Strona 1 z 1 |
[ 9 posty(ów) ] |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Ninja- BY Bosman519
Ninja- BY Bosman519
Autor | Wiadomość |
---|---|
Taernijczyk z ekwipunkiem
|
Witajcie mam mały pomysł na nową profesję " Ninja", wiem że takie tematy były, aczkolwiek też wiem że były nie udane .
1. Co to ninja 2. Umiejętności ninji (opis) 3. Wady i zalety 4. Główne parlamenty 1. Ninja – rodzaj japońskich wojowników specjalizujących się w szpiegowaniu, zamachach i sztukach walki. Wojownicy ninja brali udział w tajnych operacjach i zamachach, służyli również jako najemnicy, a przede wszystkim jako wyspecjalizowani zabójcy.Byli bardzo zręczni dzięki temu rzadko kto go trafił. 2. Na 2 lvl - Cios shinobi-gatana ( podstawowy cios bronią ((mieczem,kijem)atak fizyczny, zadaje obrażenia niewielkie ale skuteczniejsze niż nawet Rycerz czy Sheed), - Na 1 poziomie zadawał by obrażenia 90% skuteczność ataku wynosiła by 90%(kondycja 14) - Na 2 poziomie obr. 105% oraz skuteczność 105% (kondycja 16) - Na 3 poz. obr. 122% skuteczność 115% (kondycja 18) - Na 4 poz. obr. 126% skut. 125% (kondycja 22) - Na 5 poz. obr. 135% skut. 140% (kondycja 25) - Na 6 poz. obr. 140% skut. 145% (kondycja 28) - Na 7 poz. obr. 148% skut. 160% (kondycja 32) 5 lvl- Ninjutsu ( "Jest to technika do działań w ukryciu",dzięki tej technice postać jest bardziej chroniona((Buff)) - Na 1 poziomie dawało by obronę fizyczną oraz dystansową +15% ( Mana 15, trudność 78) - Na 2 poz. Obrona fiz. i dyst. +20% ( Mana 20, trudność 75) - Na 3 poz. Obrona fiz. i dyst. +28% ( Mana 23, trudność 72) - Na 4 poz. Obrona fiz. i dyst. +30% ( Mana 26, trudność 69) - Na 5 poz. obrona fiz. i dyst. +35% ( Mana 28, trudność 67) - Na 6 poz. obrona fiz. i dyst. +38% ( Mana 30, trudność 65) - Na 7 poz. obrona fiz. i dyst. +42% ( Mana 32, trudność 63) 8 lvl- Kunai- {atak dystansowy}(( był to po prostu mały nóż do rzucania, o ile mi wiadomo to są takie nożyki dostępne u kowala. Te nożyki można by było u ninja "włożyć" w miejscu tarczy)) - 1 poziom obrażenia 130% szansa trafienia 105% ( 16-kondycji ) - 2 poz. obr. 120% szans. traf. 109% ( 20-kondycji) - 3 poz. obr. 125% szans. traf. 111% (23-kondycji) - 4 poz. obr. 132% szans traf. 120% (25-kondycji) - 5 poz. obr. 138% szans. traf. 125% (28-kondycji) - 6 poz. obr. 145% szans. traf. 129% (30-kondycji) - 7 poz. obr. 156% szans. traf. 132% (34-kondycji) 12 lvl- Załamanie serca (Buff(( Zmniejsz zadawane obrażenia magiczne)) - 1 poziom obrażenia magiczne -20% ( Mana 16, trudność) - 2 poz. obr. mag. -24% ( Mana 20, trudność 100) - 3 poz. obr. mag. -26% ( Mana 24, trudność 95) - 4 poz. obr. mag. -28% ( Mana 26, trudność 90) - 5 poz. obr. mag. -30% ( Mana 30, trudność 85) - 6 poz. obr. mag. -32% ( Mana 34, trudność 80) - 7 poz. obr. mag. -36% ( Mana 38, trudność 75) 15 lvl- Zasadzka (Debuff(( obniża każdą strefę ataku przeciwnika)) - 1 poziom obniżało by obronę fizyczna oraz dystansową -15% ( Mana 22, trudność 95) - 2 poz. obrona fiz. i dyst. -21% ( Mana 25, trudność 90) - 3 poz. obrona fiz. i dyst. -26% ( Mana 28, trudność 85) - 4 poz. obrona fiz. i dyst. -30% ( Mana 31, trudność 80) - 5 poz. obrona fiz. i dyst. -34% ( Mana 34, trudność 75) - 6 poz. obrona fiz. i dyst. -36% ( Mana 36, trudność 70) - 7 poz. obrona fiz. i dyst. -40% ( Mana 39, trudność 65) 18 lvl- Sai ( inaczej " róg śmierci " potężny atak fizyczny zadający krwawienie za każdym ciosem ostrego miecza )) - 1 poz. obrażenia 160% szansa trafienia 110% ( Krwawienie obr. 70%, czas3) ((kondycja 27)) - 2 poz. obr. 175% szans. traf. 118% (krwawienie obr. 76%, czas3) ((kondycja 32)) - 3 poz. obr. 186% szans. traf. 125% (Krwawienie obr.85%, czas3) ((kondycja 36)) - 4 poz. obr. 200% szans. traf. 132% (Krwawienie obr.92%, czas3) ((kondycja 40)) - 5 poz. obr. 220% szans. traf. 146% (Krwawienie obr.100%, czas3) ((kondycja 43)) - 6 poz. obr. 232% szans. traf. 152% (Krwawienie obr.105%, czas3) ((kondycja 44)) - 7 poz. obr. 248% szans. traf. 160% ( Krwawienie obr.110%, czas3) ((kondycja 46)) 22 lvl- Szturm miecza (Powoduje skuteczność ataku wybranej postaci i zwiększa atak jak i fizyczny tak i dystansowy.((Buff)) - 1 poziom zadawane obrażenia +10% skuteczność ataku +10% (kondycja 8, mana 12, trudność 90) - 2 poz. zad. obr. +15% skut. +15% (kondycja 10, mana 16, trudność 85) - 3 poz. zad. obr. +20% skut. +20% (kondycja 14, mana 20, trudność 80) - 4 poz. zad. obr. +24% skut. +24% (kondycja 18, mana 24, trudność 75) - 5 poz. zad. obr. +26% skut. +26%(kondycja 22, mana 28, trudność 70) - 6 poz. zad. obr. +30% skut. +30% (kondycja 26, mana 31, trudność 65) - 7 poz. zad. obr. +35% skut +35% (kondycja 30, mana 33, trudność 60) 26 lvl- Deszcz Kunai (Atakuje kilka Potworów/Graczy jeżeli są w grupie((po jednym razie)Lecz jest to bardzo wyczerpujący atak wręcz)) - 1 poziom obrażenia 90% szansa na trafienie 100% (kondycja 35) - 2 poz. obr. 105% szans. traf. 105% (kondycja 40) - 3 poz. obr. 115% szans. traf. 110% (kondycja 45) - 4 poz. obr. 130% szans. traf. 115% (kondycja 50 ) - 5 poz. obr. 140% szans. traf. 120% (kondycja 56) - 6 poz. obr. 150% szans. traf. 125% (kondycja 61) - 7 poz. obr. 155% szans. traf. 128% (kondycja 67) 30 lvl- Ostatnie tchnienie(Buff obszarowy(( Ninja resztkami sił wyłania z graczy ducha dającym im PA oraz zwiększoną obronę przed atakami dystansowymi)) - 1 poziom PA +1 obrona dystansowa +15% (kondycja 3, mana 40, czas 2, trudność 100) - 2 poz. PA +1 obrona dyst. +20% (kondycja 5,mana 46, czas 2, trudność 95) - 3 poz. PA +1 obrona dyst. +24% (kondycja 10,mana 52 , czas 2, trudność 90) - 4 poz. PA+1 obrona dyst. +26% (kondycja 15,mana 56, czas 2, trudność 85) - 5 poz. PA +2 obrona dyst. + 30% (kondycja 20,mana 60, czas 3, trudność 80) - 6 poz. PA +2 obrona dyst. +32% (kondycja 25,mana 64, czas 3, trudność 75) - 7 poz. PA +2 obrona dyst. + 35% (kondycja 30,mana 66, czas 3, trudność 70) 3. Wady i zalety - Wady : *Trzeba zatroszczyć się nie tylko o kondycje, ale i w manę *Słaba odporność na uroki *Wymaga skupienia gracza w czasie gry - Zalety *Dobry w PvP *Całkiem pokaźna liczba debuffów oraz bufuf *Atak obszarowy *Silne ataki wręcz. 4. Główne parlamenty - Zręczność - Siła - Kondycja - Mana PS. Piszcie co trzeba poprawić,czy to ma sens, czy to jest warte mego czasu THE END _________________ BosMan519 Somnus(s3)- Druid (off) Vixona(s3)- VooDoo (on) Na kolana padam tylko przed Bogiem więc nie licz że klęknę na glebę przy tobie... Ostatnio edytowany przez bosman519, 28 Sty 2012, o 16:03, edytowano w sumie 1 raz |
28 Sty 2012, o 15:31 |
|
Uczeń Simona
|
Niestety,ale zes tego ninje zrobil tak silnego,ze w pt zastapilby inne,posiada atak obszaorwy i zwykle,moze sie swietnie bronic i ten debuff obszarowy,ktory sprawi,ze ryc przejdzie na 2 plan.
_________________ wrócę na s4 !i będę w top milion. |
28 Sty 2012, o 15:38 |
|
Błądzący w Tunelach
|
1. Mylisz debuffy z buffami.
2. Generalnie ok, ale postac nie do uwalenia w pvp. Chyba, ze sheed/drut ew. vd, reszta nie ma wiekszych szans. 3. Zdolnosc z 18 i 30 lvlu - przegiecie. Atak za mocny, buff... daj pan spokoj. 4. Obszarowka zbyt duzy dmg, celnosc. 5. Szturm miecza - zbyt male koszta w manie/kondzie, za duze profity. Brak czasu trwania. 6. Zasadzka i Kunai w miare w porzadku, ale cos za male koszty przy takich statach. Ogolnie, to w miare ok. _________________ Nie z krzyża jestem zdjęty - Bóg. Ani czerwonej gwiazdy starzec. Kocham czerń, kocham noc, Pluję na prawo, bo kocham wolność. |
28 Sty 2012, o 15:43 |
|
Uczeń Heremona
|
Postać jest stanowczo za silna.
cios Sai +szturm miecza i mamy skuteczność łucznika z obrażeniami na poziomie barbarzyńcy + tragiczne w skutkach dla przeciwnika krwawienie. Ostatnie tchnienie = masakryczne przegięcie Deszcz kunai ?? jak to sobie wyobrażasz?? musiał by chyba taką płapkę chyba ze 3 rundy zakładać i wtedy by mu się raz udało zaatakować (ogólnie dałeś tej postaci zalety wielu innych postaci tak naprawdę nie dając jej niczego nowego ) Tak jak zauważyłeś kolejny niezbyt dobry pomysł na taką profesję , ale jak dopracujesz - zrównoważysz do siły innych postaci + dasz jakiś atak naprawdę inny to może coś z tego będzie. _________________ Saintx - Sheed 44Lv (w stanie spoczynku) Siantx - Druid 51Lv (skacze po wieży) |
28 Sty 2012, o 15:45 |
|
Współpracownik Gnarla
|
Szturm i ten atak obszarowy i dmg :\ ale ogólnie spox.
|
28 Sty 2012, o 15:52 |
|
Pogromca Valdaroga
|
Ryc? Co ma "to coś" do ryca?
Ninja jest odpowiednikiem shiida, czyli wojownika zakonu. Zarówno fabularnie, jak i pod względem umiejętności. Nawet widać to w Twoim opisie (trudno trafić - przecież o to chodzi w umce "uniki".) Cytuj: 5 lvl- Ninjutsu ( "Jest to technika do działań w ukryciu",dzięki tej technice postać jest bardziej chroniona((Debuf)) Wiesz czym się różni debuff od buffa? Rozumeim że ta umiejętność, tak jak kilka innych, wzmacnia przeciwnika... Widoczny power-gaming. Ogromne obrażenia, potęgowane dobrym buffem. Potężna obrona (aż trzy buffy). Ryc + "to coś" sprawi, że najpotężniejsze moby będą tylko workami do bicia. Nawet pokusiłbym się wtedy o valdaroga bez druida, bo wendi to byłby standard. Cytuj: *Słaba odporność na uroki Hę? Czym to się wyraża? Niby łucznik, sheed i barba miałyby lepsze odporności? |
28 Sty 2012, o 15:56 |
|
Taernijczyk z ekwipunkiem
|
Sorki za pomyłkę (jeszcze dość nie odróżniam debufuf i byfuf jeszcze raz sorki już będę pamiętał ):( Oczywiście już zmieniam
Oceniajcie dalej i czy mam zacząć na nowo czy z tym popracować ?? _________________ BosMan519 Somnus(s3)- Druid (off) Vixona(s3)- VooDoo (on) Na kolana padam tylko przed Bogiem więc nie licz że klęknę na glebę przy tobie... Ostatnio edytowany przez bosman519, 28 Sty 2012, o 18:50, edytowano w sumie 1 raz |
28 Sty 2012, o 16:06 |
|
Chodząca legenda
|
Sporo błędów, przekokszone niektóre umki tak jak pisali poprzednicy, można się było bardziej postarać.
"22 lvl- Szturm miecza (Powoduje skuteczność ataku " zupełnie bez sensu, każdy atak ma skuteczność, jak można ją powodować? _________________ Mój kanał na YT Życie jest jak szachy: albo posuwasz królową, albo bijesz konia. Życie jest jak szachy: najbardziej żałujemy ruchów, których nie możemy cofnąć. Prawdziwie wolnym człowiekiem jest tylko ten, kto nikogo nie kocha. |
28 Sty 2012, o 16:38 |
|
Uczeń Heremona
|
Ja tu widzę sheeda walczącego mieczem z niektórymi umiejętnościami wziętymi z rycerza (np trans), atakiem obszarowym i wtapianiem. Przy większości umiejętności nie napisałeś jak długo powinny one trwać (albo chodziło Ci po prostu o to, że mają trwać jedną turę). Krwawienie przy rogu śmierci jest ponad 2-krotnie większe niż przy latającym kolanie, przez co jest to stanowczo za silny skill. Część z tych umiejętności chciałabym zobaczyć u sheeda po wprowadzeniu podklas (zwłaszcza odpowiednik transu czy atak obszarowy, choć słabszy niż tutaj).
Ogólnie jestem na nie, choć część z tych pomysłów można wykorzystać w przyszłości do podklas (nie wiem na jakim etapie są prace). Jeśli już wprowadzać nową klasę to nie na zasadzie kopiowania ciekawszych um innych klas, a stworzenia czegoś nowego. Jest to swoją drogą jeden z lepszych opisów proponowanej nowej postaci (i chyba jedyny dla sheeda) i za to należy Ci się plus. _________________ REDDE, QUOD DEBES ACCUSARE NEMO SE DEBET ACTUS HOMINIS,NON DIGNITAS IUDICETUR DA MIHI FACTUM, DABO TIBI IUS |
28 Sty 2012, o 19:44 |
|
Strona 1 z 1 |
[ 9 posty(ów) ] |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 127 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |