Strona 1 z 1 |
[ 7 posty(ów) ] |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Exp w grupie.
Autor | Wiadomość |
---|---|
Uczeń Simona
|
Witam, z góry chcę napisać, że szukałem podobnego tematu w opcji "szukaj" i nie znalazłem.
Według mnie exp który dostajemy w grupie , jest nie sprawiedliwie rozdawany. Powinno być tak, że gracz który zadaje więcej dmg, dostaje więcej expa. Przpuścmy, że zabicie "ichitiona" 4 graczy dostaje po 3k expa. Niektórzy bili więcej, niektórzy mniej ( druid ew. voodoo ) Powinno być tak: 4 graczy bije ichiego, standardowo np. każdy dostaje na start 3k expa lub podzielone ile tam za ichiego w sumie się dostaje, a ten który zadał więcej dmg dostaje dodatkowy exp. Dla mnie to jest bez sensu, jak gracz wbija na koniec duszka, walnie 3x z kulki i zgarnia więcej odemnie bo ma większy lvl... A ja się męcze 3 tury żeby go chlapać ile wlezie _________________ Edon S1 - 48 [off] Nedonowy S1 20 Druid [on] |
31 Sty 2012, o 21:49 |
|
Błądzący w Tunelach
Rejestracja: 23 Maj 2011, o 12:50 Posty: 112 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 20 razy Nick w grze: Wolfheart |
Poroniony pomysł.
Są postacie od zadawania obrażeń i postacie, które ułatwiają zadawanie obrażeń i zmniejszają ryzyko deda. Przeszkadza Ci, że druid lub vd zadają mało dmg? To ich nie bierz na insty, zobaczymy czy dasz radę bez porządnych debuffów i leczenia. Widzę, że grasz MO. No i jesteś właśnie od zadawania obrażeń. I tak masz względnie najłatwiejszą grę. Niektóre klasy muszą często poważnie osłabiać obronę, żeby starczyło PA na porządne buffy/leczenie. I kto Ci wbija na koniec duszka? Jak z kimś idziesz na instancje to z reguły bijesz od początku od końca razem. Raz jeszcze, kompletnie poroniony pomysł. |
31 Sty 2012, o 21:57 |
|
Uczeń Heremona
|
Z pewnego punktu widzenia twoje stanowisko jest słuszne - jednak Druid/VD nie są w stanie zadawać dużych obrażeń , ich zadaniem jest chronienie innych graczy (czy to przez odzysk życia czy osłabienie przeciwnika).
Jak by wyprowadzić jakiś skrypt który by obliczał bardziej zrównoważony exp w stosunku do wkładu w walkę mogło by się okazać że taki Driud tak naprawdę zrobił dużo więcej od ciebie mimo , że samemu bosowi zadał ledwie 20% tych obrażeń co ty. Podział expu wg. posiadanego Lv jest więc w pewnym sensie sprawiedliwy. I co ważne zrozumiały dla wszystkich. _________________ Saintx - Sheed 44Lv (w stanie spoczynku) Siantx - Druid 51Lv (skacze po wieży) |
31 Sty 2012, o 21:58 |
|
Błądzący w Tunelach
|
Jeżeli exp miałby być liczony od ilości zadawanych obrażeń przez daną klasę postaci, to druid/vd dostawaliby o wiele razy mniej expa niż pozostałe profesje. Zauważ, że przy każdym lepszym bossie, to właśnie druid ma największe zasługi w drużynie takie jak : leczenie, odczarowanie, korzenie itd. Jego zadaniem jak zapewne wiesz, nie jest zadawanie potężnych obrażeń. Idąc Twoim tokiem myślenia, druid musiałby zrezygnować z chodzenia na bossy w drużynie, ponieważ dostanie najmniej doświadczenia. Nie wspominam już o rycerzu, który prawdziwe zadawanie obrażeń zaczyna od 2-3 rundy, a idąc załóżmy na Fyodora otrzymuje korzenie i może sobie kamieniami porzucać (nie biorę pod uwagę odczarowania).
Pomysł fatalny, można zmienić przelicznik rozdawania doświadczenia, ale nie pod względem zadawanych obrażeń. |
31 Sty 2012, o 23:39 |
|
Pogromca Valdaroga
|
nie jestem pewna czy dobrze pamiętam, ale chyba kojarzę z taerniaka? że kiedyś tak właśnie było, eksp zależał od zasług. zostało to zmienione i wg mnie bardzo dobrze że tak się stało.
jedyny problem powstaje w sytuacji jaką podajesz, że ktoś się nieelegancko wbija do grupy pod sam koniec walki z silnym mobem - no ale blokowanie drużyny jest teraz jeszcze łatwiejsze i trudniej o tym zapomnieć, więc rozumiesz;p (a przyznawanie ekspa według zadanych obrażeń to gigantyczna bzdura, panowie wyżej dobrze wytłumaczyli dlaczego.) |
1 Lut 2012, o 05:12 |
|
Uczeń Simona
|
Ta jakby samo dmg liczyło sie w walce drużynowej. Właśnie po to jest tyle klas (niedługo podklas) aby ktoś zadawał dmg inny leczył a jeszcze kto inny bufował i debufował. Przelicznik jaki zaproponowałeś kiedyś był nawet pamiętam liczony był z zasług (po walce zawsze są podawane jako jeden z parametrów) niestety zasługi podnosiliśmy jedynie za zadawane obrażenia, było to niesprawiedliwe i zostało zmienione (i chwała za to )
Pomysł nieprzejdzie jeśli już zmieniać coś to można by było wrucić do zasług lecz zasługi powinno dostawać nietylko za zadane dmg lecz także przyjęte za bufy i inne żeby było sprawiedliwie. _________________ Krzychuw - Rycek 118 lvl s1 |
1 Lut 2012, o 18:08 |
|
Współpracownik Gnarla
|
Pomysł na jakieś 100 % nie przejdzie więc sie nawet nie staraj.Chamskie jest to jak ktoś wbija na koniec walki to dostaje wiecej doświadczenia , ale można grupe blokować , a na lepszych monstrach są specjalne instancje żeby nikt nie wbił.
|
1 Lut 2012, o 20:34 |
|
Strona 1 z 1 |
[ 7 posty(ów) ] |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 128 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |