________
Malibu/Malibek- Tolnor
MaliHc- HC
Malibuostl- Ostlor



4 Sty 2020, o 17:46

Podziękowali: Knoxi (5 Sty 2020, o 23:00)
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 18 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 30 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron