Forum - Taern.pl
https://play.taern.pl/

Błąd w umiejęnościach zmniejszających ilośc PA
https://play.taern.pl/viewtopic.php?f=88&t=43594
Strona 1 z 1

Autor:  Adso [ 31 Sie 2015, o 17:36 ]
Temat postu:  Błąd w umiejęnościach zmniejszających ilośc PA

Zauważyłem pewne przeoczenie. Umiejętności zmniejszające ilość PA działają o jedną rundę krócej niż w opisie. Efekt umiejętności rozpoczyna się od następnej rundy wiec powinien kończyć się również o jedną rundę później.

Autor:  Nephalem [ 1 Wrz 2015, o 02:06 ]
Temat postu:  Re: Błąd w umiejęnościach zmniejszających ilośc PA

Adso napisał(a):
Zauważyłem pewne przeoczenie. Umiejętności zmniejszające ilość PA działają o jedną rundę krócej niż w opisie. Efekt umiejętności rozpoczyna się od następnej rundy wiec powinien kończyć się również o jedną rundę później.

Przykładowo - zachwianie (precyzyjny strzał) znacznie zwiększa zużycie kondycji i prawie wszystkie pozostałe debufy zabierające PA robią coś jeszcze i na dobrą sprawę jedynym, który w rundzie wrzucanie nie robi nic jest rój os, reszta zadaje obrażenia w chwili wbicia i daje inne efekty od razu lub od następnej rundy.

Poza tym wszystkie buffy/debufy na ileś rund liczą się łącznie z rundą wbicia i to nigdy nie był błąd (inaczej 1 rundowe debufy by nie działały)

Autor:  Onion [ 1 Wrz 2015, o 19:05 ]
Temat postu:  Re: Błąd w umiejęnościach zmniejszających ilośc PA

Ok, ale popatrz jak działa wzmocnienie. Bo trwa 1 rundę dłużej niż jest pokazane. Ale osobiście uważam, że to właśnie przy wzmocnieniu zły czas jest pokazany w walce, bo jak już ikonka znika to jeszcze 1 rundę jest. Według mnie to jest do poprawy.

Autor:  Nephalem [ 1 Wrz 2015, o 20:19 ]
Temat postu:  Re: Błąd w umiejęnościach zmniejszających ilośc PA

Onion napisał(a):
Ok, ale popatrz jak działa wzmocnienie. Bo trwa 1 rundę dłużej niż jest pokazane. Ale osobiście uważam, że to właśnie przy wzmocnieniu zły czas jest pokazany w walce, bo jak już ikonka znika to jeszcze 1 rundę jest. Według mnie to jest do poprawy.

Dobrze pokazuje, działa to tak:
1) wrzucasz wzmocnienie, masz pokazane 3 rundy
2) konda rośnie po raz pierwszy, masz pokazane 2 rundy
3) konda rośnie drugi raz, masz pokazane 1 rundę
4) konda rośnie 3ci raz, buff znika

To działa w ten sposób, że nie tyle działa od następnej rundzie, ale działa w rundzie właściwej z efektem wywołanym na początku kolejnej, ale nie pokazuje jakby miało być na 4 rundy i działać przez 3 od kolejnej. Dziwnie to trochę jest, ale tak to wygląda:) Debuf do leczenia też tak działa, że wrzuca go na 1 więcej, niż rzeczywiście skutkuje.

Ale abstrahując od tematu tego co i na ile działa, to system walk został tak zbilansowany, że taka ilość rund jaka jest bo jakby była mniejsza/większa to dana profka/debuf/buff byłby za słaby/za mocny, więc nie jest to wina błędu w grze a balansu tejże gry. Można zmienić wyświetlanie (co wymaga pewnie wielu niepotrzebnie zmarnowanych przez programistów godzin i linijek kodu oraz później testów, lepiej wprowadzić inne, ważniejsze upki, (i podklasy?)), ale niczego to nie zmieni.

Autor:  Onion [ 1 Wrz 2015, o 20:42 ]
Temat postu:  Re: Błąd w umiejęnościach zmniejszających ilośc PA

No według mnie raczej źle działa. Dajmy na przykład takie krwawienie jak "kółeczko" znika to obrażeń już nie dostajemy. Tak samo jest z buffami od ryca, debuffami vd/sh/luka. Ale tylko jedna umiejętność działa jak już kółeczko znika. Wystarczy dodać przy wrzuceniu debuffa liczbę 4 to przy ostatnim działaniu bedzie miało 1 i w next rundzie już go nie będzie.
Odzwyczajenie może i duże dla druidów, ale to jest bardziej logiczne i lepiej widoczne.

Autor:  Adso [ 2 Wrz 2015, o 00:31 ]
Temat postu:  Re: Błąd w umiejęnościach zmniejszających ilośc PA

Nephalem napisał(a):
Przykładowo - zachwianie (precyzyjny strzał) znacznie zwiększa zużycie kondycji i prawie wszystkie pozostałe debufy zabierające PA robią coś jeszcze i na dobrą sprawę jedynym, który w rundzie wrzucanie nie robi nic jest rój os, reszta zadaje obrażenia w chwili wbicia i daje inne efekty od razu lub od następnej rundy.


Właśnie o to "lub od następnej rundy" mi chodzi. Czyli efekt który zaczyna działać od następnej rundy tak jak ujemne PA trwa o jedną rundę za krótko. A przecież można to łatwo rozwiązać, przykładem jest właśnie wspomniane wzmocnienie które działa jeszcze wtedy gdy nie ma już ikony tego buffa.

BTW
Nephalem napisał(a):
Można zmienić wyświetlanie (co wymaga pewnie wielu niepotrzebnie zmarnowanych przez programistów godzin i linijek kodu oraz później testów, lepiej wprowadzić inne, ważniejsze upki, (i podklasy?)), ale niczego to nie zmieni.


Mam przez to rozumieć, że to ty jesteś od tego by oceniać co jest dla kogo ważniejsze i ile godzin "zmarnują" programiści na te mniej ważne rzeczy?
Wybacz ale jakoś nigdzie nie doczytałem, że należy zgłaszać tylko te "ważne" błędy.

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/