Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

iskra a kulka i "kochane" procenty
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=88&t=28578
Strona 1 z 1

Autor:  gregor86 [ 24 Maj 2013, o 14:10 ]
Temat postu:  iskra a kulka i "kochane" procenty

Mam nadzieje ze w dobry dziale pisze :)

Skoro iskre mam rozwinieta na 1 (szansa trafienia 100%) a kule na 7 (szansa 115%) to dlaczego w tej samej turze i przy daniu tylu samo PA (2) iskra ma wieksza szanse na trafienie niz kulka? Pytałem GM-ów na moim serwerze ale niestety wszyscy odsyłają mnie do dryga ;)

UP
Dlaczego ataki obszarowe u MO nie są brane pod uwagę przy sprawdzaniu komeda /stats? niejednokrotnie przy biciu mieska zdaza sie ze przy 4 atakach (2x89% i 2x 85%) jeden z mobków nie otrzymuje zadnych obrazeń ( co teoretycznie jest niemozliwe ;)

Autor:  rzuff [ 24 Maj 2013, o 15:18 ]
Temat postu:  Re: iskra a kulka i "kochane" procenty

Trochę pokręciłeś, szansa kuli na 7 i iskry na 1 jest taka sama, wynosi 115% (wg opisu).

Ale faktem jest, że iskra ma troszkę (1%) wyższą szansę na wejście ataku, w sumie to często starałem się dobić przeciwnika iskrą z racji tego, że jest ciut większe prawdopodobieństwo że wejdzie.

Wytłumaczyłbym to zaokrągleniami, jest to bazowa wartość iskry, kula jest rozwinięta i pewnie w którymś miejscu nie wpisano wartości szansy, ale wyliczono ją z poziomu poprzedniego.



Co do statsów wiele razy dyskutowane było o niedociągnięciach w tej komendzie.

Autor:  koperek [ 24 Maj 2013, o 15:32 ]
Temat postu:  Re: iskra a kulka i "kochane" procenty

obszarówki deszcz/grad musiałyby być liczone w zależności od tego ilu przeciwników się znajduje naprzeciwko np 5 wilków brane jako 5 ataków i z tego liczone który trafi który nie, co według mnie jest bez sensu, inna sytuacja meteor, który jak wiemy nie zawsze sięga wszystkich wrogów

Autor:  gregor86 [ 27 Maj 2013, o 13:04 ]
Temat postu:  Re: iskra a kulka i "kochane" procenty

Fakt mój błąd jeśli chodzi o tą szanse:/ gdzieś musiałem się zakręcic, ale nie zmienia to faktu że prc patrząc na opie powinien być taki sam:) a co do komendy stats... Niedociągnięcia, błąd, itp w narzędziu które jest standardowym "narzędziem obrony" ekipy przy każdej dyskusji o procentach?

P.S.
Jeszcze jedna rzecz a nie chce nowego tematu zakładać. Przy wbijaniu wrażki wiecej niz 1x w bosa (np. 2PA i druga wrażka 1PA) często zdarza sie sytuacja w krórej szansa na wbicie jest taka sama^^ ktoś mi to moze wyjaśnić?

Autor:  rzuff [ 27 Maj 2013, o 13:52 ]
Temat postu:  Re: iskra a kulka i "kochane" procenty

gregor86 napisał(a):
P.S.
Jeszcze jedna rzecz a nie chce nowego tematu zakładać. Przy wbijaniu wrażki wiecej niz 1x w bosa (np. 2PA i druga wrażka 1PA) często zdarza sie sytuacja w krórej szansa na wbicie jest taka sama^^ ktoś mi to moze wyjaśnić?


Oczywiście, już wyjaśniam :)

W tej sytuacji boss nie dał punktów akcji na obronę przeciwko urokom, a szansa na trafienie wynika tylko z jego odporności.

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/