Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

Quest Prawdziwe Kłamstwa
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=86&t=47950
Strona 1 z 1

Autor:  Dombero [ 22 Lip 2016, o 23:45 ]
Temat postu:  Quest Prawdziwe Kłamstwa

Serwer: S1
Nazwa postaci: Domberer
Czas:
Opis:
Witam.
W Quescie Prawdziwe Kłamstwa pomogłem wszystkim naukowcom i nie dostałem receptury na aquapeta. Rozumiem ze nie zawsze się dostaje, ale robiłem tak samo jak koledzy i oni dostali. W trakcie całego questu miałem problemy także z npc. Po każdej interakcji z nimi nie mogłem nic dalej zrobić. Cały czas musiałem robić relogi, możliwe ze to miało jakiś wpływ. Rozmawiałem o tym z gm'em dowiedziałem się że otrzymanie receptury jest zależne od tego w jaki sposób będzie się rozmawiało z npc, ale tak jak pisałem robiłem quest tak samo jak moi koledzy. Proszę o kontakt jeżeli mam podać więcej szczegółów lub reset questa.

Autor:  Nazgull [ 23 Lip 2016, o 00:22 ]
Temat postu:  Re: Quest Prawdziwe Kłamstwa

Masz po 1 pkt od każdego NPC, zamiast pracować z każdym z nich trzeba się było skupić na jednym. Rlg nie mają wpływu na wykonanie questa, gdyby miały nie mógłbyś go kontynuować ponieważ brakowało by Ci tzn oznaczenia. Reset questa nie wchodzi w grę. Co do wykonywania tak jak koledzy to wystarczy jeden szczegół przegapić i już nici z przepisu a najlepiej samemu czytać uważnie dialogi a nie patrzeć na kolegów.

Autor:  Dombero [ 23 Lip 2016, o 11:07 ]
Temat postu:  Re: Quest Prawdziwe Kłamstwa

Dobrze rozumiem, ale jednak relogając cały czas quest robi się dużo dłużej a to już raczej jest błąd. Teraz nie mówię już o recepturze tylko o samym quescie.

Autor:  Treamer [ 23 Lip 2016, o 20:55 ]
Temat postu:  Re: Quest Prawdziwe Kłamstwa

W takim razie podrzuć jakieś screeny lub opisz sytuację w jakiej ten błąd występuje.

Autor:  Nazgull [ 23 Lip 2016, o 22:24 ]
Temat postu:  Re: Quest Prawdziwe Kłamstwa

Nie mamy wpływu na to kiedy gracz rlg, jeśli jest to przez błąd gry to poproszę szczegółowy opis sytuacji najlepiej poparty ss, natomiast jeśli przyczyna rlg była niezależna od serwera/kodu gry to takim sytuacjom nie jesteśmy w stanie zapobiec. Jeśli oczekujesz, że po każdym rlg etap automatycznie awansuje w najlepszej opcji na kolejny to nie ma takiej możliwości bo wystarczyłoby robić rlg i mieć max nagrody bez czytania i wysiłku w 5 minut...

Autor:  Dombero [ 25 Lip 2016, o 00:10 ]
Temat postu:  Re: Quest Prawdziwe Kłamstwa

SS niestety nie mam, bo myslałem że to tylko mi, ale popytałem innych i też mieli ten problem, a błąd pojawiał się po każdej interakcji z npc po walce z nim, wtedy kiedy był napad na labolatorium, oni leżeli na ziemi i trzeba było ich obudzic i wtedy była walka, i własnie po tej walce miałem w quescie napisane było żebym porozmawiał z danym npc i gdy klikałem na niego to widniał tylko napis [bywaj], po relogu było wszystko ok ale jednak troche mnie to zniechęciło do robienia questa, i nie chodzi tu juz o mnie tylko o innych graczy, bo mogą sie przez to zniechęcić do gry.

Autor:  Voliene [ 25 Lip 2016, o 13:34 ]
Temat postu:  Re: Quest Prawdziwe Kłamstwa

Dombero napisał(a):
SS niestety nie mam, bo myslałem że to tylko mi, ale popytałem innych i też mieli ten problem, a błąd pojawiał się po każdej interakcji z npc po walce z nim, wtedy kiedy był napad na labolatorium, oni leżeli na ziemi i trzeba było ich obudzic i wtedy była walka, i własnie po tej walce miałem w quescie napisane było żebym porozmawiał z danym npc i gdy klikałem na niego to widniał tylko napis [bywaj], po relogu było wszystko ok ale jednak troche mnie to zniechęciło do robienia questa, i nie chodzi tu juz o mnie tylko o innych graczy, bo mogą sie przez to zniechęcić do gry.




Rzeczywiście, istnieje ten błąd, ale czy jest taki problematyczny? Te 3 relogi= 1 minuta gdzieś?
Ale można błąd poprawić ;)

Autor:  Treamer [ 29 Lip 2016, o 13:34 ]
Temat postu:  Re: Quest Prawdziwe Kłamstwa

Błąd że należy relogać występuje kilka razy, bo nie zawsze pojawiają się npc i w jedym przypadku mob do bicia. Jednak nie powoduje on nie otrzymania przepisu.
Sprawdzałem dziś rano :)

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/