|
|
Strona 3 z 3 |
[ 24 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2, 3 |
| Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Zbiór przemysleń i propozycji
| Autor | Wiadomość |
|---|---|
|
Jedną nogą w Haligardzie
Rejestracja: 31 Gru 2011, o 01:25 Posty: 36 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz |
Ithuriel - poruszyłeś bardzo ciekawą kwestię, która od dawna i mnie nurtowała. Otóż chodzi mi tę "wyimaginowaną przypadkowość" zdarzeń.
Jak wszyscy wiemy każde zdarzenie w grze jest określone przez wartość procentową szansy zaistnienia tegoż zdarzenia. Niezależnie więc od wszystkich wspaniałych wyliczeń matematycznych ostatecznie otrzymujemy wartość od 0% do 100% (przy niektórych umiejętnościach lub czarach pojawia co prawda np 120% - co niczego nie zmienia gdyż oznacza dokładnie 100% szans na zdarzenie). No i teraz dochodzi do głosu generator liczb losowych z przedziału 0-100. Taki generator generuje liczby tylko teoretycznie losowe Na to jak jest naprawdę i co można w tej kwestii zmienić aby zdarzenia były bardziej losowo nieprzewidywalne, może się wypowiedzieć tylko autor tego programu |
| 2 Lut 2012, o 22:58 |
|
|
Uczeń Simona Rejestracja: 17 Paź 2010, o 18:46 Posty: 54 Miejscowość: Siemianowice. Podziękowano: 3 razy Otrzymanych podziękowań: 2 razy |
Takie małe podsunięcie pomysłu :
Może jakaś mapa z nowym podziemnym miastem ? _________________ Edon S1 - 48 [off] Nedonowy S1 20 Druid [on] |
| 3 Lut 2012, o 19:50 |
|
|
Błądzący w Tunelach Rejestracja: 24 Maj 2012, o 20:40 Posty: 129 Miejscowość: Bydgoszcz Podziękowano: 4 razy Otrzymanych podziękowań: 4 razy |
Polkot napisał(a): Ithuriel - poruszyłeś bardzo ciekawą kwestię, która od dawna i mnie nurtowała. Otóż chodzi mi tę "wyimaginowaną przypadkowość" zdarzeń. Jak wszyscy wiemy każde zdarzenie w grze jest określone przez wartość procentową szansy zaistnienia tegoż zdarzenia. Niezależnie więc od wszystkich wspaniałych wyliczeń matematycznych ostatecznie otrzymujemy wartość od 0% do 100% (przy niektórych umiejętnościach lub czarach pojawia co prawda np 120% - co niczego nie zmienia gdyż oznacza dokładnie 100% szans na zdarzenie). No i teraz dochodzi do głosu generator liczb losowych z przedziału 0-100. Taki generator generuje liczby tylko teoretycznie losowe Na to jak jest naprawdę i co można w tej kwestii zmienić aby zdarzenia były bardziej losowo nieprzewidywalne, może się wypowiedzieć tylko autor tego programu Hmm... ten problem wciąż występuje... czy kiedyś będzie usunięty? _________________ "To nie bug. Tak ma być..." "Procenty działają" Pety dopracowane Podklasy zrobione |
| 10 Paź 2012, o 01:03 |
|
|
Chodząca legenda Rejestracja: 21 Sty 2011, o 19:01 Posty: 2181 Podziękowano: 262 razy Otrzymanych podziękowań: 697 razy Nick w grze: desacred |
To nie błąd tylko statystyka.
ech, odgrzebywać temat sprzed tylu miesięcy i to tylko po to żeby napisać że 'procenty źle działają'... zamykam - ironka _________________ "Fałszywa skromność to najgorszy rodzaj pychy." "Nie znam się, to się wypowiem." "Znam się na wszystkim, na niczym dobrze." |
| 10 Paź 2012, o 05:48 |
|
|
|
Strona 3 z 3 |
[ 24 posty(ów) ] | Idź do strony Poprzednia 1, 2, 3 |
|
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość |
| Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |
