Odpowiedz  [ 57 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
 równowaga - postacie typu meele vs ranged 
Autor Wiadomość
Odpowiedz z cytatem
Post Re: równowaga - postacie typu meele vs ranged
A powiedz mi w jakiej grze RPG czekasz(gdy masz luk) puki potwór cie walnie jakimś obuchem :D, to kolejność dochodzenia ataków

Urok stoisz i coś mówisz
Strzelasz
i na końcu dochodzi ktoś z toporem i atakuje :P


19 Mar 2012, o 11:53
Współpracownik Gnarla
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 Lis 2010, o 23:14
Posty: 173
Miejscowość: Kabaty
Podziękowano: 12 razy
Otrzymanych podziękowań: 43 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: równowaga - postacie typu meele vs ranged
Pomysł fajny, moze uatrakcyjnił by profke barbarzyncy, która niestety w moim przekonaniu troche odstaje od reszty.
Mówicie że robi miazge z innych, porównajmy sobie bronie 60+ dla barby i innych fizoli
Mam robic miazge, a moja bron jest slabsza od broni sheeda/ryca i porownywalna z lukiem?
Tak naprawde wprowadzenie jakiegos skilla/ulepszenie juz istniejacego
Np zakazenie "wewnetrzna infekcja nie pozwala ci sie skupic na rzuceniu czarów"
Dyńka "przez krwawienie nie jestes wstanie dojrzec swojego przeciwnika, co nie pozwala ci sie skupic na rzuceniu czarów"

_________________
Lex retro non agit, chyba ze w taernie :)


21 Mar 2012, o 12:30
Profil WWW
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 11 Mar 2012, o 23:17
Posty: 11
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 2 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: równowaga - postacie typu meele vs ranged
seba11pl napisał(a):
A powiedz mi w jakiej grze RPG czekasz(gdy masz luk) puki potwór cie walnie jakimś obuchem :D, to kolejność dochodzenia ataków

Urok stoisz i coś mówisz
Strzelasz
i na końcu dochodzi ktoś z toporem i atakuje :P


Jasne, że najpierw atakują postacie dystansowe. Właśnie na to maja całą pierwszą rundę. Tylko, że potem postać walcząca wręcz dobiega, zadaje swoje ciosy, a od drugiej tury zostaje znowu "cofnięta" na wyjściowe pozycje i dobiega od nowa.

Chodziło mi o to, aby w drugiej rundzie nie było już tej ścisłej kolejności (buf, debuf, dystans, zwarcie) --> bo z jakiej racji? Niech decyduje teraz kolejność klinknięcia zegara.
Postacie dystansowe mają nadal całą pierwszą rundę przewagi.

A barb jest zdecydowanie upośledzony względem innych postaci, właśnie przez brak wyróżniającej cechy i właśnie nad tym warto by pomyśleć w podklasach (skile: silence, "agrowanie" prowokowanie/zmuszanie do ataku na siebie, można popatrzeć po całym morzu mmo i zaadaptować jakieś ciekawe skile).

Pozdrawiam,


22 Mar 2012, o 19:29
Profil
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Lis 2011, o 01:29
Posty: 32
Podziękowano: 5 razy
Otrzymanych podziękowań: 2 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: równowaga - postacie typu meele vs ranged
Właśnie sobie fantazjowałem na temat nowej postaci ( wiem że bez szans na na wprowadzenie :lol: ) wyposażonej właśnie skil umożliwiający wyłączenie ataku urokiem.
Swoją drogą od swojego pierwszego pojedynku pvp z dru+30lvl byłem w szoku że tylko jedna profa potrafi wyciąć ataki z określonej strefy... w dodatku ze skutkiem natychmiastowym ! a nie tu widzę delikatnie proponuje się stuna działającego od następnej rundy.
Dużo ciekawiej było by właśnie gdyby barb mógł ,,wycinać'' uroczenie{ jeśli ma to być stun przez dynkę to jestem za tym aby działał natychmiast, jeśli np w wyniku trafienia ,,zaklętym kamykiem w mądre czółko druida to od kolejnej rundy lub nawet od jeszcze następnej} , np voodoo dystansy a obok dru pętający korzeniami...

_________________
koniec gry.1 konto innych nie będzie.z podziękowaniem dla kurczątka( pokaż ssy przełożonym)za przyspieszenie decyzji o końcu.


28 Mar 2012, o 04:06
Profil
Błądzący w Tunelach
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2 Sty 2012, o 18:02
Posty: 98
Podziękowano: 19 razy
Otrzymanych podziękowań: 5 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: równowaga - postacie typu meele vs ranged
Gram rycerzem, ale uważam ze tego type stun zmniejszyłby troche przepaść pomiędzy barbem a np mo albo drutem.Ale druidzi znowu sie obrażą jak po poprzednim upie


28 Mar 2012, o 07:42
Profil
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Lis 2011, o 01:29
Posty: 32
Podziękowano: 5 razy
Otrzymanych podziękowań: 2 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: równowaga - postacie typu meele vs ranged
No jasne bo jak tu wogóle niektórzy śmią mieć czelność dyskutować na temat rzekomej przewagi między 10-20 lvl młodszym druidem a inną klasą??? :lol: :lol: :lol:
Taern polega chyba właśnie na tym że 1 klasa leczy( mana->hp) wzmacnia ( mana->kond)
źródłuje ( mana ->manę) , zabiera dużo pa, bardzo przyzwoicie naparza kijem - do tego mimo że jest to atak fiz to jest liczony wiedza x moc ,korzenie działają natychmiast...
Jeżeli będzie temat stuna podejmowany to taern straci swój wyjątkowy charaker(ek). :lol:
I oby się tak stało

_________________
koniec gry.1 konto innych nie będzie.z podziękowaniem dla kurczątka( pokaż ssy przełożonym)za przyspieszenie decyzji o końcu.


28 Mar 2012, o 13:23

Podziękowali: hannya (28 Mar 2012, o 22:20)
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 1 Lip 2011, o 14:00
Posty: 13
Podziękowano: 4 razy
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Odpowiedz z cytatem
Post Re: równowaga - postacie typu meele vs ranged
Aktualnie Taern dzieli się na równych, druidów i hardcorów, którzy wygrają wszystkim.

Osobiście uważam, że wystarczy z gryzienia zrobić rzut zatrutym tasakiem. (zawsze ta sama grafika, takie same obrażenia i przelicznik, w opisie by było że barbowie zawsze mają przy sobie kilka środków perswazji) Wtedy po zaliczenie korzonkami Barb rzuca tasakiem, wrzuca zakażenie i powoli wykrwawia się z drutem, który dostaje więcej obrażeń z żutów tasakiem, krwawienia i zakażenia, niż jest w stanie się zleczyć.
ps.
Zakażenie mogłoby jeszcze bić manę lub zwiększać jej zużycie, bo mag w gorączce musi się bardziej skupiać na rzucaniu zaklęć.

_________________
S.1 - Batto lv. 27+
Grałem w taern zanim ulepszyliście Trentis :P


28 Mar 2012, o 22:37
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem

Rejestracja: 11 Mar 2012, o 23:17
Posty: 11
Podziękowano: 0 raz
Otrzymanych podziękowań: 2 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: równowaga - postacie typu meele vs ranged
Rzut bronia też byłby świetnym pomysłem na "rozruszanie" tej klasy, ale obawiam się, że mógłby to być już za duży bonus. Barba zacząłby oddziaływać we wszystkich 3 strefach (a chyba ogólne założenie jest takie, żeby postać mogła działać max w 2 - przynajmniej w skillach w drugiej zakładce)

Za mną chodzi najbardziej własnie ten "silence", czyli wyłączenie magii, bo skoro można fizola to czemu nie maga? Uważam, że nie popsułoby to balansu między postaciami, więc wydaje mi się, że nie musiałaby to być zmiana, na którą trzebaby czekać aż do podklas.

Pozdrawiam,


29 Mar 2012, o 12:08
Profil
Jedną nogą w Haligardzie

Rejestracja: 18 Lis 2011, o 18:57
Posty: 31
Podziękowano: 4 razy
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Odpowiedz z cytatem
Post Re: równowaga - postacie typu meele vs ranged
Według mnie barb ma BARDZO DUŻE obrażenia a skoro ma tyle siły barb na 30-40 levelu rzuca kamieniami po 200-300 dmg. Z krytycznego barbarzyńca bije OD 1000


29 Mar 2012, o 18:35
Profil
Walczący z drzewcami
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Paź 2011, o 12:07
Posty: 281
Podziękowano: 4 razy
Otrzymanych podziękowań: 24 razy
Odpowiedz z cytatem
Post Re: równowaga - postacie typu meele vs ranged
Dokladnie.Barb ma ogromne dmg i nie ma co zmieniac.Jedyne co mozna mu zmienic to jakis rar z odp na korzenie bo set pinari to raczej dla ryca.

_________________
Znany jako:
Farguat Dru 64
SoulKnight Brb 37


29 Mar 2012, o 18:41
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Odpowiedz   [ 57 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 401 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron