![]() |
Strona 1 z 2 |
[ 18 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2 Następna |
Widok do druku | Poprzedni temat | Następny temat |
Problem z przypisanie przedmiotu podczas naprawy
Autor | Wiadomość |
---|---|
Jedną nogą w Haligardzie
Rejestracja: 15 Gru 2010, o 15:49 Posty: 25 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz ![]() |
Witam, byliśmy we dwójkę (sheed i mag) na Krzyżaku i wypadł rare hełm dla maga. Zebrał mag, ale aby nie stracić go niosąc do naprawy dał do sheed'a. Sheed sprawdził, że naprawa kosztuje 60k, zebrał pieniądze swoje, od maga i od kolegi i naprawił nieświadomy, że w momencie naprawy przedmiot zostaje przypisany. Jesteśmy w stanie coś zrobić, aby nie stracić 60k i rara?
Z tego co zrozumiałem przypisanie przedmiotu zostało stworzone, aby postać, która nosiła przedmiot nie mogła go potem sprzedawać. W tym przypadku przypisanie wynikało tylko i wyłącznie z niewiedzy (równie dobrze mogliśmy dać całą kasę i przedmiot z powrotem do maga i nie byłoby problemu). Pozdrawiam |
18 Gru 2010, o 15:06 |
![]() |
![]() |
|
Walczący z drzewcami ![]() Rejestracja: 28 Lip 2010, o 11:17 Posty: 301 Miejscowość: Legionowo Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz ![]() |
Drygu wszystko może ^^
Faktem jest , że ing nie ma info o tym że przedmioty się przypisują. Inna sprawą jest że przecież każdy z was był już w cos ubrany, więc miał świadomość istnienia takiego mechanizmu jak przypisywanie. Gdybym mial w depo taki egzemplarz uszkodzony to bym wam/Tobie go dał. Niestety nie mam, więc musicie czekać na innego filantropa lub na ewentualną decyzję Dryga. _________________ Plox - 81 MO - Top S1 NuB [Off] |
18 Gru 2010, o 15:21 |
![]() ![]() |
![]() |
|
Jedną nogą w Haligardzie
Rejestracja: 15 Gru 2010, o 15:49 Posty: 25 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz ![]() |
Drygu uratował sytuację
![]() |
18 Gru 2010, o 16:26 |
![]() |
![]() |
|
Walczący z drzewcami ![]() ![]() |
I niech mi ktoś napisze, że w innej gierce administracja jest bardziej przychylna graczom.
![]() _________________ Mikei S1 Nie zawija się ognia w papier. |
20 Gru 2010, o 10:56 |
![]() |
![]() |
|
Uczeń Simona
Rejestracja: 12 Paź 2010, o 17:30 Posty: 50 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz ![]() |
a moim zdaniem nie powinien ratowac sytuacji, bo zaraz masa innych noobkow bedzie pisala "nie wiedzialem"
|
22 Gru 2010, o 18:23 |
![]() |
![]() |
|
Duma Forum! ![]() ![]() |
Właściwie wymagana jest modyfikacja informacji. Czyli zamiast samego "Custus":
Przypisany do Custus I co nowszym trochę się rozjaśni w głowach. ![]() _________________ "Rząd wciąż chce naszego dobra, a my mamy go już tak mało." |
22 Gru 2010, o 18:29 |
![]() |
![]() |
|
Jedną nogą w Haligardzie
Rejestracja: 15 Gru 2010, o 15:49 Posty: 25 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz ![]() |
lardux: Tutaj problem nie polegał na tym, że nie zdawaliśmy sobie sprawy z przypisywania przedmiotów. Jasny był fakt, że po założeniu przedmiotu nie będzie mogła go użyć inna postać. Nie było natomiast oczywiste, że naprawianie działa tak samo - i z jakiego powodu niby miałoby być? Przypisywanie przedmiotu do postaci w czasie naprawiania w żaden sposób nie realizuje celu, który przyświecał stworzeniu "przypisywań".
Pozdrawiam |
23 Gru 2010, o 14:16 |
![]() |
![]() |
|
Duma Forum! ![]() ![]() |
W dalszej perspektywie realizuje. Już wyjaśniam.
Kupisz od kogoś dobry uszkodzony sprzęt, naprawisz go i jest ok. Tutaj przypisywanie nie jest potrzebne. Problem w tym, że kiedy przedmiot wraz z twoim rozwojem stanie się (dla ciebie) słaby, bez przypisywania mógłbyś go sprzedać niższemu poziomowi taniej (jako dobry). I tutaj przypisywanie działa tak jak miało - blokuje zbyt łatwe zdobywanie dobrego sprzętu. Wraz z niskimi cenami kupna u kowala nie pozwala też na nadmiar złota w grze. Mi się to rozwiązanie nie podoba, handel IMO to jedna trzecia rozrywki w tego typu grach. ![]() _________________ "Rząd wciąż chce naszego dobra, a my mamy go już tak mało." |
23 Gru 2010, o 16:49 |
![]() |
![]() |
|
Duma Forum! ![]() Rejestracja: 8 Lis 2010, o 01:32 Posty: 4230 Miejscowość: Cagliharmon Podziękowano: 107 razy Otrzymanych podziękowań: 303 razy ![]() |
A przypisywanie nie mialo blokowac mozliwosc noszenia jednego zestawu eq na kilku postaciach tego samego gracza? bo wydaje mi sie ze taki byl glowny cel przypisywania ale nie znam sie zbytnio
|
23 Gru 2010, o 17:38 |
![]() |
![]() |
|
Błądzący w Tunelach
Rejestracja: 11 Paź 2010, o 18:00 Posty: 85 Podziękowano: 0 raz Otrzymanych podziękowań: 0 raz ![]() |
Chevet miał na myśli coś takiego jak sądzę:
Mam uszkodzony przedmiot>naprawiamy go> przedmiot nie jest przypisywany dajmy jest "Naprawiony), dopiero 1 osoba która go nałoży po naprawieniu będzie miała przypisany ten przedmiot. |
23 Gru 2010, o 18:02 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
Strona 1 z 2 |
[ 18 posty(ów) ] | Idź do strony 1, 2 Następna |
Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Kto jest na forum |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości |
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum |