Autor |
Wiadomość |
GoldBasta
Uczeń Simona
Rejestracja: 15 Gru 2010, o 21:22 Posty: 67 Podziękowano: 3 razy Otrzymanych podziękowań: 1 raz
|
% w ataku i w obronie
z tym jest blad ,nie mowic ,ze mam pecha,ale blad jest powazny jak sie ma szanse 83% to sie nie trafia nawet czesciej niz co 2 uderzenia,za sjak cie rywal atakuje to trafia sie co chwile,a szansa 20% ps post zostanie uzupelniony ,teraz expie
_________________ wrócę na s4 !i będę w top milion.
|
23 Gru 2010, o 16:49 |
|
|
EsAmo
Duma Forum!
Rejestracja: 31 Lip 2010, o 13:31 Posty: 2670 Podziękowano: 189 razy Otrzymanych podziękowań: 67 razy
|
Re: % w ataku i w obronie
20% to nie jest 0%. Może przytrafić się nawet 10 razy z rzędu. To jest ruletka. Ile to razy przegrałem PvP, bo oberwałem 4x z szansą po 15-20%. Może zamienić system % na inny, żeby nie prowokował? Te procenty psują zresztą klimat.
_________________ "Rząd wciąż chce naszego dobra, a my mamy go już tak mało."
|
23 Gru 2010, o 16:57 |
|
|
JegleMag
Uczeń Heremona
Rejestracja: 12 Sie 2010, o 14:42 Posty: 557 Podziękowano: 21 razy Otrzymanych podziękowań: 19 razy
|
Re: % w ataku i w obronie
z jednej strony jestem za tym aby usunąć te %, bo ile to człowiek nerw straci bo nie wejdą 4 ataki w jednej rundzie po 91%, ale z drugiej nie wiadomo ile PA ktoś przeznaczył na obronę lub atak. W PvP uda Ci się atak za 1 PA i myślisz że on wogóle nie dał nic w obronę, a ten atak wszedł z 12% szansą. Za to przeciwnik myśli że dałeś 5PA w ten atak, bo on ma 4PA w obronie Niech już zostanę te %
_________________ JagleVooDoo 77lvl JagleŁuk 44lvl - only PvP JagleDrut 65lvl - nadchodząca nadzieja
practitioner - Krav Maga - cały czas rosnę
|
23 Gru 2010, o 17:18 |
|
|
EsAmo
Duma Forum!
Rejestracja: 31 Lip 2010, o 13:31 Posty: 2670 Podziękowano: 189 razy Otrzymanych podziękowań: 67 razy
|
Re: % w ataku i w obronie
Jednak czymś bym to zastąpił, coby usunąć z klimatycznej gry jakąś matematykę z kosmosu. Pomysł na szybko - trzystopniowy kolor obrażeń. Obrażenia są wyświetlane następującymi kolorami zależnie od szansy trafienia: 0-40% 41-70% 71-100%
W przypadku nietrafienia odpowiednio kolorowane 'blok' (teraz wyświetla się '0'). Czary identycznie, problem tylko z trafionym czarem - nie ma co kolorować.
_________________ "Rząd wciąż chce naszego dobra, a my mamy go już tak mało."
|
23 Gru 2010, o 17:34 |
|
|
Mystheria
Duma Forum!
Rejestracja: 8 Lis 2010, o 01:32 Posty: 4230 Miejscowość: Cagliharmon Podziękowano: 107 razy Otrzymanych podziękowań: 303 razy
|
Re: % w ataku i w obronie
Bylo wertowane setki razy algorytm dziala poprawnie a Ty miales pecha
|
23 Gru 2010, o 17:34 |
|
|
Krawiec
Walczący z drzewcami
Rejestracja: 20 Sie 2009, o 23:24 Posty: 419 Podziękowano: 133 razy Otrzymanych podziękowań: 50 razy
|
Re: % w ataku i w obronie
Cytuj: z jednej strony jestem za tym aby usunąć te % Kiedyś było bez % i niemal jednomyślnie przyjęto, że z % jest lepiej. Pozwoliło to też znaleźć usterki. Cytuj: Pomysł na szybko - trzystopniowy kolor obrażeń. EsAmo - nie podoba mi się ten pomysł z kolorami. Teraz dokładnie widać wpływ rozwoju cech na szansę trafienia. I tak jest wg mnie dobrze! Przy 3-stopniowym czy 10 stopniowym systemie wszystko by się rozmyło. Dopiero byłyby protesty. Jestem za zostawieniem % 1) Działa prawidłowo. (zawsze będą protesty, bo przecież "mnie" trafiają!). 2) Widać wpływ rozwoju cech na skuteczność ataków. GoldBasta - "jak ktoś ma pecha to i w bananie pestkę znajdzie" Możliwe, że atakujesz urokami. Wtedy sposób naliczania szansy wejścia ataku jest naliczany inaczej, tzn. celny urok może być odparty z szansą: [odporność na uroki] / 2. (ma zostać albo już zostało poprawione, żeby wyświetlała się szansa wejścia uroku a nie szansa trafienia).
_________________ Shade, 63 lvl, sheed, S1 (nieaktywny)
|
23 Gru 2010, o 18:03 |
|
|
Frezeeer
Błądzący w Tunelach
Rejestracja: 30 Sie 2010, o 17:47 Posty: 94 Podziękowano: 4 razy Otrzymanych podziękowań: 23 razy
Nick w grze: Freeezer
|
Re: % w ataku i w obronie
dla mnie te % są oszukane rozumiem nie trafić raz na jakiś czas 2-3 razy na 83% ale żeby to się powtarzało co walkę albo 2 !! albo ominąć urok na 100% 100% to 100% dla mnie nie powinno się dać ominąć.
_________________ Freeezer-140-S1=Rycerz ( Morena 07.10.2014 ) Frezeeer-111-HC=VD
|
23 Gru 2010, o 18:37 |
|
|
EsAmo
Duma Forum!
Rejestracja: 31 Lip 2010, o 13:31 Posty: 2670 Podziękowano: 189 razy Otrzymanych podziękowań: 67 razy
|
Re: % w ataku i w obronie
Już wyjaśnione przez Krawca. Urok po przejściu przez Obronę przed urokami zależną od PA, ma kolejną przeszkodę, którą jest Odporność na uroki - ta może go zatrzymać mimo 100%. Wyświetlana szansa nie uwzględnia odporności na uroki i stąd problem.
_________________ "Rząd wciąż chce naszego dobra, a my mamy go już tak mało."
|
23 Gru 2010, o 18:49 |
|
|
JegleMag
Uczeń Heremona
Rejestracja: 12 Sie 2010, o 14:42 Posty: 557 Podziękowano: 21 razy Otrzymanych podziękowań: 19 razy
|
Re: % w ataku i w obronie
Tylko uroki mają dwie przeszkody ? PA i odp na uroki ? Jak Tak to vd ma przevoodoowane że tak powiem :/
_________________ JagleVooDoo 77lvl JagleŁuk 44lvl - only PvP JagleDrut 65lvl - nadchodząca nadzieja
practitioner - Krav Maga - cały czas rosnę
|
23 Gru 2010, o 19:13 |
|
|
Pedro
Błądzący w Tunelach
Rejestracja: 1 Wrz 2010, o 11:03 Posty: 130 Podziękowano: 2 razy Otrzymanych podziękowań: 5 razy
|
Re: % w ataku i w obronie
Druid rowniez :/ Nie raz miałem kolejke z 100%, 100%, 100% i wszystko obronione :/
|
23 Gru 2010, o 20:37 |
|
|
|