Odpowiedz  [ 50 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5
 Dzień i noc 
Autor Wiadomość
Uczeń Simona
Awatar użytkownika

Rejestracja: 3 Mar 2011, o 21:40
Posty: 62
Miejscowość: Janów Lubelski
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Dzień i noc
RocKandRoll napisał(a):
Setny raz napiszę, nie ma pomysłów bez sensu.
;)
Ten pomysł jest bardzo klimatyczny, wyobraźcie sobie, że np. wiele postaci znika w nocy, pojawiają się nowe, zmieniają się moby, noc odkrywa nowe ekspowiska, nowe zlecenia i questy. ma inne dźwięki.
Idąc dalej, każda z klas mieć dodatkowe bonusy w nocy lub za dnia (minimalne, ale klimatyczne), to samo może być ze sprzętem, można mieć laskę, która w nocy ma +3% do dmg, itd itd, tutaj wyobraźnia nie zazna granic. To wszystko może stworzyć niesamowity klimat.

Oczywiście, to nie jest etap rozwoju gry, w którym wszyscy rzucą się do tworzenia zmian dobowych. Ale gdzieś w dalekiej przyszłości, na pewno jest to dobry kierunek do budowania klimatu.
:-)

Chyba najlepszy post w tym temacie.

_________________
s3-MichalR MO 46lvl


27 Lut 2012, o 17:16
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Paź 2011, o 12:07
Posty: 281
Podziękowano: 4 razy
Otrzymanych podziękowań: 24 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Dzień i noc
Idea piekna tylko patrzac na szybkosc wprowadzania zmian moze za pare lat. :) Chcecie szybko spektakularnych zmian?To dajcie tworcom gry na to srodki.

_________________
Znany jako:
Farguat Dru 64
SoulKnight Brb 37


27 Lut 2012, o 17:53
Profil
Pogromca Valdaroga
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Cze 2011, o 21:16
Posty: 1021
Podziękowano: 39 razy
Otrzymanych podziękowań: 175 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Dzień i noc
a ja osobiście jestem raczej przeciwko. myślę że takie rozwiązanie pasuje raczej do gier w których mamy jakiś określony dobowy cykl, pewną ilość akcji do wykonania każdego dnia, coś w tym rodzaju. w taernie tak nie jest, tutaj ten czas jest ciągły, kiedy logujemy się do gry ponownie fabularnie jesteśmy w dokładnie tym samym punkcie co w momencie wylogowania - czy to było godzinę czy miesiąc wcześniej.

do tego pomyślcie o takim szczególe - w questach często czytamy 'komuś gdzieś dzieje się krzywda, biegnij szybko na pomoc'. nie musimy tam iść od razu, czasem nam się nie chce, nie mamy ekipy, cokolwiek. i teraz - wprowadzenie nocy tylko podkreśli to że tego kogoś mordują od trzech dni a my nic z tym nie robimy, do tego w jakiś sposób udało im się przez te trzy dni nie zamordować go na śmierć ^^

poza tym jestem przeciwna jakiemukolwiek zmniejszaniu widoczności, mam słabe oczy;p a w taernie i tak mamy dużo ciemnych lokacji.


27 Lut 2012, o 18:24
Profil
Uciekinier Taernijczyk

Rejestracja: 23 Gru 2011, o 23:50
Posty: 3
Podziękowano: 2 razy
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Dzień i noc
Jak najbardziej pomysł mi się podoba, ale aby go wprowadzić warto wymyśleć dodatkowe zjawiska i bonusy np.

-magowie ognia nocą mogą mieć obniżone obrażenia (Bo moc czerpią ze słońca :P)
-ninja-zabójca (jeśli będzie taka podklasa sheeda) mają zwiekszoną celność
itp.

_________________
Sentil - druid s4


27 Lut 2012, o 20:30
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 2 Paź 2011, o 09:41
Posty: 12
Miejscowość: Opole
Podziękowano: 14 razy
Otrzymanych podziękowań: 4 razy
Nick w grze: Guzur
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Dzień i noc
Noc- zjawisko atmosferyczne które zachodzi również w naszej grze.

Ciemno wszedzie, głucho wszędzie- w oddali slychac ryk wilków i majaczenie duchow w Katakumbach.
W nocy wszystkie moby nie tylko wilki i duchy staja sie bardziej agresywne, lecz maja obnizona obrone fizyczna.

Przechadzajac sie w nocy po okolicach wioski romana, mozemy spotkac grupki pajakow ktore niszcza Romanowi plony. [( tutaj moze byc zlecenie np: Zabij 5 grupek pajakow w czasie nie dluzszym niz 30min. (nagroda ~700 expa, 1000 zlota./ zlecnie u wiedzmy na szkielety znika)]

Bagna- pamietasz graczu, te spokojnie bagna po ktorych przechadzales sie w ciagu dnia ?
Ha.! Zapomnij- przybyly tutaj grupy Ogrów, ktore sa jeszce bardziej agresywne niz te ktore spotykasz w ciagu dnia.

Jak myslisz, czy droga na zamek by expic na upadlych kusznikach lub duszkach bedzie latwa ? W nocy wszystko sie zmienia, zamek to forteca ktora oblezona jest przez swych nie umarlych podwladnych- maja oni wiecej Hp, lecz zadaja mniejsze obrazenia--> mozna je spotkac w grupkach po 5-6 osobnikow na tylach zamku ( za klapa), badz tez na 1-3 osobowych grupach na terenie do klapy.


Wieża- zapewne pamietasz, swietny exp, calkiem znosna instancja--> pamietaj, ze jest noc, zapomnij o lekkim solowaniu, aby wejsc na wieze w nocy musi byc was conajmniej 2 osoby w grupie, trudne wymaganie ? A co powiesz na to, ze Ghadira ma obstawe - 2x bialy wilk ( niby nic wielkiego, ale zawsze cos). Szansa dropniecia Rar-a na wiezy w nocy jest wieksza.

Droga na Ichitiona- łatwy, prosty, exp zamienia sie w mordercza wedrowke po statku ( grupek z rybostworami jest wiecej, za to mniej hp).

Góry Koldów w zasadzie bez zmian- chcociaz wiecej miejsca PvP moglo by tam byc.

By niezniechecic naszych Taernijczykow do grania w nocy w sklepach u druidów i koldzicy, beda dostepne bonusy.

Np: Equ- ktore daje dodatkowe statystyki, ale tylko w nocy.

NPC u ktorych robi sie flasze- beda wymagaly mniej skladników.

W nocy szansa dropniecia Rar-a zwieksza sie o 1% wydaje sie, ze to malo, ale to moze zawazyc na tym czy cokolwiek dropniemy ( nie tyczy sie to wiezy).


Dodatkowo, aby rozswietlic nasza okolice:

Trentis- proponuje malutkie latarnie;
Bagna- mozliwosc zakupienia u widzmy hoberl specyfiku na polepszenie widocznosci w zmroku [( Paczalki kota ^^ ) ( dziala na szystkich obszarach, nie tylko bagna)]
Podzamcze ( wprowadzenie 4-5 grupek wilkow), okolice wiezy i Mokradel + karczma--> blask ksiezyca z uwagi na wilki.

Gory koldow- ogniska rozpalone przez koldy i Orki, podchodzac do nich mzoemy zostac zaatakowani przez 3 osobowa grupke Orkow ( 900 hp).

Keme- podobnie jak trentis malutkie latarnie .

Wszystkie jaskinie- na scianach pochodnie, ktore przygasaja raz na 30minut ( gasna na minutke) w tym czasie mozemy sie podleczyc, miejsce PvP zamienia sie w pole ochronne.

Statek- droga na Ichitiona -- > na ststaku bujaja sie jakies stare lampki.

Noc trwalaby od okolo godziny 23 do 6 rano.

To by bylo w zasadzie tyle, jesli chodzi o moja wene tworcza zwiazana z zjawiskiem dnia i nocy w Taern'ie.

Jesli dam rade to podrzuce kilka screenow, chociaz sie na tym nie znam.

Pozdrawiam, piszcie komentarze.


27 Lut 2012, o 23:05

Podziękowali: VoodooUr (18 Mar 2012, o 00:40)
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Sty 2011, o 11:21
Posty: 101
Podziękowano: 3 razy
Otrzymanych podziękowań: 5 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Dzień i noc
^up bardzo fajny post :)
jestem za wprowadzeniem dnia i nocy :P

_________________
Image


27 Lut 2012, o 23:18
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem
Awatar użytkownika

Rejestracja: 1 Lut 2011, o 22:48
Posty: 22
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 2 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Dzień i noc
Moim zdaniem to +1% do dropniecia raru troche przesadzone,predzej odjac niz dodac,jak juz moim zdaniem to w nocy powinno byc wszystko trudniejsze...
A ty chcesz wprowadzic mniej hp mobkom i jeszcze +1% do dropniecia,moim zdaniem to by zepsulo klimat,jak juz to wszystko na odwrot.


A tak wgl jeszcze niespotkalem mobow w grupie 5-6 :) jakas zmiana sie szykuje o ktorej sie niedowiedzialem??

_________________
Mors ultima linea rerum


27 Lut 2012, o 23:56
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 2 Paź 2011, o 09:41
Posty: 12
Miejscowość: Opole
Podziękowano: 14 razy
Otrzymanych podziękowań: 4 razy
Nick w grze: Guzur
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Dzień i noc
5-6 osobowe grupki to byloby wprowadzone w sensie tego tematu dnia i nocy.

Co do tych % z dropnieciem rar-a, to jest tylko propozycja, wszystko lezy w rekach informatykow.


28 Lut 2012, o 07:10
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Lip 2011, o 09:38
Posty: 16
Podziękowano: 7 razy
Otrzymanych podziękowań: 4 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Dzień i noc
Świetny post, Kadziuk. :D
ja bym jeszcze dodał coś ze skillami. np. zaćmienie miało by działać słabiej, (dla jasności, będzie to wtedy zaćmienie księżyca) a wtapianie skuteczniejsze (w ciemności jeszcze ciężej zobaczyć druta).

P.S. teraz rozumiem idee tego pomysłu :mrgreen:

_________________
VD po całości
lvl 28 (Wracamy do gry -mam nadzieje-)


28 Lut 2012, o 15:42
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Paź 2011, o 12:07
Posty: 281
Podziękowano: 4 razy
Otrzymanych podziękowań: 24 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: Dzień i noc
Jesli chodzi o pomysl z mobami jest bez sensu.Jesli bedzie ich wiecej ale beda oslabione moglo by ich wogole nie byc a jesli bylyby wzmocnione to np chcacy expic na zamku robiliby to tylko w dzien.Dodatkowy % do dropniecia rarow odpada bo i tak jest przesyt rarow.I jeszcze takie drobne uwagi.Niewidze sensu dodawac ghadirze tak slabej obstawy,drut z psem poradzi sobie z nia bez problemu i jakos ciezko mi sobie wyobrazic stado pajakow dewastujace pole ziemniakow. :)Oswietlenie jaskin byloby nieklimatyczne

_________________
Znany jako:
Farguat Dru 64
SoulKnight Brb 37


28 Lut 2012, o 15:54
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 50 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 411 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron