Chcialem sie wypowiedziec w innym temacie, ale zostal zamkniety, wiec zrobie to tutaj.
Dziwi mnie fakt, ze tak wiele osob nie zauwaza tej ogromnej roznicy pomiedzy atakami i obrona mobow, a tym samym u gracza. Jeszcze w zeszlym roku zanim weszly nowe zmiany regulujace % wszystko bylo ok, nikt nie narzekal bo % dzialaly sprawnie. Niestety po zmianie zrobil sie balagan i nie dziwie sie ,ze ludzie maja zastrzezenia co do ich dzialania, czy tez prawdopodobienstwa.
Wiele osob zbywa takie tematy slowami typu "masz pecha" etc. Pojawia sie tez inna wymowka u takich osob...
Cytuj:
jak to drygu kiedys powiedzial czemu nie narzekacie ze moby was nie trafiaja na 80%+ lub jak wy trafiacie je na 30%
Jestem ciekaw czy osoby spamujace takimi haslami chociaz raz przeprowadzily jakies testy na %. Poza tym skoro nie zauwazyli jeszcze zadnej roznicy w % to sa, albo slepo zapatrzeni w ta gre, albo po prostu glupi.
Z wlasnych obserwacji i testow (nie, nie sugerowalem sie tu emocjami tylko czystymi faktami) wynika bardzo jasno, ze moby czesciej unikaja atakow na wysokich % i czesciej trafiaja na bardzo niskich niz gracz. Wiem, ze teraz wplyw na ataki i obrone ma rowniez lvl wiec eksperymentowalem na mobach zarowno z wyzszym jak i nizszym lvl ode mnie. Z moich obserwacji wynika, ze o ile u mobow lvl ma wplyw na jakosc ataku i obrony to u gracza ten wplyw jest znikomy lub zaden.
Co prawda nie mam wgladu w staty, odpornosci etc. mobow, ale mimo wszystko wg. mnie obecny system jest niedopracowany.
Ps: "To sa % Dryga. Im wieksza masz szanse na trafienie tym pewniej ,ze nie trafisz"