Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 821 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 83  Następna
 W PLANACH - materiały i komentarze 
Autor Wiadomość
Pogromca Valdaroga
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2010, o 22:29
Posty: 1435
Podziękowano: 52 razy
Otrzymanych podziękowań: 100 razy
Post Re: W PLANACH - materiały i komentarze
A jak zapatrujecie się na propozycje bossów z forum? Np mam nadzieję, że mój pomysł zostanie wprowadzony viewtopic.php?f=70&t=17721 ?

A teraz całkiem serio. Forum pełne jest pomysłów niektóre jak to mówię "nie zasługują na rangę pomysłu" ale wiele jest całkiem spoko. Czy ktoś to przegląda? Pomysły na bosy, lokacje, przedmioty? Często temat ma po 5 stron a brak w nim wypowiedzi administracji.
Wiele tematów idzie w zapomnienie szczerze powiedziawszy to chyba wszystkie. Czasem odnoszę wrażenie, że dział z pomysłami został zapomniany.


5 Kwi 2012, o 20:22
Profil
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Mar 2011, o 23:51
Posty: 43
Miejscowość: W. Podleś
Podziękowano: 67 razy
Otrzymanych podziękowań: 16 razy
Nick w grze: masart
Post Re: W PLANACH - materiały i komentarze
Pirek ma całkowitą rację. Zapowiada się ciekawie na tej nowej mapie dla hlvli.

_________________
Masart s2


5 Kwi 2012, o 20:55
Profil
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2 Maj 2011, o 13:03
Posty: 39
Podziękowano: 3 razy
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Post Re: W PLANACH - materiały i komentarze
Ja mam pytanie do tego Taernu w 3d
to będzie tak, że ten stary Taern zostanie i dodacie nową wersję do pobrania czy zmienicie tą wersję z 2d w 3d ?

_________________
Image

S1 Garthmogg MO


Prawdziwy wojownik nie dobija przeciwnika lecz pomaga mu wstać

To znaczy, że nie jestem prawdziwym wojownikiem :P


5 Kwi 2012, o 21:58
Profil
Taernijczyk z ekwipunkiem
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2011, o 23:01
Posty: 20
Podziękowano: 2 razy
Otrzymanych podziękowań: 0 raz
Post Re: W PLANACH - materiały i komentarze
Taern 3d to odległe marzenie... nie ma co sobie tym głowy zawracac:)

_________________
"Trzeba się upić, żeby w ogóle wrócić..."


5 Kwi 2012, o 22:00
Profil
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 2 Maj 2011, o 13:03
Posty: 39
Podziękowano: 3 razy
Otrzymanych podziękowań: 1 raz
Post Re: W PLANACH - materiały i komentarze
mnie zastranawia sposób walki skoro Taern jest grą turową to jak to pogodzic w 3d :P

_________________
Image

S1 Garthmogg MO


Prawdziwy wojownik nie dobija przeciwnika lecz pomaga mu wstać

To znaczy, że nie jestem prawdziwym wojownikiem :P


5 Kwi 2012, o 22:02
Profil
Pogromca Valdaroga
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Cze 2011, o 21:16
Posty: 1021
Podziękowano: 39 razy
Otrzymanych podziękowań: 175 razy
Post Re: W PLANACH - materiały i komentarze
a może czytajcie ze zrozumieniem... drygu napisał tylko, że tworzą modele w 3d, po to żeby ostateczna grafika miała jak najlepszą jakość. taern w 3d to już wymysł graczy;p


5 Kwi 2012, o 23:25
Profil
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 5 Lut 2011, o 18:47
Posty: 35
Podziękowano: 15 razy
Otrzymanych podziękowań: 7 razy
Post Re: W PLANACH - materiały i komentarze
Garthmogg napisał(a):
mnie zastranawia sposób walki skoro Taern jest grą turową to jak to pogodzic w 3d :P


Przykład to Gorky 17 albo seria Heroes i mówiąc Taern 3d tak własnie go widzę..

_________________
~~Kto nie dąży do rzeczy niemożliwych nigdy ich nie osiągnie~~
-------------------------------------------------------------------------------------------------


5 Kwi 2012, o 23:36
Profil
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 Cze 2009, o 16:34
Posty: 3515
Podziękowano: 108 razy
Otrzymanych podziękowań: 1521 razy
Post Re: W PLANACH - materiały i komentarze
Póki co nie ma w planach przerobienie Taerna na grę 3d. Priorytetem jest to aby działał w przeglądarce a lokacje szybko się wczytywały. W tej chwili łącza są jeszcze za wolne a wsparcie grafiki w przeglądarce za słabe aby warto było przechodzić na 3d. Ale nie wykluczamy kiedyś takiej możliwości.

Co do pomysłów:
Gdy było mniej graczy to czytałem wszystko od deski do deski bo pomysły były bardziej przemyślane i nie było ich tak dużo. Wiele z nich wprowadziliśmy do gry. W tej chwili jest tam masa spamu a ja mam listę rzeczy do wprowadzenia na najbliższe półtora roku :D Dlatego tak naprawdę zakwalifikować się do wprowadzenia może tylko i wyłącznie jakiś wybitny pomysł.

Wymyślenie nowego bossa, moba czy krainy to banał. Takich pomysłów mamy w biurze 40 na godzinę. Dlatego w tym pomocy nie potrzebujemy. Z podklasami natomiast jest tak, że wszyscy proponują 1,2 max 3 podklasy. A żeby to trzymało się kupy to trzeba wymyślać kompleksowo. Zaproponować podklasy do wszystkich klas tak aby mieć na uwadzę dobry balans. Z tym już jednak jest masa roboty a do tego nie ma gwarancji, ze całą robota nie pójdzie do kosza.

Tak samo trudną sprawą jest wymyślanie mechaniki gry.
Jeżeli ktoś wymyśli jak ciekawie, kompleksowo ułożyć wojny gildiowe to wprowadzimy to natychmiast :) To jednak jest już 100x trudniejsze zadanie od i nikt do tego się nie kwapi ^^


6 Kwi 2012, o 00:19
Profil
Jedną nogą w Haligardzie
Awatar użytkownika

Rejestracja: 5 Lut 2011, o 18:47
Posty: 35
Podziękowano: 15 razy
Otrzymanych podziękowań: 7 razy
Post Re: W PLANACH - materiały i komentarze
drygu napisał(a):
Tak samo trudną sprawą jest wymyślanie mechaniki gry.
Jeżeli ktoś wymyśli jak ciekawie, kompleksowo ułożyć wojny gildiowe to wprowadzimy to natychmiast :) To jednak jest już 100x trudniejsze zadanie od i nikt do tego się nie kwapi ^^


TO w czym problem ? Zróbcie konkurs i setki pomysłów otrzymacie. Wybierzecie najlepsze , najciekawsze ,najkonstruktywniejsze i z górki. Sam mam kilka pomysłów^^

_________________
~~Kto nie dąży do rzeczy niemożliwych nigdy ich nie osiągnie~~
-------------------------------------------------------------------------------------------------


6 Kwi 2012, o 01:29
Profil
Pogromca Valdaroga
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Maj 2011, o 03:07
Posty: 1229
Podziękowano: 78 razy
Otrzymanych podziękowań: 463 razy
Nick w grze: Gildartz
Post Re: W PLANACH - materiały i komentarze
A ja mam pytanie do Dryga odnośnie petów.
Wiem już, że czas leczenia petów gildiowych zostanie zmniejszony - nie wiem, czy zostanie zmniejszony dla wszystkich, czy za opłatą, ale zmniejszony zostanie, ok.
Chciałbym zapytać, czy zostanie u petów zmieniona domyślna funkcja. Aktualnie po zalogowaniu pet jest aktywny, co jest często uciążliwe z racji tego, że może nas gra wyrzucić, kiedy przechodzimy na red polu etc, etc, logujemy się, pet jest aktywny, ktoś nas atakuje i klops, wiadomo, że w walce pet vs gracz zwierzak nie ma szans. Po zalogowaniu się do gry jest okres, kiedy my nic nie widzimy i nic nie możemy zrobić, ale nasza postać już stoi i można ją atakować. Więc domyślna funkcja z wyłączonym petem byłaby chyba logicznym posunięciem. :)

_________________
Image
Image
Image


6 Kwi 2012, o 02:10
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.   [ 821 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 83  Następna

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 12 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Skocz do:  
cron